Post 24 cze 2015, o 21:14

UniqueItems.txt



Jest to plik, w którym znajdują się wszystkie unikatowe przedmioty z gry (nie licząc przedmiotów questowych).

Źródło!




index: Nazwa unikatu (unikatowa).

version: Czy przedmiot można znaleźć w klasycznym D2 czy tylko w dodatku. 0 oznacza obie wersje, a wpisując 100 znajdziemy przedmiot tylko w dodatku LoD.

enabled: Czy przedmiot dropi. 0 oznacza 'nie', 1 oznacza 'tak'.

ladder: Czy przedmiot można znaleźć tylko w grach ladderowych. 0 oznacza 'nie', 1 oznacza 'tak'.

rarity: Rzadkość przedmiotu.

nolimit: Jeśli wpiszemy tu '1' wtedy przedmiot ten będzie mógł nam dropnąć więcej niż jeden raz w danej grze.

lvl: Poziom unikatu. Wskazuje np jaki poziom musi mieć mobek żeby wydropić ten przedmiot.

lvl req: Poziom jaki musi posiadać postać żeby móc użyć tego przedmiotu.

code: Trzyznakowy kod przedmiotu np z pliku Armor.txt.

*type: Nazwa przedmiotu bazowego. To jako informacja dla nas, nie dla gry.

*uber: Nie używana kolumna.

carry1: Wstawiając tu '1' będziemy mogli nosić jedynie jeden taki przedmiot przy sobie.

cost mult: Wpisując tu jakąś liczbę gra zwiększy koszt kupna/sprzedaży/naprawy unikatu względem bazowego itemu.

cost add: Wpisując tu jakąś liczbę gra zwiększy koszt kupna/sprzedaży/naprawy unikatu względem bazowego itemu.

chrtransform: Kolor grafiki jaki będzie posiadał przedmiot kiedy będzie wyświetlany na postaci.

invtransform: Kolor grafiki przedmiotu w ekwipunku.

flippy file: Nazwa pliku z grafiką upadania przedmiotu.

invfile: Nazwa pliku z grafiką przedmiotu kiedy jest w ekwipunku.

dropsound: Dźwięk przedmiotu kiedy go upuszczamy.

dropsfxframe: Długość odtwarzania dźwięku w klatkach na sekundę.

usesound: Dźwięk przedmiotu kiedy go używamy.

prop1-12: Magiczny modyfikator.

par1-12: Parametr używany przez modyfikator.

min1-12: Minimalna wartość modyfikatora jaką może dostać przedmiot.

max1-12: Maksymalna wartość modyfikatora jaką może dostać przedmiot.

*eol: Koniec. Zawsze wpisujemy 0.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic