Post 15 lip 2015, o 13:33

Hell Mod

HELL MOD pod 1.13c

Nowe tło

Powiększony ekwpipunek, skrzynia i kostka
Nieograniczone miejsce w skrzyni
Skrzynia osobista i wspólna (można wymieniać się przedmiotami)

Kostka na początku gry
Kostka tworzy gniazda i wyciąga gemy/runy z przedmiotów

Każdy boss jest trudniejszy i ma więcej życia
Potwory chodzą w większych grupkach
Potwory są trudniejsze i mają więcej życia

Odwrotne kary odporności:
Normal: - 100
Koszmar: - 40
Piekło: 0

Co poziom +10 do statystyk

Zwiększony drop.

Zmiany w runach:
* padają częściej
* Starożytni wyrzucają z siebie zawsze po 1 runie

Zmiany expa (doświadczenia):
1-30 lvl : exp x4
31-60 lvl : exp x3
61-74 lvl : exp x 2
75-94 lvl : exp x1
94-99 exp zmniejszony tak aby awansować z 98 na 99 lvl trzeba na 8 ppl zagrać około 330 brh
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.

Zmiany w umiejętnościach:
Maksymalny poziom umiejętności: 40
Dodałem synergie u Czarodziejki w umiejętnościach:
* novy
* novy mrozu
* ściany ognia
* inferno

Zmiany w unikatach:
Właściwie zmiany są drobne, ale jest ich dużo, jako przykład podam Wieśniaczą Koronę - 2 do umiejętności, Skórę Żmijomaga - 2 do umiejętności, niektóre bronie maja trochę zwiększone procentowo obrażenia, poza tym skasowałem odrzut.
W pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych dodałem 1 do umiejętności, czasem coś podniosłem np. Uzdrowienie Manalda - 40% regeneracja many.

Zmiany w broniach:
* wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami (obrażenia czasem nieznacznie zmodyfikowane).
* obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
* ilość gniazd w broni = wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże max = 6

Zmiany w zbrojach:
* we wszystkich tarczach elitarnych max gniazd = 4

Zmiany w gemach:
* dają większe bonusy

Zmiany w setach:
* zmodyfikowane są bonusy z całego setu: np. dodałem więcej do umiejętności.

Zmiany w klejnotach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
* poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok (nie będę się rozpisywał, bo lepiej to zobaczyć niż o tym opowiadać)
* jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)

Zmiany w talizmanach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
* skillery trafiają się częściej
* dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci
* Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
* Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)

Mod zawiera Wszystkie dodatkowe itms(Ap uniq/vortex/Coronetka itd..)
Mod to ulepszona przeze mnie wersja moda WDA, który uaktualniłem do patcha 1.13c
Mod zawiera PlugY 10

DOWNLOAD

Planuje jeszcze pracę nad modem i dodawanie nowych zmian..

Autor Moda: Ras Mario
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic