Post 24 cze 2015, o 22:16

MagicSuffix.txt



W tym pliku ustawiamy sobie magiczne przyrostki oraz ich właściwości dla przedmiotów.

Źródło!




Name: Tekst, który będzie wyświetlany w nazwie przedmiotu jako przyrostek.

version: Wersja gry w której przyrostek będzie dostępny. '0' oznacza starą wersję classic, '1' oznacza nową wersję classic, '1' oznacza dodatek LoD.

spawnable: Czy przyrostek będzie dostępny w grze. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak. Prawdopodobnie ustawiając 0 jest możliwe dodanie przyrostka w kostce.

rare: Czy przyrostek może się pojawiać w przedmiotach rzadkich. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak.

level: Poziom jakości przyrostka (qLvL). Aby go osiągnąć sprawdzany do tego jest poziom przedmiotu (iLvl) oraz poziom magiczności (magic lvl) z plików z przedmiotami.

maxlevel: Maksymalny poziom przedmiotu do jakiego może dodać się przyrostek.

levelreq: Wymagany poziom postaci do użycia przedmiotu z tym przyrostkiem.

classspecific: Prawdopodobnie kolumna stworzona dla przyrostków dodających punkt do całej zakładki ze skilami, aby dawał tylko danej postaci, a nie wszystkim.

class: Klasa postaci dla której wymagany jest odpowiedni poziom z kolumny 'classlevelreq'.

classlevelreq: Wymagany poziom postaci do użycia przedmiotu z tym przyrostkiem. Dzięki temu danej klasie można ustawić mniejszy wymagany poziom niż pozostałym klasom.

frequency: Prawdopodobieństwo, że trafi się w przedmiocie ten przyrostek.

group: Grupa przyrostków. Jeżeli w grupie jest więcej niż jeden przyrostek wtedy wybierany jest tylko jeden na raz. Można dzięki temu uniknąć pojawienia się przyrostków dających podobne lub wykluczające się staty.

mod1code-mod3code: Stat z pliku 'Properties.txt'.

mod1param-mod3param: Parametr dla statu, jeżeli go potrzebuje.

mod1min-mod3min: Wartości minimalne dla statu.

mod1max-mod3max: Wartości maksymalne dla statu.

transform: Czy przedmiot ma zmienić kolor. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak.

transformcolor: Kod koloru z pliku 'Colors.txt'.

itype1-itype7: Tu wpisujemy jakie typy przedmiotów mogą otrzymać przyrostek. Dane bierzemy z pliku 'ItemTypes.txt'.

etype1-etype3: Tu wpisujemy jakie typy przedmiotów nie mogą otrzymać przyrostka. Dane bierzemy z pliku 'ItemTypes.txt'.

divide: Prawdopodobnie jest to dzielnik o jaki cena przedmiotu ma być pomniejszona kiedy otrzyma on przyrostek. '1024' oznacza 100%.

multiply: Prawdopodobnie jest to mnożnik o jaki cena przedmiotu ma być powiększona kiedy otrzyma on przyrostek. '1024' oznacza 100%.

add: Prawdopodobnie jest to wskaźnik kwoty jaka ma być dodana do ceny przedmiotu kiedy otrzyma on przyrostek.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic