jakiegoś pliku brakuje, przy odpalaniu sygnalizuje to. czyli musze gre przeinstalowac i moda od nowa. przy okazji mi licznik wyzeruje bo od tego wywalania ciaglego mam juz prawie 100 odpalen a pewnie 100 to limit.
plik jakiego brakuje po instalacji dalej jest nieobecny, to chyba z moda.. "msvcr100.dll"
kolejne rzeczy którycyh nie moge zrobic to np event survival... ani bilet wstepu na arene ani zwoje nie dzialaja.
co do najemników przepakowanie ich jest zdecydowanie przesadzone. przed slugami shaar wzialem sobie barbarzynce... dalem mu 1 przedmiot - unikalna zbroje dajaca drobna absorbcje ognia troche resów i aure swiety ogien. nie mial nawet w lapie broni(zadnej nie chcial przyjac, niewiem czemu mimo spelniania wymogow).. uzywajac klatwy wysysanie zycia najemnik mimo iz nie byl na 41 lvl jak ja a na 32 rozwalił ze mną wszystkie sługi shaar bezimiennych i poległ dopiero podczas walki z sama shaar... dawał sobie rade niewiele gorzej odemnie
strach sie bac co by bylo jakby dostal jakas lage do reki... stanalbym se w kacie i poczekal az shaar padnie
a ransim dalej nie potrafie zlokalizowac. udalo mi sie wejsc pod kurast w dziure z której mnie ciagle wywalało ale tam nie odnalazłem tego co szukałem i juz chyba nie mam koncepcji gdzie to mogłeś czarodzieju schować.11
co do moda przyznam dwie rzeczy na plus.
tak wymieszane wszytko jest ze oplaca sie odwiedzac kazda lokacje która w pierwotnej wersji gry byla bezuzyteczna(przewaznie jakis bosek slaby broniacy zlotej skrzynki w kazdej lokacji i tyle. a teraz co gdzies wejde to szerzej gebe otwieram co tam znajde
drugi wielki plus to dlugie dojscie do kazdego bossa aktowego. w pierwotym diablo do wiekszosci bossow dojscie zajmowalo chwile wiec latwo mozna bylo expic i dropic dobre przedmioty u w/w jegomosciow. teraz... w A1 dojscie do bossa na początku trwa wieki. w A2 trzeba przejsc kilka dalekich lokacji zeby sie dostac... w A3 pol górnego kurast cale travi i cale kazamaty... w A4 nie lepiej, w A5 to juz w ogole masowe chodzenie na shaar jest bardzo zabawne, a jakby kto chcial polatac na pana swiata kilka razy to musi sobie kilka kaw strzelic, nawet nie mam na mysli samego zabicia typa ale to ile trzeba sie nałazic zeby do niego dojsc.
natomiast minusem są słowa runiczne i klasy broni...
w spisie słów runicznych dalej obowiązują stare nazwy postaci, paladyn nekromanta amazonka...
wszystko niby ok. tylko teraz sie okazuje że są spore niejasności bo klątwy ma połowa postaci... a bonus do klątw ma tylko kapłan gdzie w przeciwienstwie do starej postaci tu ma ich zaledwie sztuk 3 a nie caly pakiet. są postacie które mają inne bronie klasowe niż dawniej... najbardziej widoczne to jest w zasadzie u łowcy. jako paladyn specjalnym przedmiotem była tarcza... teraz jest to zbroja. i teraz nawet niewiadomo czy te słowa będa w ogóle dzialać bo to są słowa runiczne do tarczy klasowej a nie zbroi... zmiany skilli miedzy postaciami bardzo są bolesne przez to że teraz bonusy są do starych drzewek z słów runicznych a nie do nowych drzewek umiejętności.
pytanie.
po przejsciu na koszmar mapy z normalnego poziomu trudności pozostaną utracone czy zachowane? w normalnej grze bez moda chyba sie je traciło. teraz mam dylamat, chciałbym niby isc naprzód, na koszmarze padną nowe wspaniałe przedmioty i dużo lepszych parametrach. z drugiej strony jak strace wszystkie mapy ciezko bedzie później wszystko od nowa zalatwiac i szukac kazdego połączenia map żeby jakiś event wykonać choć jeśli chodzi o eventy mam obawy czy na poziomie normal w ogóle jest sens jakikolwiek event robic czy nie lepiej szybko przejsc koszmar żeby nagrody były ciekawsze.