FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

WDA Mod Upgrade

<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 9 wrz 2015, o 10:44

WDA Mod Upgrade




WDA Mod Upgrade



Pomysł Upgrade'u: BowWow


Upgrade pod wersję 1.13c (LoD PL/ENG)!



WDA Mod by DEF
Lista zmian, jakie wprowadza do Diablo 2 mod WDA:

Zmian jest sporo dlatego opisze raczej powierzchownie:)

- Powiększona skrzynia.

- Zwiększony drop.

- Zmiany w runach:
* padają częściej
* Starożytni wyrzucają z siebie zawsze po 1 runie

- Zmiany expa (doświadczenia):
1-30 lvl : exp x4
31-60 lvl : exp x3
61-74 lvl : exp x 2
75-99 lvl : exp x1 (czyli 100% expa za potwory, zaznaczam ze oryginalnie na 98 lvlu jest 0,5 %).
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.

- Zmiany w umiejętnościach:
Dodałem synergie u Czarodziejki w umiejętnościach:
* novy
* novy mrozu
* ściany ognia
* inferno

- Zmiany w unikatach:
Właściwie zmiany są drobne, ale jest ich dużo, jako przykład podam Wieśniaczą Koronę - 2 do umiejętności, Skórę Żmijomaga - 2 do umiejętności, niektóre bronie maja trochę zwiększone procentowo obrażenia, poza tym skasowałem odrzut.
W pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych dodałem 1 do umiejętności, czasem coś podniosłem np. Uzdrowienie Manalda - 40% regeneracja many.

- Zmiany w broniach:
* wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami (obrażenia czasem nieznacznie zmodyfikowane).
* obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
* ilość gniazd w broni = wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże max = 6

- Zmiany w zbrojach:
* we wszystkich tarczach elitarnych max gniazd = 4

- Zmiany w gemach:
* dają większe bonusy

- Zmiany w setach:
* zmodyfikowane są bonusy z całego setu: np. dodałem więcej do umiejętności.

- Zmiany w klejnotach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
* poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok (nie będę się rozpisywał, bo lepiej to zobaczyć niż o tym opowiadać)
* jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)

- Zmiany w talizmanach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
* skillery trafiają się częściej
* dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci
* Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
* Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)

- Nowe receptury do kostki horadrimów:

1. Robienie gniazd w przedmiotach: przedmiot+pul+pg ,
robi w przedmiocie losową ilość gniazd.
Maksymalna ich ilość zależy od rodzaju przedmiotu. Bronie zwykłe i dobrej jakości 2-6 bronie magiczne od 4-6 soketów.
bronie rare 1-4 sock
bronie setowe i unikatowe 1-3 sock
elementy zbroi zwykle i magiczne 1-4 sock
elementy zbroi rare 1-3 sock
elementy zbroi setowe i unikatowe 1-2 sock
2. Robienie eterycznego przedmiotu przedmiot+lem+pg= przedmiot,eteryczny
3.Transmutowanie run wyżej 2 runy+gem bez skazy=1 runa poziom wyższa
4. Transmutowanie run niżej (rozmnienianie ) runa+2x gem bez skazy=2 runy poziom niższe
5.Upgrade klasy przedmiotu normal item + hel+io = exceptional item
exceptional item + lum+ko = elite item
5.Downgrade klasy przedmiotu elite item + sheal + dol = exceptional item
exceptional item + amn + sol = normal item
6. Robienie unikatu z dowolnego przedmiotu bron +ist=unikatowa broń
klejnot + ist = unikatowy klejnot
amu+ gul=unikatowy amu
pierscien + vex=unikatowy pierścien
helm lub tarcza lub zbroja lub pas + ohm = unikat
buty lub rece + ist = unikatowe
7. Robienie rare itemu z dowolnego przedmiotu klejnot + mal = rare klejnot
wszystko inne + um = rare
8. Robienie magicznego itemu z dowolnego przedmiotu klejnot + um = magiczny klejnot
wszystko inne + pul = magiczny item
9. Robienie setowego itemu z dowolnego przedmiotu cokolwiek z czego sie da + mal =setowy przedmiot
10. Robienie przedmiotu dobrej jakości przedmiot + fal = zwykly przedmiot dobrej jakosci
11. Standardowa receptura na mutowanie magików (w tym talizmanów) zmieniona na:
magic item+2pg=magic item (ten sam lvl).



WDA Mod 1.01 by DEF
- Zmiana w księgach po 100 zwojów.
- Poprawiony bug z obroną w setach.
- Kostka na starcie.
- Bug z ponad 420% dmg w rarach wyeliminowany.
- Słówka BN na singlu.
- Wszystkie receptury dostępne na singlu.

Strona WDA Mod'a



WDA Mod Upgrade
"Część tu BowWow. Jest to mod gdzie głównym zadaniem jest osiągnięcie jak największych obrażeń za pomocą przeróżnych dodatków, aby zabić tam super bossa - Brata Baala. Jest to mod dla zabawy, każdy może go przejść, ale już nie każdy będzie wstanie zabić super bossa, który znajduje się na końcu. Zachęcam do przetestowania również innych klas postaci."

01. Plugy.
a) możliwość resetowania statów i umiejętności.
b) Diablo clone na piekle by zdobyć annix.
c) wspólna skrzynka 10 stron.
d) Uber Tristram.
02. Zwiększone miejsce w ekwipunku.
03. Zamiast WP Więzienie 1p (1 akt) ---> WP do Krowiego Poziomu.
04. Druid może przyzywać wszystkie zwierzęta i inne, naraz. Nekromanta może Golemy.
05. Wszystkie potwory, bossy - życie x3.
06. Możliwość używania teleportu, okrzyków w mieście.
07. Zrzucane fale w 5 akcie przez Baala - zwiększona ilość potworów x2.
08. Zamarznięta Kula - jej synergie od lodowy pocisk +6%.
09. Dodano nowe Unikaty.
10. Porada - warto rozglądać się po mieście.
11. Rakaniszu dropi tylko 5 sztuk dużych talizmanów
12. Krwawa orlica dropi tylko 5 sztuk wielkich talizmanów
13. Zmieniony bonus Niedźwiedzia Gryzzli - początek +25% obrażen i rośnie z każdym lvl o 25%.
14. Złoto zostało całkowicie wywalone z dropu.

15. Przerzutka do Patcha 1.13c.
16. Giga Inventory.
17. Strony w oknie statystyk z ulepszoną rozpiską statów.
18. Poprawka jednego unikatu który był zablokowany przez WDA.

WDA Mod Upgrade v2
- Na końcu gry dodana została nowa, mała, ale trudna lokacja z lepszym dropem.
- Synergia Zamarznięta Kula - Lodowy Pocisk zmiana z 6% -> 4%.
- Gryzzli synergia zamiast 25% do obrażen korekta na -> 20%.
- Odblokowany 100 lvl postaci.
- Znajdź unikat "Laska Jo" i zdegraduj ją ;)
- Nowa recepta - 5x Zod + mniejszy talizman = niespodzianka.
- Diablo klon pojawia się po sprzedaży zwykłych kluczy.
- Dodany wstęp z tekstem pomysłodawcy upgrade'u WDA Moda.

- Poprawki kilku literówek w tekstach gry wersji PL.



2015


Upgrade by Skull-Corp.



Download



Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

BowWow

Początkujący
Początkujący

Posty: 22

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 19:23

Płeć: Mężczyzna

Post 7 mar 2016, o 15:59

Re: WDA Mod Upgrade

Dziękuję Bishowi za świetne zrobienie moda. Zachęcam do pogrania. Oceniam poziom gry na easy - medium natomiast końcowy boss już może nieco wkurzyć :D
Przed grą polecam dokładnie zapoznać się z kostką horadrimów.

Miłego grania.

Powrót do Made in Poland

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron