Post 15 lip 2015, o 13:49

Insignia

Opis samego twórcy. Mod stworzył i wstrzymał nad nim obecnie pracę Miki ;)


Insignia


Insygnia jest to modyfikacja wprowadzająca sporo zmian, lecz najważniejszą jest uczenie się umiejętności z ksiąg (tak jak w Diablo I). Mod jest w dość wczesnej fazie, prace nad nim są wstrzymane do odwołania.

Szczegółowe zmiany jakie wprowadza mod:

- Nauka umiejętności poprzez księgi, brak punktów umiejętności
- Zredukowanie umiejętności do 18 na postać, usunięte zostały najmniej przydatne umiejętności
- Zbalansowanie umiejętności pod nowy system. Wiele umiejętności dostało nowe bonusy
- Każda postać posiada umiejętność ''Ultimate'' - bardzo silną, lecz pożerającą ogromne ilości many
- Usunięcie synergii - system kompletnie nieprzydatny w koncepcji moda
- Nie ma umiejętności nieprzydatnych - praktycznie z każdego skilla gracz może mieć pożytek, a to z czego będzie korzystał zależy tylko od jego upodobań i znalezionych ksiąg (czarodziejka pod novę oraz hydrę? amazonka pod oszczep zarazy i uderzenie mocy? z powodzeniem)
- 2 losowe księgi można transmutować w kostce w jedną dla naszej postaci
- Zwiększenie ilości potworów na mapach
- Dodany Uberboss - Griswold. Szalenie niebezpieczny z równie szalonym dropem
- Zwiększenie poziomu trudności poprzez dodanie potworom życia, obrażeń itp
- Znacznie polepszeni aktowi bossowie - od teraz stanowią spore wyzwanie
- Zwiększony drop - przedmioty magiczne, rzadkie, unikaty, zestawy, runy itp dropią częściej i są lepszej jakości
- Polepszenie właściwości gemów - od teraz naprawdę opłaca się je wkładać w przedmioty
- Większość affixów, zwłaszcza tych niepotrzebnych została ulepszona (kto grając w zwykłe D2 zwracał uwagę na ''Atakujący otrzymuje obrażenia: 1'' lub ''5% szansa na rzucenie 3 poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic? No właśnie... od teraz na takie cudeńka będzie warto zwracać uwagę)
- Znacznie ulepszone zestawy i bonusy za ich zebranie - od teraz opłaca się je zbierać
- Niektóre mało przydatne unikaty zostały znacznie ulepszone
- Dodany UberLevel - Siedlisko Zła. Wchodzenie postaciami poniżej 30 poziomu zwykle źle się kończy
- Nowe, ciekawe i przydatne unikaty
- Nowe recepty w kostce horadrimów
- Dodana większa ilość możliwych dziur w przedmiocie
- Buty, pasy oraz rękawice mogą mięc dziury, zostały dodane dla nich również słowa runiczne
- Zmieniony system dropu dla wyjątkowych potworów. Czempioni dropią zawsze jeden item lub złoto, potwory unikalne zawsze 2 przedmioty a potwory super unikalne zawsze 4 przedmioty.
- W 1 i 2 akcie potwory super unikalne zostały znacznie ulepszone - od teraz naprawdę ciężko je pokonać
- Zablokowana została komenda /players x która psuła balans wypadania ksiąg w single
- Zwiększona ilość zdobywanego doświadczenia za potwory
- Dodane zostały specjalne mikstury które działają przez pewien czas
- Znacznie ulepszony hazard, od teraz jest realna szansa na kupienie unikatu lub przedmiotu z zestawu. Wyższy poziom trudności zwiększa tę szansę
- Ulepszony asortyment kupców - od teraz można kupić przedmioty z lepszymi właściwościami i ich wartościami
- Dodane magiczne strzały i bełty
- Zwiększona maksymalna ilość kluczy w jednym pęku, zwojów portali i identyfikacji w księgach, oraz ilość strzał i bełtów
- Dwukrotnie zwiększone miejsce w ekwipunku oraz w skrytce
- Na poziomie trudności koszmar oraz piekło nie tracimy doświadczenia gdy giniemy
- Kostka horadrimów na start
- 6 punktów statystyk na poziom
- Nieco zmienione początkowe statystyki postaci
- Za wykonanie zadania Mallus Horadrimów Charsi tworzy nam unikat zamiast przedmiotu rzadkiego
- Słowa runiczne można tworzyć w przedmiotach magicznych (niebieskich)
- Ujemne odporności wszystkich postaci na start (-30%) dla bardziej wymagającej rozgrywki
- Ulepszenie większości kapliczek
- Od teraz najemnicy są naprawdę przydatni - dostali lepsze umiejętności oraz wyposażenie - można dać im amulet, pierścionki, pas, buty oraz rękawice
- Dodane statystki w oknie statystyk

... i wiele więcej mniejszych zmian, o których po prostu zapomniałem tutaj wspomnieć.

Najbardziej dopracowany poziom trudności - Normalny, Koszmar oraz Piekło mogą być zbyt proste. Mod zawiera sporo bugów, lecz jak pisałem, jest we wczesnej fazie. Mimo wszystko uważam że warto w niego zagrać, jest jak najbardziej grywalny.

INSTALACJA:

Pobieramy, wypakowujemy winrarem, zawartość folderu Insignia kopiujemy do głównego folderu z grą. Następnie klikamy 2x na D2ModSetup.bat by zainstalować moda. Po wszystkim klikamy prawym na ikonce gry która znajduje się na pulpicie, dajemy ''Właściwości'' i w ''Element Docelowy'' na końcu dopisujemy -direct -txt (np: E:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe -direct -txt) zapisujemy, odpalamy Diablo 2 i cieszymy się modem.

UWAGA: Wymagana wersja Diablo II LoD: 1.10


DOWNLOAD


Słowa runiczne dla rękawic, pasów oraz butów

Podaję tylko runka, ich kolejność, przeznaczenie (czyli dla kogo najbardziej nadaje się dane słowo) oraz typ przedmiotu. Nie chcę podawać statystyk by nie psuć zabawy ;)


RĘKAWICE

El + Eld - Wojownik
Thul + Tal - Walka na dystans
Pul + Amn + Dol - Mistrz ognia
Zod + Ohm + Ber + Sol - Uniwersalne


PASY

Nef + Tir - Czarodziej
Shael + Ort - Uniwersalne
Ko + Sur - Mistrz Trucizny
Cham + Zod - Wojownik/Walka na dystans


BUTY

Ith + El - Czarodziej
Ral + Sol - Wojownik
Lo + Gul + Amn - Uniwersalne
Cham + Jah + Vex + Ber - Wojownik/Walka na dystans



FAQ

FAQ Moda Insignia.

1. INSTALACJA

Q: Mod nie działa na Windows 8. Czemu?
A: Zapewne dlatego, że plik D2Mod nie działa pod Windows 8. Nie mam pojęcia czy da się coś z tym zrobić.

Q: Jaka jest potrzebna wersja gry by zagrać w tego moda?
A: Diablo LoD 1.10

2. ZNANE BUGI

Q: Czar 'Lodowe Uderzenie' nie obniża odporności tak jak jest napisane, dlaczego?
A: Znany bug. Mam nadzieję że niedługo uda mi się to naprawić.

Q: Żelazny Golem nie posiada aury tak jak jest napisane, dlaczego?
A: Jak wyżej.

Q: Duch kości nie spowalnia wrogów tak jak jest napisane, dlaczego?
A: Jak wyżej.

Q: Pięść Niebios rani tylko nieumarłych, czy tak ma być?
A: Nie, pracuję nad rozwiązaniem, mimo właściwych ustawień rani tylko nieumarłych, póki co nie mam pojęcia dlaczego.

Q: Zemsta nie regeneruje punktów życia po każdym zabiciu tak jak jest to napisane, dlaczego?
A: Również znany bug.

Q: Super unikalne potwory w 1 i 2 akcie są silne a w kolejnych aktach bardzo słabe. Dlaczego?
A: Po prostu jeszcze nie zabrałem się za te późniejsze.

Q: Najemnik dziwnie ''miga'' i ma problemy z atakiem na koszmarze i piekle. Dlaczego?
A: Niestety, prawdopodobnie w jednym pliku są pewne błędy i jak je znajdę to naprawię.

Q: Najemnik z 1 aktu nie zadaje obrażeń gdy używa seryjnego strzału, dlaczego?
A: Daj mu jakiś łuk ;)

Q: Nie da się aktywować teleportu w Katakumbach Andariel, dlaczego?
A: Czasem się to zdarza. Należy po prostu zrestartować grę i wszystko powinno wrócić do normy.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic