Post 24 cze 2015, o 21:16

MonEquip.txt



W pliku tym możemy ustawić czy potworek może nosić jakieś przedmioty na sobie

Źródło!




Zanim zacznie się coś grzebać w tym pliku trzeba mobkowi w pliku MonStats.txt ustawić w kolumnie 'inventory' jedynkę (1), w przeciwnym wypadku czeka nas błąd gry. Jeżeli to zrobimy, ale nie dodamy nowej linijki z mobkiem w MonEquip.txt to też czeka nas błąd gry.

W pliku MonEquip.txt dodając nową linię zawsze dodajemy ją przed ostatnią linijką a ostatnią zostawiamy nietkniętą, w przeciwnym razie może nas czekać błąd gry.


monster: Nazwa mobka z pliku MonStats.txt.

oninit: '0' oznacza że mobek pochodzi ze skila, '1' oznacza że mobek pochodzi z mapy.

item1-3: Trzyznakowy kod przedmiotu np z Armor.txt.

loc1-3: Slot, w którym znajdzie się przedmiot (lista w pliku BodyLocs.txt).

mod1-3: Jakość przedmiotu.

1 - low quality
2 - normal
3 - superior
4 - magic
5 - set
6 - rare
7 - unique
8 - crafted
9 - tempered

eol: Koniec. Zawsze 0.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic