Post 1 cze 2015, o 12:15

Devil Toys

Devil Toys - bardzo ambitny projekt. Niestety mod chociaż bardzo ciekawy nie doczekał się finalnej wersji. Wprowadzone w nim zmiany wymagały testów a nie było komu testować. Wedłóg mnie bardzo szkoda ponieważ mod ten mógł zapoczątkować nową erę wprowadzającą do gry coś w stylu rpgowych dżobów jak np kowal czy jubiler. Wtedy itemy robiłoby się samemu jak w innych grach online. No niestety twórca moda zrezygnował z kończenia moda. Tutaj możecie zobaczyć co zostało zawarte w wersji ostatecznej. W pliku z modem jest też wpakowany spis receptur do kostki oraz spis już zawartych zmian.



Poniżej wstępny opis samego autora moda czyli Supratec'a ;)




Witam, otóż projekt mojego moda opiera się na całkowitej zmianie mechaniki niektórych systemów, ale co to znaczy?:)

___________________________________


1) Każdy przedmiot w grze będzie można sobie stworzyć za pomocą specjalnych recept w Kostce Horradrimów!


Zalety:
- Koniec Bezsensownego i mozolnego farmienia przedmiotów!
- Koniec Spadającego bezużytecznego Lootu!
- Koniec z wkurzającym Ciągle Zapchanym Ekwipunkiem!
- Koniec przypadkowego zbierania przedmiotów!
- Koniec Podkradania przedmiotów przez innych użytkowników (z wyjątkiem run i gemów:P)!

Wady:
- Trzeba zaznajomić się z receptami (ale zawsze można spojrzeć na ściąge:))!

___________________________________


2) Craft system (Trwają prace nad dodawaniem, balansem, potrzebna jest też wasza pomoc, jeżeli chcielibyście aby mod był lepszy oraz pod multiplayer).

- Każdy przedmiot będzie można wzbogacić wybranymi przez siebie modyfikatorami w Kostce.

tzn. Moja postać zbyt wolno biega co zrobić ?

otóż Znajdujemy w Grze pierwiastki Wzbogacające, jednym z nich będzie Pierwiastek Szybkości. Transumutując go np z butami uzyskamy efekt szybszego biegu!:) Natomiast transmutując go z bronią uzyskamy efekt szybszego ataku. Transmutując go z amuletem czy pierścieniem uzyskamy efekt szybszego czarowania.

Założenie jest takie: Zrób to czego potrzebujesz a nie co narzucają Ci itemy!:)

Zalety:
- Pełna swoboda w przygotowywaniu przedmiotów!
- Customizacja pod własne widzi-mi-się!
- Rpg-owy Feeling!

Wady:
- Musisz najpierw zarobić trochę golda,aby się delektować:)

___________________________________


3) Zmiana Systemu odnawiania zdrowia.

- Masz go mało to uciekaj!

Zalety:
- Nie trzeba używać mikstur zdrowia (prawdopodobnie w ogóle ich nie będzie, albo znacznie zmieniony ich system).
- Co za tym idzie Nie musimy leczyc Merca.

Tutaj Wszystko Będzie zależeć od Pierwiastków Regeneracji. Oczywiście całość będzie zbalansowana.

Wady:
- Gra może stać się trudniejsza, będzie wymagała więcej taktyki (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).

___________________________________


4) Nasz Pomocnik.

- Od teraz będzie można go ubrać w więcej rzeczy (pas, buty, rękawice, pierścień, amulet).
- Szybszy.

Zalety:
- Rzadziej będzie padał.

Wady
- Gra może stać sie znacznie łatwiejsza (jedni będą uważać za zaletę, drudzy zaś wadę).

___________________________________


5) Potwory.

- Znaczne zwiększenie ich ilości.
- Dużo szybsze.
- Eliminacja skilla Szamanów, Sarkofagów itp. (Rezurekcja) tzn. zabijemy przykladowo upadłego przy szamanie to ten go do życia już nie przywoła:)

Zalety:
- Większa frajda z eksterminacji hord.

Wady:
- Gra może być trudniejsza.
- Multiplayer stoi pod znakiem zapytania (to wymaga testów, czyli potencjalnych chętnych).
- może być większy lag.

___________________________________


6) Przedmioty (Sety, Unikaty, Słowa runiczne).

- Eliminacja Dotychczasowych.
- Sety. A po co?:)
- Unikaty. A po co?:)
- Słowa Runiczne. Stare nie będą istnieć, będą zupelnie nowe:)
- Więcej slotów! Zależne od ILVL, można także zrobić dziury w pasach, butach, rękawicach.
- Powiększenie kostki horradrimów.

Wymyślam historię na potrzebę nowego contentu także:) Poczekajcie.

__________________________________________________________


7) Skille.

Prawdopodobnie cała przebudowa:)

___________________________________


8) Recepty na Questowe przedmioty.

- Będą skróty aktowe, żeby nie biegać za dużo w poszukiwaniach:)

___________________________________


9) Postać.

- Balans.
- Wyższy maksymalny level?

___________________________________



Linki do YouTube:

(tutaj pokazuje jak statysytka wzmacnia siłe skilla)

(a tutaj craft system)




DOWNLOAD
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic