Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
Cubemain.txt
W tym pliku ustawiamy sobie recepty do Kostki Horadrimów.
Źródło!
description: Komentarz. Do pomocy dla nas w rozpoznawaniu poszczególnych wpisów.
enabled: Czy recepta jest aktywna w grze, "1" oznacza "tak", "0" oznacza "nie".
ladder: Czy recepta jest dostępna tylko na ladderach, "1" oznacza "tak", "0" oznacza "nie".
min diff: Minimalny poziom trudności gry. "0" - wszystkie, "1" - koszmar i piekło, "2" - tylko piekło.
version: Wersja gry. "0" - stare klasyczne Diablo 2, "1" - nowe klasyczne Diablo 2, "100" - dodatek do Diablo 2.
op: Kolumna dzięki której możemy ustawić dodatkowe wymagania dla recepty zależne od statów (Op: Param: Value: Effect:).
param: Kolumna dzięki której możemy ustawić dodatkowe wymagania dla recepty zależne od statów (Op: Param: Value: Effect:).
value: Kolumna dzięki której możemy ustawić dodatkowe wymagania dla recepty zależne od statów (Op: Param: Value: Effect:).
class: Czy recepta ma być dostępna dla jednej z klas postaci. Wpisujemy tu kod postaci ama, bar, pal, nec, sor, dru lub ass.
numinputs: Dokładna ilość przedmiotów potrzebna do wykonania recepty.
input 1-7: Tu wpisujemy w każdą kolumnę osobno trzyznakowe kody przedmiotów potrzebne do wykonania recepty. "input 1" jest zawsze brane pod uwagę jako przedmiot główny wykorzystywany np do dodawania magicznych atrybutów.
output: Wynik recepty. Może to być trzyznakowy kod przedmiotu lub odpowiednia formuła modyfikująca przedmiot np "useitem" aby dodać magiczne właściwości.
lvl: Lvl przedmiotu jaki zostanie stworzony z recepty. Gra wymusi stworzenie przedmiotu z tym lvlv'em.
plvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl postaci.
ilvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl przedmiotu z "input 1".
mod 1-5: Kod atrybutu, którego chcemy dodać do przedmiotu.
mod 1-5 chance: Szansa na to że atrybut się doda do przedmiotu.
mod 1-5 param: Dodatkowy parametr dla atrybutów które tego potrzebują.
mod 1-5 min: Minimalna wartość dodawanego atrybutu.
mod 1-5 max: Maksymalna wartość dodawanego atrybutu.
output b: Drugi wynik recepty.
b lvl: Lvl przedmiotu jaki zostanie stworzony z recepty. Gra wymusi stworzenie przedmiotu z tym lvl'em.
b plvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl postaci.
b ilvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl przedmiotu z "input 1" (lub "input 2"?).
b mod 1-5: Kod atrybutu, którego chcemy dodać do przedmiotu.
b mod 1-5 chance: Szansa na to że atrybut się doda do przedmiotu.
b mod 1-5 param: Dodatkowy parametr dla atrybutów które tego potrzebują.
b mod 1-5 min: Minimalna wartość dodawanego atrybutu.
b mod 1-5 max: Maksymalna wartość dodawanego atrybutu.
output c: Trzeci wynik recepty.
c lvl: Lvl przedmiotu jaki zostanie stworzony z recepty. Gra wymusi stworzenie przedmiotu z tym lvl'em.
c plvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl postaci.
c ilvl: Prawdopodobnie gra stworzy przedmiot patrząc częściowo na lvl przedmiotu z "input 1" (lub "input 3"?).
c mod 1-5: Kod atrybutu, którego chcemy dodać do przedmiotu.
c mod 1-5 chance: Szansa na to że atrybut się doda do przedmiotu.
c mod 1-5 param: Dodatkowy parametr dla atrybutów które tego potrzebują.
c mod 1-5 min: Minimalna wartość dodawanego atrybutu.
c mod 1-5 max: Maksymalna wartość dodawanego atrybutu.
*eol: Koniec linii. Zawsze wstawiamy 0.