Post 15 lip 2015, o 18:12

Poradnik do moda New Nightmare (autor Lauviach)



NAJNOWSZA WERSJA PORADNIKA datowana na 01.12.2014 do moda New Nightmare (wersja ostateczna!)
(Download - Plik PDF)



Wersja skrócona - PORADNIK
(I Ty możesz zostać Pitagorasem :D )
WSTĘP


Wszelkie pytania graczy proszę kierować na private lub na skrzynkę pocztową: zantenstaken@gmail.com
Dziękuję też BishoYo za korektę.
Z poważaniem Lauviach.

Jest to spis wszystkiego co najważniejsze, Spisałem ważne dropy, klucze, miejsca gdzie następuje spadek energii czy rzucenie klątwy Żelaznej Dziewicy.

Mini Poradnik będzie często aktualizowany względem zmian w łatkach czy nowo odkrytych informacji.

OCENA POSTACI BERSERKER VS. ŁOWCZYNI
Porównania oparte są na dwóch klasach profesji między moimi dwoma wymaksowanymi postaciami – Łowczyni oraz Berserker.
Według mnie najbardziej niebezpiecznym utrudnieniem dla Berserkera jest Żelazna Dziewica. Łowczyni jednak tego w ogóle nie odczuwa jeśli gramy oszczepem.
Z kolei spadek energii do 1 ptk. jest bardziej niebezpieczny dla Łowczyni, kiedy to dla Berserkera spadek ten jest do akceptacji – jeśli szarżujemy na szale bitewnym z wysysaniem na około 50% życia. Szybkość robi swoje i jest tak, że można szaleć np. na Bezimiennym bez całkowitego leczenia się. Absolutnie nigdy nie zdarzyło mi się zginąć na Bezimiennym, więc jak zadbacie o wysysanie życia np. wykorzystując 3 Unikalne Czaszki, czy inne przedmioty z ów opcją, to jest właśnie tak jak piszę – nie odczuwa się spadku życia do 1ptk.
Łowczyni ma bardzo fajnie co do Żelaznej Dziewicy – może walczyć bez szwanku o życie (atakując oszczepem), natomiast Berserkerem po nałożeniu klątwy trzeba się wycofać na chwilę do miasta zmienić status lub zaliczyć kapliczkę. Ja mam 745 tysięcy obrażeń na minimalnych więc śmierć gwarantowana by była po zaliczeniu samobója.
Łowczyni oraz Berserker to jednak dwa różne typy grania. ZDECYDOWANIE NAJBEZPIECZNIEJSZĄ POSTACIĄ DO GRY NA WERSJI 1.11 JEST WŁAŚNIE ŁOWCZYNI/ŁOWCA. Berserkerem leci się na wrogów jak wściekła bestia - i nie znając miejsca gdzie następuje żelazna dziewica - można w ułamku sekundy zginąć.
Natomiast łowczyni potężnie spowalnia w atakach z winy doskonałego parowania ciosów, fireball, lodowe kule czy hydra - nawet mieczem nie da się walczyć, a oszczep lata gdzie chce zamiast w danego bossa - PRZYKŁAD - idźcie walczyć na Travnical oszczepem czy mieczem w środek wysokiej rady – Jak puszczą kilka Hydr – Tak Łowczyni będzie strzelać oszczepem gdzie popadnie zamiast w Wysoką Radę, aż w końcu postać blokuje do takiego stopnia, że trzeba grę zapisywać i od nowa zaczynać by nie zginąć. MACHANIE MIECZEM W ŚRODKU HYDR JEST NIEWYKONALNE – Ale jest na to kilka sposobów, np. z ukrycia albo atakujemy slalomem (tj. nie stać na linii strzału hydry itd.). Natomiast zabijanie Wysokiej Rady Berserkerem trwa czasem mniej niż 10 sekund, gdyż nie bawi się w parowanie ciosów i powala ich w bajeczny sposób.
Druga taka upierdliwość spotykana jest przy walce z Kłębem Magmy z pomocnikami Szczurowatymi Golemami na Zlodowaciałej Wyżynie – Też nie można trafić oszczepem. Trzeba latać po mapie aby jakaś trafiła – stanie w miejscu nie ma sensu.
Co do Berserkera – jest to najlepsza postać w damagu w wersji 1.11 zdecydowanie jest królem obrażeń i szybkiego załatwiania wroga – żadne fireballe czy Hydry go nie spowalniają, a przy np. moim damagu 745 tysięcy na jedną rękę każdy Mega Boss pada po 3 ciosach (półtorej sekundy trwa walka). Dlatego uznałem, że najlepszą postacią do niszczenia wrogów jest właśnie Berserker – ze względu na gigantyczny damag, szybkość i skuteczność zabijania.

Faktem jest, że granie Berserkerem jest niebezpieczne ze względu na Żelazną Dziewicę, dlatego podałem tutaj rozpiskę gdzie ta ów klątwa występuje – na tych terenach należy walczyć powoli i ostrożnie, należy zabijać po 1 mobku, a na innych mapach znowu można jechać na Szale Bitewnym.

Oceniłem też klasowe taliki dostępne z Recept Horadrimów – są bardzo dobre, nawet Łowczyni ma zaskakujący dobry bonus. Za to najgorszy ma Berserker, nadrabia za to Duszami.

Obrażenia od magii dają bronie klasowe taliki i klasowe Uber bronie. Berserker jest tego pozbawiony.

Obrażenia od magii są ogromnie ważne – gdyż niemal wszystkie mobki są odporne na pozostałe żywioły, a naprawdę rzadko się zdarza by na poziomie Piekło był ktoś odporny na obrażenia od magii (np. Zombie z 2 aktu w Zapomnianym Mieście są odporne).
A czemu Berserker jednak lepiej tłucze wrogów niż jakakolwiek inna profesja? Bo ma aż 3 umiejętności dającą bonus oraz obrażenia od magii np. 25% obrażeń od magii z damagu całkowitego tj. na moje 745k obrażeń Berserker wali 185k od magii! Jednak nie polecam umiejętności "Berserker" (obrona spada do 0), lepszy jest Szał Bitewny oraz Koncentracja z kategori Zdolności Bojowe.

STRONA RĘKOPISU – Częstochliwość dropu – Normalnie wypada.
SERCE DEMONA – Dropiemy od Demonów.
MROCZNY ODŁAMEK – Dropiemy od Nieumarłych.

NAJLEPSZE MIEJSCE DO DROPIENIA KART
Wszystkie tereny 4 Aktu (Ogólnie jak w opisie eventa w tym zwoju do czytania, akcja dzieje się w piekle i demony rozkradły karty i uciekły w świat i z demonów dropią karty a dodatkowo wszystkie mobki z 4 aktu mają dodatkowa mała szansę na drop kart - BishoYo)
Karty nabywamy też kupując Paczkę Niespodziankę, Prezent Niespodziankę, Puszka Alchemica oraz z Torby Lauviacha (wszystko transmutujemy w kostce):
1. Paczka Niespodzianka - 1 losowa karta.
2. Prezent Niespodzianka - 2 losowe karty.
3. Puszka Alchemica + 3 karty - 1 losowa karta.
4. Torba Lauviacha - 1 losowa karta.
Od przyzywanych potworów z kart na arenie dropiemy inne karty oraz klucze:
1. KLUCZ DO ZAKOPANEGO GROBOWCA TRÓJCY
2. KLUCZ DO PRZEKLĘTEGO GROBOWCA NR.1/2
3. KLUCZ DO STAROŻYTNEJ GÓRY NR.1/2/3
4. KLUCZ DO FARMY MUU MUU
5. KLUCZ DO PIEKŁA NR.1/2/3
6. KLUCZ DO POZIOMU TRENINGOWEGO
7. KLUCZ NIENAWIŚCI
8. KLUCZ ZNISZCZENIA
9. KLUCZ TERRORU
10. KLUCZE DO CMENTARZA BOHATERÓW
11. KLUCZE DO ARENY WYBRANYCH
12. PUSTA KSIĘGA
13. KSIĘGA BRAM ŚWIATA

ZIOŁA
Zioła z punktami dropiemy 2 rodzaje – niskolevelowe i wysokolevelowe. Te pierwsze dropiemy gdziekolwiek – jak mamy szczęście gdyż wypadają dosyć rzadko.
Wysokolevelowe wypadają tylko w Evencie Ostatecznym na walkach z BEZIMIENNYM.
Niskolevelowe i Wysokolevelowe:
1. ZIOŁO WYTRZYMAŁOŚCI – Drop dosyć rzadki, bezużyteczny.
2. ZIOŁO ŻYCIA – Drop dosyć rzadki, najlepsze zioło w grze.
3. ZIOŁO ENERGII – Drop dosyć rzadki.
4. ZIOŁO WITALNOŚCI – Drop dosyć rzadki.
5. ZIOŁO ZRĘCZNOŚCI – Drop dosyć rzadki.
6. ZIOŁO MANY – Drop dosyć rzadki, bezużyteczny.
7. ZIOŁO SIŁY – Drop dosyć rzadki.
8. ZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI – Najrzadziej wypada z powyższych, najlepszy zwój w grze.
9. ZWÓJ STATYSTYK – Najrzadziej wypada z powyższych.

TERENY NA KTÓRYCH NASTĘPUJE NAGŁY SPADEK ENERGI DO 1 PTK. (Dzieje się to zaraz po zabiciu Potwora/Bossa)
1. AKT 1 – Boss Griswold (Tristram)
2. AKT 1 – Dziura 3/4 (Mroczna Knieja)
3. AKT 1 – Piekielne Pokoje (Wyżyna Tamoe/Tunele)
4. AKT 1 – Bossowie BishoYo, Krupas, Kicksaw (Starożytna Góra)
5. AKT 3 – Bossowie Członkowie Rady (Travnical)
6. AKT 3 – Boss Biddtur (Kazmaty Nienawiści - Poziom 2)
7. AKT 3 – Panowie Świata/Bezimienny (Event Ostateczny/Komnata Ciszy)
8. AKT 3 – Boss Sandria (Arena – ze zwoju przyzwań)
9. AKT 4 – Pomocniki Super Trenera (Survival)
10. AKT 4 – Bossowie Uber Worki Treningowe (Survival)
11. AKT 4 – Boss Amelyssan (Arena – Specjalny Zwój Przywołań – 5 Losowych Bosów)
12. AKT 4 – Boss Pani Shaar (Arena – Specjalny Zwój Przywołań – Pani Shaar)
13. AKT 5 – Boss Dehein (Sale Nieszczęścia)
14. AKT 5 – Pajączek (Starożytna Góra, po aktywacji Starożytnej Księgi)
15. AKT 5 – Bogowie (Starożytna Góra)
16. AKT 5 – Sługi Pani Shaar (Komnata Kamienia Świata)
17. AKT 5 – Mały Wodny Golem (Mapa "???" – w drodze do Pana Świata)

TERENY NA KTÓRYCH NASTĘPUJE NAGŁE RZUCENIE KLĄTWY ŻELAZNEJ DZIEWICY (Dzieje się to zaraz po zabiciu Potwora/Bossa)
1. AKT 1 – Krwawe Wrzosowisko – Ettyn
2. AKT 1 – Dungeon (Tunele Krwawego Wrzosowiska) – Wampirzyca
3. AKT 1 – Mroczna Knieja – Ogrilon
4. AKT 1 – Dziura 3/4 (Mroczna Knieja)
5. AKT 1 – Kopalnia Tristram 1/2
6. AKT 1 – Piekielne Pokoje (Wyżyna Tamoe/Tunele)
7. AKT 1 – Koszary (Wyżyna Tamoe)
8. AKT 1 – Wioska Przeklętych (Lokacja specjalna z kluczy) – Nupperib
9. AKT 2 – Daleka Oaza – Mały Troll
10. AKT 2 – Grobowce Tal Rasha – Stalowy Skarabeusz
11. AKT 3 – Opuszczona Kaplica (Bazar w Kurast)
12. AKT 3 – Travnical
13. AKT 4 – Zewnętrzne Stepy – Pan Czeluści
14. AKT 4 – Równina Rozpaczy – Pan Czeluści
15. AKT 4 – Rzeka Płomieni – Krwiożercza Larwa, Trupożerca
16. AKT 4 – Sanktuarium Chaosu – Rycerz Zapomnienia
17. AKT 5 – Piec Bólu (Z klucza zniszczenia)
18. AKT 5 – Twierdza Kamienia Świata 3/4 oraz Tron Zniszczenia

TERENY NA KTÓRYCH NASTĘPUJE NAGŁE OSZOŁOMIENIE OKRZYKIEM BOJOWYM (Dzieje się to zaraz po zabiciu Potwora)
1. AKT 1 – Kopalnia (Startowa Jaskinia)
2. AKT 1 – Siedlisko Zła
3. AKT 1 – Dziura 1/2 (Mroczna Knieja)
4. AKT 1 – Tristram
5. AKT 1 – Kaplica 3 (Tristram)
6. AKT 1 – Rozkopana Ziemia/Katakumby Monastyru 1/2 (Wyżyna Tamoe/Tunele)
7. AKT 2 – Kopalnia (Kanały pod Lut Gholein)
8. AKT 3 – Podziemnie Tunele (Kanały pod Dokami/Bazarem Kurast)
9. AKT 3 – Niezbadane Tunele 1/2 (Kanały pod Dokami/Bazarem Kurast)
10. AKT 4 – Podziemny Tunel (W drodze do Sanktuarium Chaosu)
11. AKT 4 – Uber Boss Lauviach/Dafne/Bkg (Survival)
12. AKT 5 – Komnata Kamienia Świata

MIEJSCA GDZIE POJAWIA SIĘ GWIEZDNY ODKRYWCA (DARTH VADER)
1. AKT 1 – Jama Piwnicy Mrozu (Dungeon)
2. AKT 1 – Piwnice Pod Wieżą (Czarne Moczary)
3. AKT 1 – Dziura (Mroczna Knieja)
4. AKT 1 – Katakumby Monastyru/Piekielne Pokoje (Wyżyna Tamoe/Tunele)
5. AKT 1 – Koszary/Więzienie 1/2/3/Katedra (Wewnętrzny Monastyr)
6. AKT 2 – Kopalnia (Kanały pod Lut Gholein)
7. AKT 2 – Sale Umarłych
8. AKT 2 – Tajemne Sanktuarium
9. AKT 2 – Grobowce Tal Rasha
10. AKT 2 – Ruiny Dawnych Miast
11. AKT 3 – Kanały i Podziemne Tunele (Kanały pod Dokami/Górnym/Bazarem Kurast)
12. AKT 3 – Górne Kurast
13. AKT 3 – Travnical
14. AKT 3 – Kazmaty Nienawiści
15. AKT 4 – Równina Rozpaczy
16. AKT 4 – Rzeka Płomieni
17. AKT 4 – Sanktuarium Chaosu
18. AKT 5 – Zlodowaciała Wyżyna
19. AKT 5 – Lodowy Trakt
20. AKT 5 – Tron Zniszczenia

CIEKAWOSTKA – PRASTARA BESTIA W SANKTUARIUM jest zawsze – Ale jeśli pójdziemy najpierw do GROBOWCA TAL RASHA (Przechodząc przez Ruiny Dawnych Miast) i tam zabijemy PRASTARĄ BESTIĘ to w Sanktuarium już go nie będzie! To ten sam boss w dwóch różnych miejscach.
CIEKAWOSTKA – STAROŻYTNY STRAŻNIK W TRANVICAL jest zawsze – Ale jeśli pójdziemy najpierw na NIEZBADANE TERENY I TAM ZABIJEMY STAROŻYTNEGO STRAŻNIKA to w Travnical już go nie będzie! To ten sam boss w dwóch różnych miejscach.

CIEKAWOSTKA – Jeśli wykorzystamy na Arenie 4 Aktu SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – 5 LOSOWYCH BOSÓW – Tych bossów które zabijemy – normalnie ich już nie spotkamy, aż do momentu zapisania gry. Wygląda to więc tak, jaby siłą rzeczy teleportowane zostały wszyscy mniej ważniejsi bossowie, przeważnie te z brakiem dropu rzadkiego. (Fakt że jest to jakby teleportowanie bosa unikalnego, przyzywamy go i puźniej go nie ma aż do zresetowania gry – BishoYo)

PRZEDMIOTY Z CYKLU RZADKIE (Prócz składników do alchemi)
- LEGENDARNY PRZEDMIOT (PAJĘCZY KSIĘŻYC) (Na każdym poziomie trudności lepsze staty) – 1 Akt, Królowa Pająk (Gniazdo – tunele między Kamiennym Polem, a Czarnymi Moczarami).
- KLEJNOT (PAJĘCZY KLEJNOT) – 1 Akt, Królowa Pająk (Gniazdo – tunele między Kamiennym Polem, a Czarnymi Moczarami).
- KLUCZ DO FARMY MUU MUU – 1 Akt, Diablo (4 Poziom Piwnic Kaplicy pod Tristram).
- ZWÓJ PRZYWOŁAŃ LV.1/ LV.2/ LV.3 – 1 Akt – Bestia (4 Poziom Kopalni w Tristram), 5 Akt – Rozpruwacz (Po wyjściu z miasta), 5 Akt - Dowódca Straży (Ciasny wąwóz po wyjściu z miasta), 5 Akt – Niszczyskała (Płaskowyż Arreat), 5 Akt – Boorg (Świątynia Deheina), 5 Akt - Lodowa Mgiełka (Lodowa Piwnica).
- UNIKALNE KLEJNOTY (UNIKALNY SZMARAGD, UNIKALNA CZASZKA ITD.) – Dropi przy walkach z Dowódcą Model A 1.00 (Dungeon), w Kopalni Tristram, w Evencie Ostatecznym na walkach z Bezimiennym oraz w specjalnej lokacji Wiosce Przeklętych oraz Przeklętym Grobowcu (Drop klejnotów jest ultra rzadki).
- KLUCZ DO POZIOMU TRENINGOWEGO – 1 Akt, Dowódca Model A 1.00 (Dungeon)
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (TYTANOWY PANCERZ)(1/3 Z ZESTAWU) – 1 Akt, Dowódca Model A 1.00 (Dungeon).
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (TYTANOWY NASZYJNIK)(2/3 Z ZESTAWU) – 1 Akt, Dowódca Model A 1.00 (Dungeon)
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (TYTANOWY NAPARSTEK)(3/3 Z ZESTAWU) – 1 Akt, Dowódca Model A 1.00 (Dungeon)
- KAMIEŃ DUSZY ZAPOMNIANEGO ZMARŁEGO – 2 Akt, Mumia (Zaginione Miasto - Ukryta Komnata).
- KAWAŁEK WĘŻOWEJ SKÓRY – 3 Akt, Wąż (Niezbadane Tereny).
- WZÓR-WILKOŁAK – 3 Akt, Wilkołak (Niezbadane Tereny). (Tam są dwa rodzaje wilkołaków i ten lepszy ma wiekszą szansę na drop, ten zwykły wilkołak ma dużo mniejszą tylko prawdopodobnie ten lepszy pojawia się tylko jako boss i na piekle może go nie być – BishoYo)
- KLUCZ DO KAZMATÓW NIENAWIŚCI – 3 Akt, Boss Biddtur.
- KLUCZ DO SANKTUARIUM CHAOSU – 4 Akt, Boss Yesanven.
- KLUCZE DO ARENY WYBRANYCH – Drop losowy, zależna od licznika Bossów.
- KLUCZE DO CMENTARZA BOHATERÓW – Drop losowy, zależna od licznika Zabić.
- KLUCZ DO STAROŻYTNEJ GÓRY NR.1/NR.2/NR.3 – Drop losowy, zależna od licznika Zabić. (Bardzo Rzadki).
- KLUCZ DO PRZEKLĘTEGO GROBOWCA NR.1/NR2 – Drop losowy, zależna od licznika Zabić. (Bardzo Rzadki).
- KLUCZ DO ZAKOPANEGO GROBOWCA TRÓJCY – Drop losowy, zależna od licznika Zabić. (Bardzo Rzadki).
- WOREK PIENIĘDZY – Drop losowy, zależna od licznika zabić Bossów.
- WYPCHANA TORBA – Drop losowy, zależna od licznika zabić Bossów.
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (KAMIEŃ ZNISZCZENIA) – 3 Akt, Boss Bezimienny (Event Ostateczny) (Świetny Talik).
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (BEHEMOTH) – 5 Akt, Ostrozębny Pogromca (Zlodowaciała Wyżyna).
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (GLORIA TIAMATA) – 5 Akt, Lodowa Mgiełka (Lodowa Piwnica).
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (ESENCJA GWIAZD) – 5 Akt, Boss Machina Zagłady (EVENT TECHNOLOGICZNY) (Świetny Talik).
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (KLEJNOT SHUR'TUGALA) - Zdobywamy na Arenie 2 Aktu ze zwoju "Specjalny Zwój Przywołań - Wieża z Czaszek"
- MROCZNY DIADEM - OBLICZE PANI SHAAR (PRZEDMIOT TURNIEJOWY) - Zdobywamy na Arenie 4 Aktu ze zwoju "Specjalny Zwój Przywołań - Pani Shaar" (Świetna Koronetka)
- BOGINI - STATUETKA SANDRII (PRZEDMIOT TURNIEJOWY) – Zdobywamy na Arenie 3 Aktu ze zwoju "Specjalny Zwój Przywołań - Sandria" (Świetny Talik).
- BOGINI (TWÓR ALCHEMII) – Zdobywamy w 1 Akcie od aktywacji klucza do Poziomu Treningowego oraz od aktywacji klucza do Zakopanego Grobowca Trójcy (Świetny Talik).
- BOŻEK (TWÓR ALCHEMII) – Zdobywamy w 1 Akcie od aktywacji 3 kluczy do Starożytnej Góry (Dobry talik).
- KLUCZ TERRORU – 1 Akt, Boss Hrabina.
- KLUCZ NIENAWIŚCI – 2 Akt, Boss Horazon.
- KLUCZ ZNISZCZENIA – 5 Akt, Boss Dehein.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – SANDRIA – 1 Akt, Boss Elinshi.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – 5 LOSOWYCH BOSÓW – 5 Akt, Boss Pani Shaar.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - SŁUGI PANI SHAAR - 5 Akt, Boss Pani Shaar.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - PANI SHAAR - 5 Akt, Boss Pani Shaar.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – AKT 1 BOSS – 5 Akt, Boss Pan Świata.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – AKT 2 Boss – 5 Akt, Boss Pan Świata.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – AKT 3 BOSS – 5 Akt, Boss Pan Świata.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – AKT 4 BOSS – 5 Akt, Boss Pan Świata.
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - WIEŻA Z CZASZEK - 2 Akt, Yuan-ti Pół Krwi (Ruiny Dawnego Miasta). Drop ultra rzadki.
- ROZTRZASKANA GŁOWA – Drop losowy.
- GŁOWA DEMONA – Drop losowy. Składnik do ukrytej recepty.
- RELIKT – Drop losowy. Składnik do ukrytej recepty.
- DZIWNA SKRZYNIA – Drop losowy. Składnik do ukrytej recepty.
- G.E.C.K. – Drop losowy. Składnik do ukrytej recepty.
- WOREK ZŁOTA – Drop losowy, zależna od licznika zabić Bossów. Składnik do ukrytej recepty.
- TAJEMNY ZWÓJ ALCHEMIKA – Drop losowy, zależna od licznika zabić (Bardzo rzadki - za zasługi w bojach). Składnik do ukrytej recepty.
- KSIĘGA ALCHEMIKA – Drop losowy, zależna od licznika zabić (Ultra rzadki - za zasługi w bojach). Składnik do ukrytej recepty.
- KAWAŁEK MAPY 1/4 itd. – Drop głównie losowy. Są żółte i zielone. Najlepsze miejsce dla dropu składanej mapy to bossowie pieczęci w 4 Akcie (SANKTUARIUM CHAOSU) (Mobki z pieczeci mają dodatkową szansę na drop kawałków – BishoYo)
- XANDERNUANA - CHEAT (MROCZNA OPOŃCZA STRACHU) - Zdobywamy na Arenie 2 Aktu ze zwoju "Specjalny Zwój Przywołań - Wieża z Czaszek".
- OGNISTY MIECZ (MIECZ PANA ŚWIATA) - 5 Akt, Boss Pan Świata. (Dobry miecz!)
- TALIZMAN (LEGENDARNY TALIZMAN) - Drop padający od wielu Bossów, na wszystkich aktach, podane poniżej w odnośniku: KOLEJNE TALIZMANY. Talizmanów jest wiele, dzielą się na typy od obrażeń (zimno, błyskawice, itd.)
- TALIZMAN (TWÓR ALCHEMII) - 2 Akt, lokacja: UWAGA! - DO PRASTARYCH TUNELI. Drop padający losowo. Drop ultra rzadki.

MAPA NIE DO PRZEJŚCIA
W 2 Akcie kierujemy się w stronę Doliny Węży. Tam schodzimy do lokacji o nazwie UWAGA! - DO PRASTARYCH TUNELI.
Jest to lokacja specjalna, występują w niej mobki, które są nasączone aurami i rzucają co kawałek wszystkie możliwe klątwy - każdego trzeba bić po jednym i to ostrożnie gdyż bardzo często gra wywala jak za dużo naraz mobków jest na danej aurze. Mnie wywaliło około 10 razy nim przeszedłem mini mapkę od deski do deski. Ta lokacja to próba umiejętności by nie zginąć - polecam łowczynię do ów lokacji - podstawa ataku to oszczep. Klątwy są tu WSZYSTKIE dlatego nie będę wpisywał osobno do działów występowania Żelaznej Dziewicy, spadku energi do 1 ptk. itd.
Drop - jeden z NAJLEPSZYCH. Podejrzewam, że lepszego talika chyba już nie ma. Talik ten jest maleńki ze ŚWIETNYMI bonusami. By go wydropić trzeba mieć szczęście - gdyż drop ten jest very rzadki. Ja go jednak dropłem odrazu na 2 przeciwniku.
Dropem też padają tu przedmioty legendarne - wszystkie te z Dungeonu. Jednakże polecam Dungeon dla dropu przedmiotów legendarnych (łatwiej), a tę mapę nie do przejścia polecam tym, którzy są żądni posiadania najlepszych talików w grze.

SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - WIEŻA Z CZASZEK: OPIS
Najpierw przechodzimy 4 poziomy Ruin Dawnych Miast, aż znajdziemy się na poziomie Ruiny Dawnego Miasta - tam biegają YUAN-TI PÓŁ KRWI
Słup z Czaszek, drop:
1. Przedmiot Legendarny - Klejnot Shur'tugala
2. Talizman - Pamiątka (Dla Tropiciela)
3. Pierścień - Sygnet Przyzwańca (Dla Kapłana)
4. Amulet - Zaczarowany Naszyjnik (Dla Kapłanki)
5. Zbroja Berserkerów - Tytanowa Skorupa (Dla Berserkera)
6. Xandernuana - Cheat - Mroczna Opończa Strachu - Zbroja ta może mieć 6 slotów na runy i klejnoty. Z tej zbroi powstaje też inna zbroja miksując ją w kostce z Kamieniem Przemian oraz Magicznym Proszkiem - Zobaczcie sami!

RECEPTY UKRYTE
Dziwna Skrzynia + Młot z Kuźni = Miecz
RECEPTY NA UKRYTE TALIKI
Podstawowe przedmioty do Kostki Horadrimów: Młot z Kuźni + Buteleczka z Magią + Mikstura Zamiany oraz:
1. Dziwna Skrzynia = Skrzynia (Przedmiot Legendarny)
2. G.E.C.K = G.E.C.K (Przedmiot Legendarny)
3. Tajemny Zwój Alchemika = Tajemny Zwój Alchemika (Przedmiot Legendarny)
4. Księga Alchemika = Księga Alchemika (Przedmiot Legendarny)
5. Worek Złota = Worek Złota (Przedmiot Legendarny)
6. Relikt = Stary Relikt (Przedmiot Legendarny)
7. Głowa Demona = Głowa Demona (Przedmiot Legendarny)

KOLEJNE TALIZMANY
Niektórzy Bossowie z 1 aktu mają wspólny drop - różne legendarne talizmany z bonusem od damagu żywiołów:
- Popiół z Kości (Wewnętrzny Monastyr/Katedra)
- Krowi Król (Farma Muu Muu)
Niektórzy Bossowie z 2 aktu mają wspólny drop - różne legendarne talizmany z bonusem od damagu żywiołów:
- Prastary Demon (Tajemne Sanktuarium)
Niektórzy Bossowie z 3 aktu mają wspólny drop - różne legendarne talizmany z bonusem od damagu żywiołów:
- Burzowe Drzewo (Dżungla Łupieżców, przy wyjściu z Podziemnych Tuneli)

USZY
Są to specjalne przedmioty, pozostałości po modzie WYE jak to powiedział kiedyś Bisho. Każdy z nich ma swój unikalny dźwięk, tj. piosenkę. Warto zaznaczyć, że po wyłączeniu aplikacji "Muzyka" do "0" - Ów uszy grają najlepiej - Ponieważ zostały opracowane jako dźwięk, a nie jako muzyka. Chyba jest ich 5 sztuk, była też jakaś metalika, ale nie mogę go odnaleźć.
- Vivaldi (Operowa)
- You Are (Yeach! Najlepszy jak dla mnie kawałek)
- Hammer (Fajny)
- Drugs (Też niezły)

KRÓLEWSKIE PRZEDMIOTY – SPIS
1. KRÓLEWSKA KORONA – 1 AKT, KRÓL PAJĄK (GNIAZDO – TUNELE MIĘDZY KAMIENNYM POLEM, A CZARNYMI MOCZARAMI).
2. KRÓLEWSKA OSŁONA – 1 AKT, JASZCZURZY KRÓL (MROCZNA KNIEJA 4 POZIOM DZIURY).
3. KRÓLEWSKIE RĘKAWICE – 1 AKT, GRISWOLD (TRISTRAM).
4. KRÓLEWSKI MŁOT – 1 AKT, BESTIA (4 POZIOM KOPALNI W TRISTRAM), 5 AKT, ROZPRUWACZ (ZARAZ PO WYJŚCIU Z MIASTA).
5. KRÓLEWSKA ZBROJA – 1 AKT, DIABLO (PIWNICE KAPLICY W TRISTRAM).
6. KRÓLEWSKA OCHRONA – 1 AKT, DIABLO (PIWNICE KAPLICY W TRISTRAM).
7. KRÓLEWSKI AMULET – 1 AKT, DOWÓDCA SZCZUROŁAKÓW (WYŻYNA TAMOE/TUNELE/PIEKIELNE POKOJE).
8. KRÓLEWSKA TARCZA – 3 AKT, STAROŻYTNY STRAŻNIK (TRAVNICAL).
9. KRÓLEWSKI TASAK – 3 AKT, STRAŻNIK ŁUPIEŻCÓW – DŻUNGLA ŁUPIEŻCÓW/PODZIEMIA ŁUPIEŻCÓW 3).
10. KRÓLEWSKA KAPOTA – 5 AKT, GENERAŁ TARANOR (ZLODOWACIAŁA WYŻYNA).
11. KRÓLEWSKI HEŁM – 5 AKT, DEFILER (LODOWY TRAKT).
12. KRÓLEWSKI MIECZ – AMELYSSAN (ZE ZWOJU PRZYZWAŃ).

AKTYWACJA ZWOJÓW
W 2 AKCIE NA ARENIE AKTYWUJEMY:
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ – AKT 1 BOSS
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - AKT 2 BOSS
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - AKT 3 BOSS
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - AKT 4 BOSS
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - WIEŻA Z CZASZEK

W 3 AKCIE NA ARENIE AKTYWUJEMY:
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - SANDRIA

W 4 AKCIE NA ARENIE AKTYWUJEMY:
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - SŁUGI PANI SHAAR
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - PANI SHAAR
- SPECJALNY ZWÓJ PRZYWOŁAŃ - 5 LOSOWYCH BOSÓW

STAROŻYTNA GÓRA
Należy transmutować trzy klucze do STAROŻYTNEJ GÓRY z KSIĘGĄ BRAM ŚWIATA w 1 akcie.
Duża i obszerna mapa na której walczymy ze starożytnymi barbarzyncami. Dobry drop od bossów na poziomie piekło.
BOSSOWIE TO:
1. BISHOYO – DROP: Bożek (Twór Alchemii) - Dobry talizman, ale jego wada to wielkość.
2. KRUPAS – DROP: Losowe talizmany np, znajdzie się tu najlepszy talik w grze dla Tropiciela, mały i ze świetnymi bonusami (jak dla mnie przesadzone bonusy): Talizman - Pamiątka.
3. KICKSAW – DROP: Losowe uzbrojenie klasowe (broń, pancerze itd, najlepszy wypada dla Berserkera: Tytanowa Skorupa).

STAROŻYTNA MAPA (składanka z zielonych map) - PIEC BÓLU:
Należy transmutować 4 kawałki zielonych map z Magicznym Klejem, a gdy zyskamy Starożytną Mapę – łączymy ją z Księgą Miejskiego Portalu w 4 Akcie. Mapa prowadzi do Pieca Bólu.
Jest tu specjalny drop, ze zwykłych potworów i bossów dropiemy 2 typy zestawów:
POTOMSTWO SHUR'TUGALA
1. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Zbroja)
2. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Amulet)
3. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Buty)
4. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Topór)
5. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Koronetka)
6. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Rękawice)
KLEJNOTY RADY (powtarza się ten zestaw na tych składankach map zielono/żółtych)
1. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Pierścień)
2. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Amulet)
3. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Tarcza)

STAROŻYTNA MAPA (SKŁADANKA Z ŻÓŁTYCH MAP) - PIEC BÓLU:
Należy transmutować 4 kawałki żółtych map z Magicznym Klejem, a gdy zyskamy Starożytną Mapę – łączymy ją z Księgą Miejskiego Portalu w 4 Akcie. Mapa prowadzi do Pieca Bólu.
Jest tu specjalny drop, ze zwykłych potworów i bossów dropiemy 2 typy zestawów:
MATRYMONIAŁ EDOC'SILA
1. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Amulet)
2. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Pierścień)
3. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Hełm)
4. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Pas)
5. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Zbroja)
KLEJNOTY RADY (powtarza się ten zestaw na tych składankach map zielono/żółtych)
1. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Pierścień)
2. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Amulet)
3. PRZEDMIOT LEGENDARNY (Tarcza)

CMENTARZ BOHATERÓW
Należy transmutować Klucz Do Cmentarza Bohaterów z Księgą Bram Świata w 1 Akcie.
Mini mapka na której walczymy z martwymi ludźmi. Świetnie krzyczą gdy giną.
BRAK RZADKIEGO DROPU.

POZIOM TRENINGOWY
Należy transmutować Klucz do Poziomu Treningowego z Księgą Bram Świata w 1 Akcie.
Zwyczajna mapka z dobrym dropem na piekle (Talik).
Spotykamy tam Bossa:
Osobisty Trener Mroku i jego pomocniki 100 razy Duriel - Drop: Boginii (Twór Alchemii) – Ten sam talik zdobyć można w Zakopanym Grobowcu Trójcy.

WIOSKA PRZEKLĘTYCH
Należy transmutować Klucz do Wioski Przeklętych z Księgą Bram Świata w 1 Akcie.
ZWYCZAJNA MAPKA NA KTÓREJ WALCZYMY Z NUPPERIBAMI – RZUCAJĄ TUTAJ ŻELAZNĄ DZIEWICĘ.
DROPEM SĄ TUTAJ UNIKALNE KLEJNOTY.

PRZEKLĘTY GROBOWIEC
Należy transmutować dwa Klucze do Przeklętego Grobowca z Księgą Bram Świata w 1 Akcie.
Duża i obszerna mapa na której walczymy z bardzo nietypowymi stworkami. Musicie to sami zobaczyć.
Dropem są tu klejnoty (UNIKALNE, doskonałe, zwykłe itd.) oraz różnej maści runy.

FARMA MUU MUU
Należy transmutować Klucz do Farmy Muu Muu z Księgą Bram Świata w 1 Akcie.
Duża i obszerna mapa na której walczymy z bardzo nietypowymi.. krowami! Ale to już każdy zna.
Najlepsze miejsce dla dropu run, każde jego przejście to minimum 40 run do ekwipunku.
Spotykamy tam Bossa:
Krowi Król - Brak dropu rzadkiego.

ZAKOPANY GROBOWC TRÓJCY
NALEŻY TRANSMUTOWAĆ KLUCZ DO ZAKOPANEGO GROBOWCA TRÓJCY Z KSIĘGĄ BRAM ŚWIATA W 1 AKCIE.
Duża i obszerna mapa na której walczymy głównie ze Szkieletami - RZUCAJĄ TUTAJ ŻELAZNĄ DZIEWICĘ.
MAMY DO ROZWALENIA TRZECH BOSSÓW:
1. UBER ANDARIEL – DROP: BOGINI (TWÓR ALCHEMII) - TEN SAM TALIK ZDOBYĆ MOŻNA NA POZIOMIE TRENINGOWYM.
2. UBER BHAAL.
3. UBER DIABLO.

ARENA WYBRANYCH
NALEŻY TRANSMUTOWAĆ KLUCZE DO ARENY WYBRANYCH Z KSIĘGĄ BRAM ŚWIATA W 1 AKCIE.
JEST TO MAPKA PRZEZNACZONA DO WALK PLAYER'S VS PLAYER'S.

DROGA DO PANDEMONIUM
NA POZIOMIE PIEKŁO NABYWAMY WSZYSTKIE 3 KLUCZE ZNISZCZENIA, NIENAWIŚCI ORAZ TERRORU.
TRANSMUTACJA ODBYWA SIĘ W 5 AKCIE. CO JEST POTRZEBNE DO TRANSMUTACJI OPISANE JEST W "RECIPIES" OD BISHOYO.
- KLUCZ ZNISZCZENIA ODSYŁA NAS DO PIECA BÓLU. ZABIJAMY BOSSA DARTHILLA I ZDOBYWAMY KLUCZ DO PIEKŁA NR.1
- KLUCZ TERRORU ODSYŁA NAS DO LEGOWISKA MATRONU. ZABIJAMY BOSSA PANDORA - NOT XLATED CALL KEN I ZDOBYWAMY KLUCZ DO PIEKŁA NR.2
- KLUCZ NIENAWIŚCI ODSYŁA NAS NA ZAPOMNIANE PIASKI. ZABIJAMY BOSSA OKGURTH (PO POLSKU ZNACZY OGÓREK HEHE) I ZDOBYWAMY KLUCZ DO PIEKŁA NR.3
PO ZDOBYCIU 3 KLUCZY TRANSMUTUJEMY WEDŁUG ROZPISKI BISHOYO
I LĄDUJEMY W TRISTRAM. PAMIĘTAJMY, ŻE NIE DZIAŁA TUTAJ MIEJSKI PORTAL. MAMY DO ROZWALENIA TRZECH BOSSÓW: (CO DZIWNE, NIE SĄ ZALICZANI JAKO BOSSOWIE WEDLE LICZNIKA ZABIĆ)
1. YESANWEN
2. SHAAR
3. BIDDTUR
I jak mamy szczęście zdobywamy świetny talik: Pochodnia Piekielnego Ognia. (Wypada zawsze z ostatniego Bossa)

EVENT PIEKIELNY
NIEWIELKA MAPKA, ZABIJAMY BOSSA RZEŹNIKA, ZDOBYWAMY MÓZG, TASAK RZEŹNIKA, CZASAMI JAKIŚ KLEJNOT (KLEJNOT PIEKIEŁ). ŁĄCZYMY Z KWASEM I MAMY DOBRĄ EVENTOWĄ BROŃ ZALEŻNĄ OD LICZNIKA ZABIĆ
JEST TO TEŻ ŚWIETNE MIEJSCE DO DROPIENIA TAKICH ITEMÓW JAK:
- MAGICZNY KRYSZTAŁ
- MAGICZNE ZAKLĘCIA DLA CIAŁA
- KAMIEŃ DUSZ
- KAMIEŃ LIKWIDACJI

EVENT MROCZNY
4 AKT - ARENA. TAM AKTYWUJEMY ZWOJE. WALCZYMY Z OLBRZYMIĄ ILOŚCIĄ STWORÓW. MAMY 1 LUB 3 BOSSÓW (MROCZNY ŁOWCA) W ZALEŻNOŚCI OD ZWOJU.
DOBRE MIEJSCE DO DROPIENIA ITEMÓW JAK:
- MAGICZNE ZAKLĘCIA DLA CIAŁA
- MROCZNY ODŁAMEK
- PRZEDMIOT UNIKALNY (PIERŚCIEŃ) - Unikalne klasowe pierścienie.
- BOSKI SZTYLET - Mamy 4 rodzaje, dropią zwykłe i ulepszone.

EVENT SYRVIVAL
BARDZO POPULARNY EVENT - ŚWIETNE MIEJSCE DO EXPA ORAZ ITEMÓW.
OD ZWYKŁYCH WORKÓW TRENINGOWYCH DROPIEMY:
- RUNY DOJO (6 RODZAJÓW)
- ELIKSIRY I ZWOJE (RÓŻNE)
- ZIOŁA STATYSTYK
- KASA

MOŻNA TEŻ WYDROPIĆ 4-CZĘŚCIOWY ZESTAW OD SUPER TRENERA Z RUN DOJO (PASY DROPIEMY NA KAŻDYM POZIOMIE TRUDNOŚCI Z INNYMI STATAMI)
- BIAŁY PAS (NORMAL)
- ZIELONY PAS (KOSZMAR)
- CZARNY PAS (PIEKŁO)
- KIMONO

OD UBER WORKÓW TRENINGOWYCH DROPIEMY:
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (PIEŚCIEŃ) - OMEGA DOOM
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (AMULET) - OMEGA DOOM
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (RĘKAWICE) - OMEGA DOOM
- PRZEDMIOT LEGENDARNY (ZBROJA) - OMEGA DOOM
- PRZEDMIOT NIEZNANY (DLA TROPICIELA)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (DLA ŁOWCZYNI)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (DLA ŁOWCY)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (DLA KAPŁANKI) (2 TYPY BRONI)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (DLA KAPŁANA) (2 TYPY BRONI)
- UWAGA - UBER ZWÓJ
(Broni jest więcej bo kapłani mają laske, różdżkę, miecz i sztylet – BishoYo)

UWAGA - UBER ZWÓJ
Świetna ciekawostka bo spotykamy graczy!
Do rozwalenia mamy (Mają mocne hity):
Bkg - Drop: Klejnoty (Losowe bonusy)
Lauviach - Drop: Torba Lauviacha (Karty z Kostki Horadrimów)
Dafne - Drop: Kwiatki (Leczy zdrowie)

EVENT TECHNOLOGICZNY
W 5 akcie trzeba wydropić od groma przedmiotów potrzebne do zbudowania Księgi Przywołań. Należy teleportnąć się na LODOWY TRAKT - Stamtąd znaleźć jamę i zejść do DZIWNEJ JASKINI. Tam dropiemy ów przedmioty, schodzimy potem do niższych kondygnacji, gdzie drop jest lepszy. Najlepszy drop jest na zombiakach, szkieletach, najgorszy mają ochroniarze i nietoperze. Smoki dropią tylko jeden składnik. Pozostali dropią wszystko inne prócz Smoczej Krwi.
Po zespoleniu wielu części w 3 różne sztuki, z tych trzech sztuk dwa z nich łączymy z młotem - powstaje kolejna część i łączymy z ostatnią trzecią - w rezultacie powstaje nam STAROŻYTNA KSIĘGA PRZYZWAŃ. Aktywujemy ją na SZCZYCIE ARREAT. Walczymy tam z Bossem MACHINĄ ZAGŁADY i jego pomocnikami pajączkami - te pajączki powodują spadek energii do 1 ptk, więc trzeba uważać. Wspaniały drop - potężny talik.

EVENT OSTATECZNY
Niewątpliwie najważniejszy event (na poziomie piekło)
Duża mapa, bardzo dobry exp.
Pada tu bardzo ważny drop: Talik i Klejnot. Klejnot ma losowe staty i jak wypadnie raz - to pozostałe wypadają już zwykłe - trzeba zapisywać grę i od nowa tam iść.
WYPADAJĄ TEŻ ZIOŁA I ZWOJE PODNOSZĄCE STATY I UMIEJĘTNOŚCI. DLATEGO BEZAPELACYJNIE NAJWAŻNIESZY EVENT W KTÓRYM NALEŻY JAK NAJWIĘCEJ WALCZYĆ BY ZDOBYĆ DUŻO ZIÓŁ
UWAGA! BEZIMIENNY czasem wychucha w trakcie zgonu - co czyni go okropnie niebezpiecznym dla Berserkera walczącego wręcz.

LICZNIK ZABIĆ
CO 500 ZABITYCH BOSSÓW JEST SZANSA NA UBER ITEM (MALUTKA SZANSA)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (Unikalny jak w survivalu z uber worków)
CO 1000 ZABITYCH BOSSÓW JEST SZANSA NA SPECJALNY ITEM (DROP 100%)
- KLUCZE DO ARENY WYBRANYCH
CO 666 ZABITYCH BOSSÓW JEST SZANSA NA SPECJALNY ITEM (DROP 50%)
- KSIĘGA WIEDZY (Najlepszy drop w grze! Pilnujcie jego wypadalność, np. przy moich 20 tysiącach bossów na liczniku to wydropiłem 30 Ksiąg Wiedzy)
- WYPCHANA TORBA
- WOREK ZŁOTA
CO 450 ZABITYCH BOSSÓW JEST SZANSA NA UBER ITEM (MALUTKA SZANSA)
- PRZEDMIOT NIEZNANY (Klasowy)

LICZNIK OGÓLNY TAKŻE ZWIĘKSZA SZANSĘ NA DROP RZADKICH KLUCZY I SPECJALNEGO DROPU.
TAKŻE IM WIĘCEJ ZABIJEMY - TYM LEPIEJ DLA NAS.
Są różne sztuczki na duże ubicie mas zabić - najlepiej wychodzi to Łowczynią gdyż ma oszczep i szybko można powalać całe masy potworków.
Poprzez zwoje przywołań mobków zwykłych i bossów, po chodzenie na Survival - Tam można nieźle natrzepać licznik.

Pół-bossowie z 3 aktu, niewykorzystani (tzn. nie mają rzadkiego dropu) to:
- SARINA z pomocnikami Złodziejami - Dolne Kurast lub Bazar w Kurast (losowo), Zrujnowana Świątynia
- KRĘGOSŁUPOBRODY z pomocnikami Ghulami - Kanały, Dolne Kurast

Pół-bossowie z 5 aktu, niewykorzystani (tzn. nie mają rzadkiego dropu) to:
- KŁĄB MAGMY z pomocnikami Szczurowatymi Golemami - Zlodowaciała Wyżyna
- KOŚCIOZŁAM z pomocnikami Lodowymi Panterami - Zlodowaciała Wyżyna
- OKOGŁÓW z pomocnikami Yeti - Płasowyż Arreat
- FRANKENLÓD z pomocnikami Lodowymi Golemami - Zamarznięta Rzeka

A chcecie zobaczyć postać jak grał hardkorowiec 14 godzin na dobe?
To daję foty mojej postaci, którą obecnie gram: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale już nie po tyle godzin heh.
Postać bez kopiowania ziółek, czysta, bez oszustw:
Odin - 100lv
Damag ogólny - 823k
Damag jednoręcznej broni - 9326k
Życie bez okrzyków - 29424
Życie z okrzykami - 43487

DAMAG OGÓLNY I BROŃ JEDNORĘCZNA
Obrazek

LICZNIK ZABIĆ - AKTUALIZACJA - LEKKO PONAD TRZY MILIONY
Obrazek

MÓJ UKOCHANY TALIK
Obrazek

NAJLEPSZA ZBROJA W GRZE: Xandernuana - Cheat - Mroczna Opończa Strachu:
Obrazek

PRZYKŁADOWA WALKA: WYSOKA RADA, POZIOM PIEKŁO, PLAYERS#10, - DŁUGOŚĆ WALKI 7,5 SEKUNDY
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Takie braki jak Unikaty pancerz z Tristram, drop Pana Świata i kilka innych rzeczy dopiszę poźniej jak znajdę czasu trochę, obecnie przerwałem grę z winy rozruchu firmy Synkret w moim prywatnym życiu i mam trochę spraw na głowie. Ale będę aktualizował i interesował się stroną - także jestem codziennie online. Aktualizacje będą wpisywane tym kolorem.

Powodzenia drodzy gracze i życzę wspaniałych łowów! Lauviach.
Lauviach Zantenstaken
PORADNIK NEW NIGHTMARE WERSJA OSTATECZNA https://drive.google.com/file/d/0B0WQLXFlKdmvOVViRWFkYnNlQmc/view