Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
Hell Mod
HELL MOD pod 1.13c
Nowe tło
Powiększony ekwpipunek, skrzynia i kostka
Nieograniczone miejsce w skrzyni
Skrzynia osobista i wspólna (można wymieniać się przedmiotami)
Kostka na początku gry
Kostka tworzy gniazda i wyciąga gemy/runy z przedmiotów
Każdy boss jest trudniejszy i ma więcej życia
Potwory chodzą w większych grupkach
Potwory są trudniejsze i mają więcej życia
Odwrotne kary odporności:
Normal: - 100
Koszmar: - 40
Piekło: 0
Co poziom +10 do statystyk
Zwiększony drop.
Zmiany w runach:
* padają częściej
* Starożytni wyrzucają z siebie zawsze po 1 runie
Zmiany expa (doświadczenia):
1-30 lvl : exp x4
31-60 lvl : exp x3
61-74 lvl : exp x 2
75-94 lvl : exp x1
94-99 exp zmniejszony tak aby awansować z 98 na 99 lvl trzeba na 8 ppl zagrać około 330 brh
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.
Zmiany w umiejętnościach:
Maksymalny poziom umiejętności: 40
Dodałem synergie u Czarodziejki w umiejętnościach:
* novy
* novy mrozu
* ściany ognia
* inferno
Zmiany w unikatach:
Właściwie zmiany są drobne, ale jest ich dużo, jako przykład podam Wieśniaczą Koronę - 2 do umiejętności, Skórę Żmijomaga - 2 do umiejętności, niektóre bronie maja trochę zwiększone procentowo obrażenia, poza tym skasowałem odrzut.
W pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych dodałem 1 do umiejętności, czasem coś podniosłem np. Uzdrowienie Manalda - 40% regeneracja many.
Zmiany w broniach:
* wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami (obrażenia czasem nieznacznie zmodyfikowane).
* obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
* ilość gniazd w broni = wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże max = 6
Zmiany w zbrojach:
* we wszystkich tarczach elitarnych max gniazd = 4
Zmiany w gemach:
* dają większe bonusy
Zmiany w setach:
* zmodyfikowane są bonusy z całego setu: np. dodałem więcej do umiejętności.
Zmiany w klejnotach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
* poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok (nie będę się rozpisywał, bo lepiej to zobaczyć niż o tym opowiadać)
* jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)
Zmiany w talizmanach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
* skillery trafiają się częściej
* dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci
* Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
* Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)
Mod zawiera Wszystkie dodatkowe itms(Ap uniq/vortex/Coronetka itd..)
Mod to ulepszona przeze mnie wersja moda WDA, który uaktualniłem do patcha 1.13c
Mod zawiera PlugY 10
DOWNLOAD
Planuje jeszcze pracę nad modem i dodawanie nowych zmian..
Autor Moda: Ras Mario
Nowe tło
Powiększony ekwpipunek, skrzynia i kostka
Nieograniczone miejsce w skrzyni
Skrzynia osobista i wspólna (można wymieniać się przedmiotami)
Kostka na początku gry
Kostka tworzy gniazda i wyciąga gemy/runy z przedmiotów
Każdy boss jest trudniejszy i ma więcej życia
Potwory chodzą w większych grupkach
Potwory są trudniejsze i mają więcej życia
Odwrotne kary odporności:
Normal: - 100
Koszmar: - 40
Piekło: 0
Co poziom +10 do statystyk
Zwiększony drop.
Zmiany w runach:
* padają częściej
* Starożytni wyrzucają z siebie zawsze po 1 runie
Zmiany expa (doświadczenia):
1-30 lvl : exp x4
31-60 lvl : exp x3
61-74 lvl : exp x 2
75-94 lvl : exp x1
94-99 exp zmniejszony tak aby awansować z 98 na 99 lvl trzeba na 8 ppl zagrać około 330 brh
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.
Zmiany w umiejętnościach:
Maksymalny poziom umiejętności: 40
Dodałem synergie u Czarodziejki w umiejętnościach:
* novy
* novy mrozu
* ściany ognia
* inferno
Zmiany w unikatach:
Właściwie zmiany są drobne, ale jest ich dużo, jako przykład podam Wieśniaczą Koronę - 2 do umiejętności, Skórę Żmijomaga - 2 do umiejętności, niektóre bronie maja trochę zwiększone procentowo obrażenia, poza tym skasowałem odrzut.
W pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych dodałem 1 do umiejętności, czasem coś podniosłem np. Uzdrowienie Manalda - 40% regeneracja many.
Zmiany w broniach:
* wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami (obrażenia czasem nieznacznie zmodyfikowane).
* obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
* ilość gniazd w broni = wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże max = 6
Zmiany w zbrojach:
* we wszystkich tarczach elitarnych max gniazd = 4
Zmiany w gemach:
* dają większe bonusy
Zmiany w setach:
* zmodyfikowane są bonusy z całego setu: np. dodałem więcej do umiejętności.
Zmiany w klejnotach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
* poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok (nie będę się rozpisywał, bo lepiej to zobaczyć niż o tym opowiadać)
* jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)
Zmiany w talizmanach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
* skillery trafiają się częściej
* dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci
* Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
* Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)
Mod zawiera Wszystkie dodatkowe itms(Ap uniq/vortex/Coronetka itd..)
Mod to ulepszona przeze mnie wersja moda WDA, który uaktualniłem do patcha 1.13c
Mod zawiera PlugY 10
DOWNLOAD
Planuje jeszcze pracę nad modem i dodawanie nowych zmian..
Autor Moda: Ras Mario