Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
MonEquip.txt
W pliku tym możemy ustawić czy potworek może nosić jakieś przedmioty na sobie
Źródło!
Zanim zacznie się coś grzebać w tym pliku trzeba mobkowi w pliku MonStats.txt ustawić w kolumnie 'inventory' jedynkę (1), w przeciwnym wypadku czeka nas błąd gry. Jeżeli to zrobimy, ale nie dodamy nowej linijki z mobkiem w MonEquip.txt to też czeka nas błąd gry.
W pliku MonEquip.txt dodając nową linię zawsze dodajemy ją przed ostatnią linijką a ostatnią zostawiamy nietkniętą, w przeciwnym razie może nas czekać błąd gry.
monster: Nazwa mobka z pliku MonStats.txt.
oninit: '0' oznacza że mobek pochodzi ze skila, '1' oznacza że mobek pochodzi z mapy.
item1-3: Trzyznakowy kod przedmiotu np z Armor.txt.
loc1-3: Slot, w którym znajdzie się przedmiot (lista w pliku BodyLocs.txt).
mod1-3: Jakość przedmiotu.
1 - low quality
2 - normal
3 - superior
4 - magic
5 - set
6 - rare
7 - unique
8 - crafted
9 - tempered
eol: Koniec. Zawsze 0.