FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Black Sabath

<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 1 cze 2015, o 12:10

Black Sabath

Black Sabath jest to mod do Diablo 2 LoD który w zamierzchłych czasach tworzył mój znajomy z Forum ID o nicku Kicksaw. Ten sam gość pomagał mi robić skile do moda Alchemic ;) Niestety swojego moda nie miał mocy ukończyć. Pewnego razu jego dysk twardy uległ uszkodzeniu i cała jego praca poszła w drobny mak. Ostała się jeno kopia zapasowa wykonana zanim wprowadził wiele zmian. To go zniechęciło do dalszej pracy i tę kopię postanowił upublicznić gdyż może ktoś się połasi i sprubuje dokończyć jego dzieło :)

Poniżej opis samego twórcy!




Na start:
- Kostka Horadrimów,
- 5x Zwój Teleportacji,
- 5x Zwój Identyfikacji.

Zmiany:
- Standardowo powiększony plecack, kostka, depozyt.
- Specjalny, unikalny Talizman na start. Bez niego mamy -100 do odporności oraz nie działają skille. To on nas trzyma przy życiu.
- Nowe bronie: Shuriken i Kunai, kastety (nie można kupić/wydropić jeszcze).
- 120 poziom postaci.
- Nowa statystyka: obciążenie.

Od teraz wszystkie przedmioty (pomijając amulety i pierścienie) posiadają wagę. Im jesteśmy bardziej obciążeni tym szybciej tracimy wytrzymałość podczas biegania. Dodatkowo: większe obciążenie to większa redukcja przyjmowanych obrażeń, oraz poniekąd nieznacznie większe obrażenia fizyczne naszej postaci. Koniec z łatwą ucieczką od mobów.

- Większy wpływ statystyk na umiejętności w tym energii!
- Poziom też wpływa na obrażenia. Jednak na hellu moby są tak ciężkie że bez tego to już nie ma co wogóle się tam wybierać.


Nowe skille - wszystkie wartości podane dla pierwszego poziomu umiejętności:

- Jubilerstwo, Alchemia, Nasycenie przedmiotu i Zaklęcie przedmiotu - 4 pasywne umiejętności, zwiększające statystyki oraz dodające możliwość tworzenia nowych receptur w kostce/ulepszania istniejących przedmiotów.

- Poziomy umięjętności zależne od poziomu postaci.

- Szał bojowy - każde zabicie wręcz = pointy do szału bojowego. Im ich więcej tym dłużej szał trwa. Podnosi statystyki, obrażenia, odporności.


Amazonka:

I.I Training Skills:

Koncentracja myśli - selfbuff
Przywołanie orła - summon
Osłabienie grupy - curse
Zwinność - passive

I.II Marksmanship:

Zatruta strzała - single attack
Zamrożone strzały - multiattack
Seria Płonących strzał - rapid attack
Multistrzały - multiattack, pierce
Grotowa ściana - multiattack, Area of Effect, mass damage
Rozbicie - passive

II.I Swashbuckler

Techniki walki mieczem - passive
Taniec mieczy - multiattack
Ogłuszenie mieczem - stun, high damage
Rządza zemsty - leech hp / mp
Wir walki - attack, charge power

II.II Javelin & Pike

Wybuchający oszczep - ranged
Mroźny cios - h2h
Wstrząs - h2h
Oszczep Monsunu - ranged
Potężne uderzenie - h2h


Nekromanta:

I.I Summoning

Przyzwanie Wojownika Konjio - h2h
Przyzwanie nieumarłego Maga-wojownika h2h/ranged
Przyzwanie Przeklętego upiora - h2h
Przyzwanie mrocznego ducha - buffer
Przyzwanie Króla Demonów - h2h, aura
Opanowanie potworów - passive

I.II Dark Magic

Piekielny pocisk - single attack, knockback
Ból - single attack, leech hp
Pociski Mrocznej Materii - multiattack, bouncing
Cmentarzysko - Area of Effect, high damage
Przeklęty teren - Area of Effect, mass damage

II.I Cultism

Więzy krwi - buff
Obniżenie szybkości ruchu - curse
Zmniejszenie magicznej odporności - curse
Współdzielenie duszy - passive
Mroczny znak - passive

II.II Poison Magic

Zatrucie - single attack, knockback, ranged
Żrący kwas - debuff
Dotyk Ghoula - h2h
Toksyczna pułapka - trap


Barbarzyńca:

I.I Calls

Przygotowanie do walki - shout
Pokrzepienie duszy - shout
Umiejętności bitewne - shout
Pozycje ochronne - shout
Wytrwałość - shout
Antyczna rzeź - shout

I.II Selfcover

Wiedza Terome - selfbuff
Grom Terome - shortrange, multiattack
Tatuaż gromu - passive
Maska Adonisa - passive

II.I Throwing axes

Szybki rzut - single attack
Spiralny rzut - single attack, spiral
Salwa lodu - Area of effect
Lodowy topór - single attack
Doskonała spostrzegawczość - passive

II.II Gladiator

Szybki zamach - single attack
Mistrzostwo walk gladiatorskich - passive
Obłęd - single attack, selfbuff
Mroczny zamach - multiattack
Uderzenie ogłuszające - Area of Effect, stun


Paladyn:

I.I Priest

Nakładanie rąk - healing
Psalmy - Area of effect buff
Błogosławieństwo - buff
Grupowe leczenie - group healing
Ochrona niebios - selfbuff

I.II Auras

Aura Honoru - aura
Aura wymiaru - aura
Aura Mocy wewnętrznej - aura
Aura Negacji - aura
Pandemoniczna aura - aura

II.I Holy Warrior

Naznaczenie zła - stun
Pięść niebios - single attack, selfbuff
Oczyszczenie dusz - single attack, zerking selfbuff
Rezurekcja - selfbuff (recast żeby zdjąć)
Miecz wiary - multiattack

II.II Execution

Anielskie pociski - multiattack
Wiatr nadziei - selfbuff
Straż dusz - Area of effect
Pogrom heretyków - Area of effect
Płonąca krucjata - low AoE, burst damage


Czarodziejka:

I.I Fire Magic

Podmuch ognia - multiattack
Nova Ugnia - nova, exploding
Płomienny podmuch - rapid attack
Wewnętrzny pożar- grand Area of Effect
Burza meteorów - grand Area of Effect, mass damage

I.II Cold Magic

Lodowy Kruk - summon
Odłamki lodu - multiattack
Arktyczna zapora - stricted Area of Efect (ściana), multiattack
Morowa chmura - Area of Effect
Zamarznięty trakt - Area of Effect, mass damage, spiral, nova

II.I Metamagic

Magiczny pocisk - multiattack, piercing
Bariera magiczna - selfbuff
Wybuch energii magicznej - ray, exploding
Wir Magii - low Area of Effect, high damage output
Trzęsienie ziemi - high Area of Effect spell

II.II Boosting

Przyśpieszenie - buff
Wzmocnienie broni - buff
Arkana Magii - buff
Duchowa moc - passive
Oczyszczenie duszy - passive


- Puppet Technique (Zabójczyni) - pozwala na złożenie drewnianej marionetki, oraz wzmacnianie i ożywienie do walki. Zostaje po wylogowaniu się postaci.


Inne:

- Talizman (Enchant) - wystarczy umieścić niezidentyfikowany talizman ze zwojem identyfikacji w kostce aby odkryć jego naturę. W razie wyrzucenia startowego. Nie wprowadzone do sklepów.

- Specjalne fusion runy ^_^
- Zwiększone koszty napraw, zmniejszone ceny przedmiotów które sprzedajemy i podwyższone tych, które kupujemy.
- redukcja golddropa.
- Mercowie w aktach, w tym w IV akcie.


Prawidłowo odpalony mod powinien działać jak należy (bez crashy przy gadaniu z wynajmującym druidów).

Blockrate statyczny, bez modyfikacji względem levela, możliwość dodawania na start unikatowych itemów ze statystykami, kilka innych poprawek - słowem trochę mieszania w dll'ach. Najemnicy mogą nosić inne typy broni niż wcześniej. Kilka lokacji powinno być zmienione, jednak nie jestem pewnien na 100%. Cheatowanie postaci nie wchodzi w grę - ani tym bardziej zrobienie jakiejś chareditorem - po prostu - nie będzie skilli, odporności na -100 itp ;].


Jest masa bugów tekstowych, 1 graficzny (Magiczny pocisk miał tak wyglądać żeby nie było). Do tego cofnęło mi jak już pisałem skille Asski, kilka innych mniej ważnych modyfikacji lecz potrzebnych w modzie, kilka workaroundów na niektóre sprawy: dla przykładu teraz Szał bojowy dostaje pointy tylko jeśli zabijemy osobiście moba wręcz. Ponad 2 tygodnie zabawy z tym które zaowocowały dodawaniem pointów do Szału bojowego nawet przez summony czy też magię poszło papa, kilka skilli i efektów. Korzystajcie jak chcecie.


Mod pod 1.10 jeśli nie masz 1.10 to:

W paczce znajduje się loader_1.10.exe czy jakoś tak z którego mod korzysta, powinno być ok Dodatkowo mod na czas działania podmienia sobie pliki dll w głównym katalogu gry. Grę *cenzura* przez LaunchMod.vbs jest tam także pliczek do przywracania starych dllów w razie crasha gry (RecoverFromCrash.vbs) oraz opcja do kompilowania zmian w modzie (Editor.vbs) - ogólnie wszystko co tylko może być potrzebne do jego dalszej modyfikacji znajdziecie właśnie w tej paczce.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Czarodziejka - stała się ona biegła w używaniu czarów ognia, lodu oraz czystej magii. Potrafi przyśpieszyć sojuszników, oraz zwiększyć im obrażenia magiczne jak i fizyczne. Jej zaklęcia ofensywne w dużej mierze zależą od Energii.

Paladyn - Naznaczony mocą człowiek, w zależności od upodobań może stać się on Paladynem o nastawieniu kapłańskim dzięki czarom wzmacniającym i leczącym, wojownikiem, bądź klerykiem walczącym zarówno za pomocą świętej magii jak i używającym aur wzmacniających.

Nekromanta - Przyzywa stworzenia z piekieł pomagające mu w walce, potrafi używać zaklęć (obrażenia od trucizn bądź magii) takich jak Przeklęty Krąg, Cmentarzysko, czy też Dotyk Ghula.

Amazonka - wojowniczka doskonale wyszkolona w posługiwaniu się łukiem, oszczepami, włóczniami oraz w walce za pomocą mieczy - posiada kilka zaklęć mających na celu zwiększenie jej celności oraz skuteczności ataku.


DOWNLOAD
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

Shadow113

Początkujący
Początkujący

Posty: 12

Dołączył(a): 1 sie 2015, o 10:22

Lokalizacja: Sosnowiec

Płeć: Mężczyzna

Post 25 lut 2016, o 16:53

Re: Black Sabath

Tak się składa, że nie mogę sobie w tego moda pograć, bo wywala mnie przy tworzeniu postaci i ogólnie przy dołączaniu do gry. Ponadto, jak próbuję uruchamiać jakiś pliczek z rozszerzeniem .vbs (Editor i LaunchMod) to, cytuję:
The Diablo II installation could not be found. Please try re-installing Diablo II. Co jest dla mnie dość dziwne. Będzie trzeba robić reinstall? Prócz tego, gra wygenerowała plik .txt http://chomikuj.pl/Shadow113-2/Dokumenty
Wcześniej był w tym folderze tylko mod valchalla. Wrzuciłem na to patch 1.10.
Edit1: zainstalowałem ponownie, dalej ten sam problem, choć muszę przyznać, że wg komputerka (win7) d2 nie było już wcześniej zainstalowane xD ale błąd z .vbs pojawia się niezmiennie, jak i błąd przy tworzeniu/dołączaniu. No, to teraz czekam na sugestie xd
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 4 mar 2016, o 10:03

Re: Black Sabath

Podmieniłem plik w downloadzie na paczkę skonstruowaną tak żeby chętni do grania mogli odpalić grę, także jest to wersja którą każdy powinien odpalić.

W twoim wypadku jeśli miałeś wersje 1.10 i wrzuciłeś na to pliki moda z folderu 'Mod' to zamiast launcherem wystarczyło zrobić skrót do 'game.exe' i dopisać we właściwościach '-direct -txt' tylko prawdopodobnie jeszcze dorzucić dołączony 'game.exe' do folderu z grą w przypadku braku płyty z D2.

Tylko jeszcze jeden myk w tej wersji którą pobrałeś żeby się lepiej cieszyć grą powinieneś wejść do folderu 'Data\Global\Excel' i usunąć plik 'Experience.txt' a plikowi o nazwie 'Experience1.txt' zmienić nazwę na 'Experience.txt', ale możesz także pobrać tą wersję co wrzuciłem bo jest czystsza.

Powinno się także pamiętać że mod nie jest ukończony w 100% więc są jakieś niedociągnięcia. Autor zrezygnował z kończenia ponieważ padł mu komp i została tylko ta kopia gdzie np nie wszystkie postacie są ukończone. Na pewno jest więcej takich braków. Jednak polecam zobaczyć, mod wiekowy ale przez te lata ludzie nie zrobili nawet takich zmian w polskich modach jak są w Black Sabath.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic


Powrót do Made in Poland

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron