Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
[1.13c] Anya zawsze po rozmowie otwiera Portal
Anya otwiera Portal za każdym razem jak z nią porozmawiamy!
Aby Anya otwierała portal za każdym razem po rozmowie musimy wprowadzić dwie zmiany w kodzie.
Zmiany dotyczą pliku D2Game.dll.
Najpierw odszukujemy w kodzie takie oto miejsce:
Jest to moment w którym klikamy na Anyę w celu rozmowy.
Musimy tutaj wartości 74 13 oraz 75 09, zmienić na 90 90.
Następnie odszukujemy taki oto fragment kodu:
W tym miejscu sprawdzane jest czy mamy zaznaczony punkt przed Nihlathakiem. Trzeba tu wprowadzić zmianę aby brak punktu nie powodował bugów. Inaczej możemy mieć dwa Portale w grze jednocześnie kiedy Anya otworzy po rozmowie.
Zmieniamy tutaj wartość 7B na 00.
Aby Anya otwierała portal za każdym razem po rozmowie musimy wprowadzić dwie zmiany w kodzie.
Zmiany dotyczą pliku D2Game.dll.
Najpierw odszukujemy w kodzie takie oto miejsce:
- Kod:
Address Hex dump Command Comments
6FC7D56A |. 8B5424 10 MOV EDX,DWORD PTR SS:[LOCAL.0]
6FC7D56E |. 5F POP EDI
6FC7D56F |. 5B POP EBX
6FC7D570 |. C685 86000000 MOV BYTE PTR SS:[EBP+86],0
6FC7D577 |> 8A85 87000000 MOV AL,BYTE PTR SS:[EBP+87]
6FC7D57D |. 84C0 TEST AL,AL
6FC7D57F |. 74 13 JZ SHORT 6FC7D594
6FC7D581 |. 8A85 88000000 MOV AL,BYTE PTR SS:[EBP+88]
6FC7D587 |. 84C0 TEST AL,AL
6FC7D589 |. 75 09 JNZ SHORT 6FC7D594
6FC7D58B |. 8B42 08 MOV EAX,DWORD PTR DS:[EDX+8]
6FC7D58E |. 56 PUSH ESI ; /Arg1
6FC7D58F |. E8 ECFDFFFF CALL 6FC7D380 ; \D2Game.6FC7D380
6FC7D594 |> 5D POP EBP
6FC7D595 |> 5E POP ESI
6FC7D596 |. 59 POP ECX
6FC7D597 |. C3 RETN
6FC7D598 |> 68 B8050000 PUSH 5B8
6FC7D59D |. E8 38CDFAFF CALL <JMP.&Fog.#10265> ; Jump to Fog.#10265
6FC7D5A2 |. 50 PUSH EAX
6FC7D5A3 |. 68 F99FD16F PUSH OFFSET 6FD19FF9
6FC7D5A8 |. E8 15CDFAFF CALL <JMP.&Fog.#10024> ; Jump to Fog.#10024
6FC7D5AD |. 83C4 0C ADD ESP,0C
6FC7D5B0 |. 6A FF PUSH -1
6FC7D5B2 \. E8 8554FAFF CALL 6FC22A3C
Jest to moment w którym klikamy na Anyę w celu rozmowy.
Musimy tutaj wartości 74 13 oraz 75 09, zmienić na 90 90.
Następnie odszukujemy taki oto fragment kodu:
- Kod:
Address Hex dump Command Comments
6FC7AE39 |. E8 82F6FAFF CALL <JMP.&D2Common.#10920> ; \D2Common.#10920
6FC7AE3E |. 0FB64E 6D MOVZX ECX,BYTE PTR DS:[ESI+6D]
6FC7AE42 |. 8B7488 1C MOV ESI,DWORD PTR DS:[ECX*4+EAX+1C]
6FC7AE46 |. 8D5424 08 LEA EDX,[LOCAL.0]
6FC7AE4A |. 52 PUSH EDX ; Arg2 => OFFSET LOCAL.0
6FC7AE4B 6A 7B PUSH 7B
6FC7AE4D |. E8 B0FCFAFF CALL <JMP.&D2Common.#10436> ; Jump to D2Common.#10436
6FC7AE52 |. 85C0 TEST EAX,EAX
6FC7AE54 |. 0F84 D2000000 JZ 6FC7AF2C
6FC7AE5A |. 8B4424 08 MOV EAX,DWORD PTR SS:[LOCAL.0]
6FC7AE5E |. 50 PUSH EAX ; /Arg2 => ARG.ECX
6FC7AE5F |. 56 PUSH ESI ; |Arg1
W tym miejscu sprawdzane jest czy mamy zaznaczony punkt przed Nihlathakiem. Trzeba tu wprowadzić zmianę aby brak punktu nie powodował bugów. Inaczej możemy mieć dwa Portale w grze jednocześnie kiedy Anya otworzy po rozmowie.
Zmieniamy tutaj wartość 7B na 00.