Post 5 cze 2016, o 10:23

Polish Power Mod




Polish Power Mod
(nazwa testowa)




Witam,
po paru tygodniach pracy razem z BishoYo, on wprowadzał moje wymysły w życie ;)

Chciałem aby mod dawał pełną możliwość budowania swojej postaci, dlatego dorzuciliśmy do gry klejnoty dające + 1 do skilla, oraz unikalne klejnoty mające szanse na rzucenie jakiegoś skilla, dlatego w modzie można stworzyć barbarzyńcę otoczonego armią szkieletów i z aktywną aurą ;) w chwili obecnej nie ma unikatów ani słów runicznych (pojawią się później) ale dodaliśmy skrole atrybutów, można dodać do przedmiotu np + 10 hp, prócz tego jest cała masa zmian:


Gra:

- Wersja gry: 1.13c PL
- Nowa grafika menu
- Zwiększenie Rozdzielczości
- Modyfikacja kodu aby dodawać nowe mapy
- Każda skrzynia zamknięta i każda z pułapką
- Kapliczki odnawiają się

Postać:

- Giga inwentarz, skrytka, kostka
- Kostka horadrimów w inv zajmuje 1x1 + na start
- 500 lvli do zdobycia
- Zwiększenie wymaganego lvlu w drzewku skilli x3
- Nekromanta może przywoływać wszystkie istoty jednocześnie
- Druid może przywoływać wszystkie istoty jednocześnie
- Punkty zwiększające zasięg aur paladyna co lvl zwiększone x2
- 1 ptk statystyk co poziom
- Odporności na poziomy trudności N[-100], K[-200], P[-500]
- Obniżenie startowych wartości staminy/wytrzymałości

Najemnicy:

- Zwiększenie wyposażenia najemników
- Skille najemników
1 akt: multistrzał, wybuchowa, zamrażająca strzała
2 akt: aury jak są, włócznia z kości, zwiększenie szybkości ruchu i ataku
3 akt: zamieć, meteor, seryjne błyskawice
5 akt: okrzyk na życie, obronę, ogłuszający

Przedmioty:

- Unikalne Klejnoty dające aktywne skille, np aury, lub procentowa szansa na rzucenie jakiegoś zaklęcia (Dropią od Koszmaru)
- Ilość Gniazd w dropionych przedmiotach N[2], K[4], P[6]
- Skille w klejnotach magicznych
- Wyczyszczone unikaty
- Wyczyszczone słowa runiczne
- Wyczyszczone zestawy
- Skrole atrybutów (bardzo potężna zmiana)
- Ilość strzał, bełtów zwiększona do 500
- Ilość skroli w książce zwiększona do 500
- Ilość kluczy w pęczku 100
- Zmniejszony drop złota x2
- Zmniejszona ilość złota za sprzedaż przedmiotów x2
- Nasycanie biały przedmiot, armor lub broń + kamień nasycenia = rare item tego samego rodzaju
- Podwyższenie wymaganego lvl'u w przedmiotach x3

Potwory:

- Zwiększenie ilości potworów: grupy x2, potworów x3
- HP, dmg i AC potworków podwojone
- Potwory typu duch i nieumarły niewrażliwe na trucizny, od samego początku normalu


Recepty:

Tworzenie gniazd w przedmiocie:
1 - 6 Perfekcyjnych gemów tego samego rodzaju + przedmiot = przedmiot z ilością gniazd równą ilości włożonych gemów
np:
1 perfekcyjny Topaz + tarcza = tarcza z jednym gniazdem


Skrole atrybutów:

Skrol atrybutu + przedmiot = przedmiot z dodanym atrybutem


Patch 1.1

- dodany Plugy i nieograniczona skrytka
- zmiana koloru gemów na jasno niebieski
- Obrona w przedmiotach nie ma już czerwonego koloru
- zmieniona muzyka w menu na główny motyw z filmu Pacyfik rim
- dodana recepta, 3x skrole = 1 losowy skrol
- dodana recepta 6x magic amu + 6x magic ring = magic jewel
- magic jewel dodany do hazardu za 100 000 zł
- dodana recepta 6x magic jewel = 1 rare jewel
- dodana recepta 6x rare jewel = 1 uni jewel
- balans skroli
- Bossowie i minibossowie HP x 4
- 3 skrole z każdego Aktowego bossa
- Hrabina ulepszony drop run x2
- małe i duże talizmany znikają z dropu, zostają same wielkie

- dodany event Anihilus: z każdego aktowego bosa dropi unikalny itemik, zmutowane w kostce wszystkie 5 daja anihilusa, drop części Normal 10%, Koszmar 30%, Piekło 60%

- dodany kolektor do kupienia za 10 000 zł kolektor + magic item daje kolektor01, kolektor 01+ magic item daje kolektor02 i tak do kolektor20, kolektor20 + magic item daje, rare item, taka alternatywna forma nasycania

- dodany kamień obrażeń do kupienia, działa tak samo jak kolektor, tyle że nabija się go do 50 i wtedy ten kamień plus broń daj dmg min-max +20 i lvl req +20, ładuje się go białymi itemami a nie magicznymi

- dodany kamień obrony do kupienia, działa tak samo jak kolektor, tyle że nabija się go do 50 i wtedy ten kamień plus pancerz daje obronę +50 i lvl req +20, ładuje się go białymi itemami a nie magicznymi

- dodane podstawowe skrole do kupienia u akary
(str, dex, hp, mana, odporności, 1 do all skills)


Patch 1.2

- wszystkie unikatowe przedmioty z Diablo 2 zostały przywrócone
- wszystkie słowa runiczne z Diablo 2 zostały przywrócone
- wymagane poziomy przedmiotów unikalnych zostały zwiększone x 3
- zwoje ulepszeń mogą wzmacniać także unikaty
- każdy boss aktowy dropić będzie od teraz po 3 jevele
- szansa na drop unikatów na bosach aktowych została zwiększona
- maksymalny poziom kolektorów obrony i obrażeń został zmniejszony do 10
- zwiększona została ilość stworów w kryptach na cmentarzu w akcie 1
- zwiększona została ilość stworów w prastarych tunelach w akcie 2
- zwiększona została ilość stworów w piekielnych portalach w akcie 5


Patch 1.21

- wymagania umiejętności zostały zmniejszone z x3 na x2
- kwoty złota za wskrzeszanie najemników zostały zmniejszone
- przyrost doświadczenia został zwiększony



W przyszłości chciałbym dodać unikalne talizmany, obrazy składane z części, na obrazach zasłużeni Polacy, z krótka historią, np Mieszko I, Unikaty oraz słowa runiczne.

Zapraszam do testowania ;)

Jozik


Forum Testowe Moda: Link




DOWNLOAD



Obrazek
Obrazek



Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic