
Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
Black Sabath
Black Sabath jest to mod do Diablo 2 LoD który w zamierzchłych czasach tworzył mój znajomy z Forum ID o nicku Kicksaw. Ten sam gość pomagał mi robić skile do moda Alchemic
Niestety swojego moda nie miał mocy ukończyć. Pewnego razu jego dysk twardy uległ uszkodzeniu i cała jego praca poszła w drobny mak. Ostała się jeno kopia zapasowa wykonana zanim wprowadził wiele zmian. To go zniechęciło do dalszej pracy i tę kopię postanowił upublicznić gdyż może ktoś się połasi i sprubuje dokończyć jego dzieło
Poniżej opis samego twórcy!
Na start:
- Kostka Horadrimów,
- 5x Zwój Teleportacji,
- 5x Zwój Identyfikacji.
Zmiany:
- Standardowo powiększony plecack, kostka, depozyt.
- Specjalny, unikalny Talizman na start. Bez niego mamy -100 do odporności oraz nie działają skille. To on nas trzyma przy życiu.
- Nowe bronie: Shuriken i Kunai, kastety (nie można kupić/wydropić jeszcze).
- 120 poziom postaci.
- Nowa statystyka: obciążenie.
Od teraz wszystkie przedmioty (pomijając amulety i pierścienie) posiadają wagę. Im jesteśmy bardziej obciążeni tym szybciej tracimy wytrzymałość podczas biegania. Dodatkowo: większe obciążenie to większa redukcja przyjmowanych obrażeń, oraz poniekąd nieznacznie większe obrażenia fizyczne naszej postaci. Koniec z łatwą ucieczką od mobów.
- Większy wpływ statystyk na umiejętności w tym energii!
- Poziom też wpływa na obrażenia. Jednak na hellu moby są tak ciężkie że bez tego to już nie ma co wogóle się tam wybierać.
Nowe skille - wszystkie wartości podane dla pierwszego poziomu umiejętności:
- Jubilerstwo, Alchemia, Nasycenie przedmiotu i Zaklęcie przedmiotu - 4 pasywne umiejętności, zwiększające statystyki oraz dodające możliwość tworzenia nowych receptur w kostce/ulepszania istniejących przedmiotów.
- Poziomy umięjętności zależne od poziomu postaci.
- Szał bojowy - każde zabicie wręcz = pointy do szału bojowego. Im ich więcej tym dłużej szał trwa. Podnosi statystyki, obrażenia, odporności.
Amazonka:
I.I Training Skills:
Koncentracja myśli - selfbuff
Przywołanie orła - summon
Osłabienie grupy - curse
Zwinność - passive
I.II Marksmanship:
Zatruta strzała - single attack
Zamrożone strzały - multiattack
Seria Płonących strzał - rapid attack
Multistrzały - multiattack, pierce
Grotowa ściana - multiattack, Area of Effect, mass damage
Rozbicie - passive
II.I Swashbuckler
Techniki walki mieczem - passive
Taniec mieczy - multiattack
Ogłuszenie mieczem - stun, high damage
Rządza zemsty - leech hp / mp
Wir walki - attack, charge power
II.II Javelin & Pike
Wybuchający oszczep - ranged
Mroźny cios - h2h
Wstrząs - h2h
Oszczep Monsunu - ranged
Potężne uderzenie - h2h
Nekromanta:
I.I Summoning
Przyzwanie Wojownika Konjio - h2h
Przyzwanie nieumarłego Maga-wojownika h2h/ranged
Przyzwanie Przeklętego upiora - h2h
Przyzwanie mrocznego ducha - buffer
Przyzwanie Króla Demonów - h2h, aura
Opanowanie potworów - passive
I.II Dark Magic
Piekielny pocisk - single attack, knockback
Ból - single attack, leech hp
Pociski Mrocznej Materii - multiattack, bouncing
Cmentarzysko - Area of Effect, high damage
Przeklęty teren - Area of Effect, mass damage
II.I Cultism
Więzy krwi - buff
Obniżenie szybkości ruchu - curse
Zmniejszenie magicznej odporności - curse
Współdzielenie duszy - passive
Mroczny znak - passive
II.II Poison Magic
Zatrucie - single attack, knockback, ranged
Żrący kwas - debuff
Dotyk Ghoula - h2h
Toksyczna pułapka - trap
Barbarzyńca:
I.I Calls
Przygotowanie do walki - shout
Pokrzepienie duszy - shout
Umiejętności bitewne - shout
Pozycje ochronne - shout
Wytrwałość - shout
Antyczna rzeź - shout
I.II Selfcover
Wiedza Terome - selfbuff
Grom Terome - shortrange, multiattack
Tatuaż gromu - passive
Maska Adonisa - passive
II.I Throwing axes
Szybki rzut - single attack
Spiralny rzut - single attack, spiral
Salwa lodu - Area of effect
Lodowy topór - single attack
Doskonała spostrzegawczość - passive
II.II Gladiator
Szybki zamach - single attack
Mistrzostwo walk gladiatorskich - passive
Obłęd - single attack, selfbuff
Mroczny zamach - multiattack
Uderzenie ogłuszające - Area of Effect, stun
Paladyn:
I.I Priest
Nakładanie rąk - healing
Psalmy - Area of effect buff
Błogosławieństwo - buff
Grupowe leczenie - group healing
Ochrona niebios - selfbuff
I.II Auras
Aura Honoru - aura
Aura wymiaru - aura
Aura Mocy wewnętrznej - aura
Aura Negacji - aura
Pandemoniczna aura - aura
II.I Holy Warrior
Naznaczenie zła - stun
Pięść niebios - single attack, selfbuff
Oczyszczenie dusz - single attack, zerking selfbuff
Rezurekcja - selfbuff (recast żeby zdjąć)
Miecz wiary - multiattack
II.II Execution
Anielskie pociski - multiattack
Wiatr nadziei - selfbuff
Straż dusz - Area of effect
Pogrom heretyków - Area of effect
Płonąca krucjata - low AoE, burst damage
Czarodziejka:
I.I Fire Magic
Podmuch ognia - multiattack
Nova Ugnia - nova, exploding
Płomienny podmuch - rapid attack
Wewnętrzny pożar- grand Area of Effect
Burza meteorów - grand Area of Effect, mass damage
I.II Cold Magic
Lodowy Kruk - summon
Odłamki lodu - multiattack
Arktyczna zapora - stricted Area of Efect (ściana), multiattack
Morowa chmura - Area of Effect
Zamarznięty trakt - Area of Effect, mass damage, spiral, nova
II.I Metamagic
Magiczny pocisk - multiattack, piercing
Bariera magiczna - selfbuff
Wybuch energii magicznej - ray, exploding
Wir Magii - low Area of Effect, high damage output
Trzęsienie ziemi - high Area of Effect spell
II.II Boosting
Przyśpieszenie - buff
Wzmocnienie broni - buff
Arkana Magii - buff
Duchowa moc - passive
Oczyszczenie duszy - passive
- Puppet Technique (Zabójczyni) - pozwala na złożenie drewnianej marionetki, oraz wzmacnianie i ożywienie do walki. Zostaje po wylogowaniu się postaci.
Inne:
- Talizman (Enchant) - wystarczy umieścić niezidentyfikowany talizman ze zwojem identyfikacji w kostce aby odkryć jego naturę. W razie wyrzucenia startowego. Nie wprowadzone do sklepów.
- Specjalne fusion runy ^_^
- Zwiększone koszty napraw, zmniejszone ceny przedmiotów które sprzedajemy i podwyższone tych, które kupujemy.
- redukcja golddropa.
- Mercowie w aktach, w tym w IV akcie.
Prawidłowo odpalony mod powinien działać jak należy (bez crashy przy gadaniu z wynajmującym druidów).
Blockrate statyczny, bez modyfikacji względem levela, możliwość dodawania na start unikatowych itemów ze statystykami, kilka innych poprawek - słowem trochę mieszania w dll'ach. Najemnicy mogą nosić inne typy broni niż wcześniej. Kilka lokacji powinno być zmienione, jednak nie jestem pewnien na 100%. Cheatowanie postaci nie wchodzi w grę - ani tym bardziej zrobienie jakiejś chareditorem - po prostu - nie będzie skilli, odporności na -100 itp ;].
Jest masa bugów tekstowych, 1 graficzny (Magiczny pocisk miał tak wyglądać żeby nie było). Do tego cofnęło mi jak już pisałem skille Asski, kilka innych mniej ważnych modyfikacji lecz potrzebnych w modzie, kilka workaroundów na niektóre sprawy: dla przykładu teraz Szał bojowy dostaje pointy tylko jeśli zabijemy osobiście moba wręcz. Ponad 2 tygodnie zabawy z tym które zaowocowały dodawaniem pointów do Szału bojowego nawet przez summony czy też magię poszło papa, kilka skilli i efektów. Korzystajcie jak chcecie.
Mod pod 1.10 jeśli nie masz 1.10 to:
W paczce znajduje się loader_1.10.exe czy jakoś tak z którego mod korzysta, powinno być ok Dodatkowo mod na czas działania podmienia sobie pliki dll w głównym katalogu gry. Grę *cenzura* przez LaunchMod.vbs jest tam także pliczek do przywracania starych dllów w razie crasha gry (RecoverFromCrash.vbs) oraz opcja do kompilowania zmian w modzie (Editor.vbs) - ogólnie wszystko co tylko może być potrzebne do jego dalszej modyfikacji znajdziecie właśnie w tej paczce.







Czarodziejka - stała się ona biegła w używaniu czarów ognia, lodu oraz czystej magii. Potrafi przyśpieszyć sojuszników, oraz zwiększyć im obrażenia magiczne jak i fizyczne. Jej zaklęcia ofensywne w dużej mierze zależą od Energii.
Paladyn - Naznaczony mocą człowiek, w zależności od upodobań może stać się on Paladynem o nastawieniu kapłańskim dzięki czarom wzmacniającym i leczącym, wojownikiem, bądź klerykiem walczącym zarówno za pomocą świętej magii jak i używającym aur wzmacniających.
Nekromanta - Przyzywa stworzenia z piekieł pomagające mu w walce, potrafi używać zaklęć (obrażenia od trucizn bądź magii) takich jak Przeklęty Krąg, Cmentarzysko, czy też Dotyk Ghula.
Amazonka - wojowniczka doskonale wyszkolona w posługiwaniu się łukiem, oszczepami, włóczniami oraz w walce za pomocą mieczy - posiada kilka zaklęć mających na celu zwiększenie jej celności oraz skuteczności ataku.
DOWNLOAD


Poniżej opis samego twórcy!
Na start:
- Kostka Horadrimów,
- 5x Zwój Teleportacji,
- 5x Zwój Identyfikacji.
Zmiany:
- Standardowo powiększony plecack, kostka, depozyt.
- Specjalny, unikalny Talizman na start. Bez niego mamy -100 do odporności oraz nie działają skille. To on nas trzyma przy życiu.
- Nowe bronie: Shuriken i Kunai, kastety (nie można kupić/wydropić jeszcze).
- 120 poziom postaci.
- Nowa statystyka: obciążenie.
Od teraz wszystkie przedmioty (pomijając amulety i pierścienie) posiadają wagę. Im jesteśmy bardziej obciążeni tym szybciej tracimy wytrzymałość podczas biegania. Dodatkowo: większe obciążenie to większa redukcja przyjmowanych obrażeń, oraz poniekąd nieznacznie większe obrażenia fizyczne naszej postaci. Koniec z łatwą ucieczką od mobów.
- Większy wpływ statystyk na umiejętności w tym energii!
- Poziom też wpływa na obrażenia. Jednak na hellu moby są tak ciężkie że bez tego to już nie ma co wogóle się tam wybierać.
Nowe skille - wszystkie wartości podane dla pierwszego poziomu umiejętności:
- Jubilerstwo, Alchemia, Nasycenie przedmiotu i Zaklęcie przedmiotu - 4 pasywne umiejętności, zwiększające statystyki oraz dodające możliwość tworzenia nowych receptur w kostce/ulepszania istniejących przedmiotów.
- Poziomy umięjętności zależne od poziomu postaci.
- Szał bojowy - każde zabicie wręcz = pointy do szału bojowego. Im ich więcej tym dłużej szał trwa. Podnosi statystyki, obrażenia, odporności.
Amazonka:
I.I Training Skills:
Koncentracja myśli - selfbuff
Przywołanie orła - summon
Osłabienie grupy - curse
Zwinność - passive
I.II Marksmanship:
Zatruta strzała - single attack
Zamrożone strzały - multiattack
Seria Płonących strzał - rapid attack
Multistrzały - multiattack, pierce
Grotowa ściana - multiattack, Area of Effect, mass damage
Rozbicie - passive
II.I Swashbuckler
Techniki walki mieczem - passive
Taniec mieczy - multiattack
Ogłuszenie mieczem - stun, high damage
Rządza zemsty - leech hp / mp
Wir walki - attack, charge power
II.II Javelin & Pike
Wybuchający oszczep - ranged
Mroźny cios - h2h
Wstrząs - h2h
Oszczep Monsunu - ranged
Potężne uderzenie - h2h
Nekromanta:
I.I Summoning
Przyzwanie Wojownika Konjio - h2h
Przyzwanie nieumarłego Maga-wojownika h2h/ranged
Przyzwanie Przeklętego upiora - h2h
Przyzwanie mrocznego ducha - buffer
Przyzwanie Króla Demonów - h2h, aura
Opanowanie potworów - passive
I.II Dark Magic
Piekielny pocisk - single attack, knockback
Ból - single attack, leech hp
Pociski Mrocznej Materii - multiattack, bouncing
Cmentarzysko - Area of Effect, high damage
Przeklęty teren - Area of Effect, mass damage
II.I Cultism
Więzy krwi - buff
Obniżenie szybkości ruchu - curse
Zmniejszenie magicznej odporności - curse
Współdzielenie duszy - passive
Mroczny znak - passive
II.II Poison Magic
Zatrucie - single attack, knockback, ranged
Żrący kwas - debuff
Dotyk Ghoula - h2h
Toksyczna pułapka - trap
Barbarzyńca:
I.I Calls
Przygotowanie do walki - shout
Pokrzepienie duszy - shout
Umiejętności bitewne - shout
Pozycje ochronne - shout
Wytrwałość - shout
Antyczna rzeź - shout
I.II Selfcover
Wiedza Terome - selfbuff
Grom Terome - shortrange, multiattack
Tatuaż gromu - passive
Maska Adonisa - passive
II.I Throwing axes
Szybki rzut - single attack
Spiralny rzut - single attack, spiral
Salwa lodu - Area of effect
Lodowy topór - single attack
Doskonała spostrzegawczość - passive
II.II Gladiator
Szybki zamach - single attack
Mistrzostwo walk gladiatorskich - passive
Obłęd - single attack, selfbuff
Mroczny zamach - multiattack
Uderzenie ogłuszające - Area of Effect, stun
Paladyn:
I.I Priest
Nakładanie rąk - healing
Psalmy - Area of effect buff
Błogosławieństwo - buff
Grupowe leczenie - group healing
Ochrona niebios - selfbuff
I.II Auras
Aura Honoru - aura
Aura wymiaru - aura
Aura Mocy wewnętrznej - aura
Aura Negacji - aura
Pandemoniczna aura - aura
II.I Holy Warrior
Naznaczenie zła - stun
Pięść niebios - single attack, selfbuff
Oczyszczenie dusz - single attack, zerking selfbuff
Rezurekcja - selfbuff (recast żeby zdjąć)
Miecz wiary - multiattack
II.II Execution
Anielskie pociski - multiattack
Wiatr nadziei - selfbuff
Straż dusz - Area of effect
Pogrom heretyków - Area of effect
Płonąca krucjata - low AoE, burst damage
Czarodziejka:
I.I Fire Magic
Podmuch ognia - multiattack
Nova Ugnia - nova, exploding
Płomienny podmuch - rapid attack
Wewnętrzny pożar- grand Area of Effect
Burza meteorów - grand Area of Effect, mass damage
I.II Cold Magic
Lodowy Kruk - summon
Odłamki lodu - multiattack
Arktyczna zapora - stricted Area of Efect (ściana), multiattack
Morowa chmura - Area of Effect
Zamarznięty trakt - Area of Effect, mass damage, spiral, nova
II.I Metamagic
Magiczny pocisk - multiattack, piercing
Bariera magiczna - selfbuff
Wybuch energii magicznej - ray, exploding
Wir Magii - low Area of Effect, high damage output
Trzęsienie ziemi - high Area of Effect spell
II.II Boosting
Przyśpieszenie - buff
Wzmocnienie broni - buff
Arkana Magii - buff
Duchowa moc - passive
Oczyszczenie duszy - passive
- Puppet Technique (Zabójczyni) - pozwala na złożenie drewnianej marionetki, oraz wzmacnianie i ożywienie do walki. Zostaje po wylogowaniu się postaci.
Inne:
- Talizman (Enchant) - wystarczy umieścić niezidentyfikowany talizman ze zwojem identyfikacji w kostce aby odkryć jego naturę. W razie wyrzucenia startowego. Nie wprowadzone do sklepów.
- Specjalne fusion runy ^_^
- Zwiększone koszty napraw, zmniejszone ceny przedmiotów które sprzedajemy i podwyższone tych, które kupujemy.
- redukcja golddropa.
- Mercowie w aktach, w tym w IV akcie.
Prawidłowo odpalony mod powinien działać jak należy (bez crashy przy gadaniu z wynajmującym druidów).
Blockrate statyczny, bez modyfikacji względem levela, możliwość dodawania na start unikatowych itemów ze statystykami, kilka innych poprawek - słowem trochę mieszania w dll'ach. Najemnicy mogą nosić inne typy broni niż wcześniej. Kilka lokacji powinno być zmienione, jednak nie jestem pewnien na 100%. Cheatowanie postaci nie wchodzi w grę - ani tym bardziej zrobienie jakiejś chareditorem - po prostu - nie będzie skilli, odporności na -100 itp ;].
Jest masa bugów tekstowych, 1 graficzny (Magiczny pocisk miał tak wyglądać żeby nie było). Do tego cofnęło mi jak już pisałem skille Asski, kilka innych mniej ważnych modyfikacji lecz potrzebnych w modzie, kilka workaroundów na niektóre sprawy: dla przykładu teraz Szał bojowy dostaje pointy tylko jeśli zabijemy osobiście moba wręcz. Ponad 2 tygodnie zabawy z tym które zaowocowały dodawaniem pointów do Szału bojowego nawet przez summony czy też magię poszło papa, kilka skilli i efektów. Korzystajcie jak chcecie.
Mod pod 1.10 jeśli nie masz 1.10 to:
W paczce znajduje się loader_1.10.exe czy jakoś tak z którego mod korzysta, powinno być ok Dodatkowo mod na czas działania podmienia sobie pliki dll w głównym katalogu gry. Grę *cenzura* przez LaunchMod.vbs jest tam także pliczek do przywracania starych dllów w razie crasha gry (RecoverFromCrash.vbs) oraz opcja do kompilowania zmian w modzie (Editor.vbs) - ogólnie wszystko co tylko może być potrzebne do jego dalszej modyfikacji znajdziecie właśnie w tej paczce.







Czarodziejka - stała się ona biegła w używaniu czarów ognia, lodu oraz czystej magii. Potrafi przyśpieszyć sojuszników, oraz zwiększyć im obrażenia magiczne jak i fizyczne. Jej zaklęcia ofensywne w dużej mierze zależą od Energii.
Paladyn - Naznaczony mocą człowiek, w zależności od upodobań może stać się on Paladynem o nastawieniu kapłańskim dzięki czarom wzmacniającym i leczącym, wojownikiem, bądź klerykiem walczącym zarówno za pomocą świętej magii jak i używającym aur wzmacniających.
Nekromanta - Przyzywa stworzenia z piekieł pomagające mu w walce, potrafi używać zaklęć (obrażenia od trucizn bądź magii) takich jak Przeklęty Krąg, Cmentarzysko, czy też Dotyk Ghula.
Amazonka - wojowniczka doskonale wyszkolona w posługiwaniu się łukiem, oszczepami, włóczniami oraz w walce za pomocą mieczy - posiada kilka zaklęć mających na celu zwiększenie jej celności oraz skuteczności ataku.
DOWNLOAD