Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
MagicSuffix.txt
W tym pliku ustawiamy sobie magiczne przyrostki oraz ich właściwości dla przedmiotów.
Źródło!
Name: Tekst, który będzie wyświetlany w nazwie przedmiotu jako przyrostek.
version: Wersja gry w której przyrostek będzie dostępny. '0' oznacza starą wersję classic, '1' oznacza nową wersję classic, '1' oznacza dodatek LoD.
spawnable: Czy przyrostek będzie dostępny w grze. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak. Prawdopodobnie ustawiając 0 jest możliwe dodanie przyrostka w kostce.
rare: Czy przyrostek może się pojawiać w przedmiotach rzadkich. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak.
level: Poziom jakości przyrostka (qLvL). Aby go osiągnąć sprawdzany do tego jest poziom przedmiotu (iLvl) oraz poziom magiczności (magic lvl) z plików z przedmiotami.
maxlevel: Maksymalny poziom przedmiotu do jakiego może dodać się przyrostek.
levelreq: Wymagany poziom postaci do użycia przedmiotu z tym przyrostkiem.
classspecific: Prawdopodobnie kolumna stworzona dla przyrostków dodających punkt do całej zakładki ze skilami, aby dawał tylko danej postaci, a nie wszystkim.
class: Klasa postaci dla której wymagany jest odpowiedni poziom z kolumny 'classlevelreq'.
classlevelreq: Wymagany poziom postaci do użycia przedmiotu z tym przyrostkiem. Dzięki temu danej klasie można ustawić mniejszy wymagany poziom niż pozostałym klasom.
frequency: Prawdopodobieństwo, że trafi się w przedmiocie ten przyrostek.
group: Grupa przyrostków. Jeżeli w grupie jest więcej niż jeden przyrostek wtedy wybierany jest tylko jeden na raz. Można dzięki temu uniknąć pojawienia się przyrostków dających podobne lub wykluczające się staty.
mod1code-mod3code: Stat z pliku 'Properties.txt'.
mod1param-mod3param: Parametr dla statu, jeżeli go potrzebuje.
mod1min-mod3min: Wartości minimalne dla statu.
mod1max-mod3max: Wartości maksymalne dla statu.
transform: Czy przedmiot ma zmienić kolor. '0' oznacza nie, '1' oznacza tak.
transformcolor: Kod koloru z pliku 'Colors.txt'.
itype1-itype7: Tu wpisujemy jakie typy przedmiotów mogą otrzymać przyrostek. Dane bierzemy z pliku 'ItemTypes.txt'.
etype1-etype3: Tu wpisujemy jakie typy przedmiotów nie mogą otrzymać przyrostka. Dane bierzemy z pliku 'ItemTypes.txt'.
divide: Prawdopodobnie jest to dzielnik o jaki cena przedmiotu ma być pomniejszona kiedy otrzyma on przyrostek. '1024' oznacza 100%.
multiply: Prawdopodobnie jest to mnożnik o jaki cena przedmiotu ma być powiększona kiedy otrzyma on przyrostek. '1024' oznacza 100%.
add: Prawdopodobnie jest to wskaźnik kwoty jaka ma być dodana do ceny przedmiotu kiedy otrzyma on przyrostek.