
Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
Devil Toys
Devil Toys - bardzo ambitny projekt. Niestety mod chociaż bardzo ciekawy nie doczekał się finalnej wersji. Wprowadzone w nim zmiany wymagały testów a nie było komu testować. Wedłóg mnie bardzo szkoda ponieważ mod ten mógł zapoczątkować nową erę wprowadzającą do gry coś w stylu rpgowych dżobów jak np kowal czy jubiler. Wtedy itemy robiłoby się samemu jak w innych grach online. No niestety twórca moda zrezygnował z kończenia moda. Tutaj możecie zobaczyć co zostało zawarte w wersji ostatecznej. W pliku z modem jest też wpakowany spis receptur do kostki oraz spis już zawartych zmian.
Poniżej wstępny opis samego autora moda czyli Supratec'a
Witam, otóż projekt mojego moda opiera się na całkowitej zmianie mechaniki niektórych systemów, ale co to znaczy?:)
___________________________________
1) Każdy przedmiot w grze będzie można sobie stworzyć za pomocą specjalnych recept w Kostce Horradrimów!
Zalety:
- Koniec Bezsensownego i mozolnego farmienia przedmiotów!
- Koniec Spadającego bezużytecznego Lootu!
- Koniec z wkurzającym Ciągle Zapchanym Ekwipunkiem!
- Koniec przypadkowego zbierania przedmiotów!
- Koniec Podkradania przedmiotów przez innych użytkowników (z wyjątkiem run i gemów:P)!
Wady:
- Trzeba zaznajomić się z receptami (ale zawsze można spojrzeć na ściąge:))!
___________________________________
2) Craft system (Trwają prace nad dodawaniem, balansem, potrzebna jest też wasza pomoc, jeżeli chcielibyście aby mod był lepszy oraz pod multiplayer).
- Każdy przedmiot będzie można wzbogacić wybranymi przez siebie modyfikatorami w Kostce.
tzn. Moja postać zbyt wolno biega co zrobić ?
otóż Znajdujemy w Grze pierwiastki Wzbogacające, jednym z nich będzie Pierwiastek Szybkości. Transumutując go np z butami uzyskamy efekt szybszego biegu!:) Natomiast transmutując go z bronią uzyskamy efekt szybszego ataku. Transmutując go z amuletem czy pierścieniem uzyskamy efekt szybszego czarowania.
Założenie jest takie: Zrób to czego potrzebujesz a nie co narzucają Ci itemy!:)
Zalety:
- Pełna swoboda w przygotowywaniu przedmiotów!
- Customizacja pod własne widzi-mi-się!
- Rpg-owy Feeling!
Wady:
- Musisz najpierw zarobić trochę golda,aby się delektować:)
___________________________________
3) Zmiana Systemu odnawiania zdrowia.
- Masz go mało to uciekaj!
Zalety:
- Nie trzeba używać mikstur zdrowia (prawdopodobnie w ogóle ich nie będzie, albo znacznie zmieniony ich system).
- Co za tym idzie Nie musimy leczyc Merca.
Tutaj Wszystko Będzie zależeć od Pierwiastków Regeneracji. Oczywiście całość będzie zbalansowana.
Wady:
- Gra może stać się trudniejsza, będzie wymagała więcej taktyki (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).
___________________________________
4) Nasz Pomocnik.
- Od teraz będzie można go ubrać w więcej rzeczy (pas, buty, rękawice, pierścień, amulet).
- Szybszy.
Zalety:
- Rzadziej będzie padał.
Wady
- Gra może stać sie znacznie łatwiejsza (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).
___________________________________
5) Potwory.
- Znaczne zwiększenie ich ilości.
- Dużo szybsze.
- Eliminacja skilla Szamanów, Sarkofagów itp. (Rezurekcja) tzn. zabijemy przykladowo upadłego przy szamanie to ten go do życia już nie przywoła:)
Zalety:
- Większa frajda z eksterminacji hord.
Wady:
- Gra może być trudniejsza.
- Multiplayer stoi pod znakiem zapytania (to wymaga testów, czyli potencjalnych chętnych).
- może być większy lag.
___________________________________
6) Przedmioty (Sety, Unikaty, Słowa runiczne).
- Eliminacja Dotychczasowych.
- Sety. A po co?:)
- Unikaty. A po co?:)
- Słowa Runiczne. Stare nie będą istnieć, będą zupelnie nowe:)
- Więcej slotów! Zależne od ILVL, można także zrobić dziury w pasach, butach, rękawicach.
- Powiększenie kostki horradrimów.
Wymyślam historię na potrzebę nowego contentu także:) Poczekajcie.
__________________________________________________________
7) Skille.
Prawdopodobnie cała przebudowa:)
___________________________________
8) Recepty na Questowe przedmioty.
- Będą skróty aktowe, żeby nie biegać za dużo w poszukiwaniach:)
___________________________________
9) Postać.
- Balans.
- Wyższy maksymalny level?
___________________________________
Linki do YouTube:
(tutaj pokazuje jak statysytka wzmacnia siłe skilla)
(a tutaj craft system)
DOWNLOAD
Poniżej wstępny opis samego autora moda czyli Supratec'a

Witam, otóż projekt mojego moda opiera się na całkowitej zmianie mechaniki niektórych systemów, ale co to znaczy?:)
___________________________________
1) Każdy przedmiot w grze będzie można sobie stworzyć za pomocą specjalnych recept w Kostce Horradrimów!
Zalety:
- Koniec Bezsensownego i mozolnego farmienia przedmiotów!
- Koniec Spadającego bezużytecznego Lootu!
- Koniec z wkurzającym Ciągle Zapchanym Ekwipunkiem!
- Koniec przypadkowego zbierania przedmiotów!
- Koniec Podkradania przedmiotów przez innych użytkowników (z wyjątkiem run i gemów:P)!
Wady:
- Trzeba zaznajomić się z receptami (ale zawsze można spojrzeć na ściąge:))!
___________________________________
2) Craft system (Trwają prace nad dodawaniem, balansem, potrzebna jest też wasza pomoc, jeżeli chcielibyście aby mod był lepszy oraz pod multiplayer).
- Każdy przedmiot będzie można wzbogacić wybranymi przez siebie modyfikatorami w Kostce.
tzn. Moja postać zbyt wolno biega co zrobić ?
otóż Znajdujemy w Grze pierwiastki Wzbogacające, jednym z nich będzie Pierwiastek Szybkości. Transumutując go np z butami uzyskamy efekt szybszego biegu!:) Natomiast transmutując go z bronią uzyskamy efekt szybszego ataku. Transmutując go z amuletem czy pierścieniem uzyskamy efekt szybszego czarowania.
Założenie jest takie: Zrób to czego potrzebujesz a nie co narzucają Ci itemy!:)
Zalety:
- Pełna swoboda w przygotowywaniu przedmiotów!
- Customizacja pod własne widzi-mi-się!
- Rpg-owy Feeling!
Wady:
- Musisz najpierw zarobić trochę golda,aby się delektować:)
___________________________________
3) Zmiana Systemu odnawiania zdrowia.
- Masz go mało to uciekaj!
Zalety:
- Nie trzeba używać mikstur zdrowia (prawdopodobnie w ogóle ich nie będzie, albo znacznie zmieniony ich system).
- Co za tym idzie Nie musimy leczyc Merca.
Tutaj Wszystko Będzie zależeć od Pierwiastków Regeneracji. Oczywiście całość będzie zbalansowana.
Wady:
- Gra może stać się trudniejsza, będzie wymagała więcej taktyki (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).
___________________________________
4) Nasz Pomocnik.
- Od teraz będzie można go ubrać w więcej rzeczy (pas, buty, rękawice, pierścień, amulet).
- Szybszy.
Zalety:
- Rzadziej będzie padał.
Wady
- Gra może stać sie znacznie łatwiejsza (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).
___________________________________
5) Potwory.
- Znaczne zwiększenie ich ilości.
- Dużo szybsze.
- Eliminacja skilla Szamanów, Sarkofagów itp. (Rezurekcja) tzn. zabijemy przykladowo upadłego przy szamanie to ten go do życia już nie przywoła:)
Zalety:
- Większa frajda z eksterminacji hord.
Wady:
- Gra może być trudniejsza.
- Multiplayer stoi pod znakiem zapytania (to wymaga testów, czyli potencjalnych chętnych).
- może być większy lag.
___________________________________
6) Przedmioty (Sety, Unikaty, Słowa runiczne).
- Eliminacja Dotychczasowych.
- Sety. A po co?:)
- Unikaty. A po co?:)
- Słowa Runiczne. Stare nie będą istnieć, będą zupelnie nowe:)
- Więcej slotów! Zależne od ILVL, można także zrobić dziury w pasach, butach, rękawicach.
- Powiększenie kostki horradrimów.
Wymyślam historię na potrzebę nowego contentu także:) Poczekajcie.
__________________________________________________________
7) Skille.
Prawdopodobnie cała przebudowa:)
___________________________________
8) Recepty na Questowe przedmioty.
- Będą skróty aktowe, żeby nie biegać za dużo w poszukiwaniach:)
___________________________________
9) Postać.
- Balans.
- Wyższy maksymalny level?
___________________________________
Linki do YouTube:
(tutaj pokazuje jak statysytka wzmacnia siłe skilla)
(a tutaj craft system)
DOWNLOAD