Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
UniqueItems.txt
Jest to plik, w którym znajdują się wszystkie unikatowe przedmioty z gry (nie licząc przedmiotów questowych).
Źródło!
index: Nazwa unikatu (unikatowa).
version: Czy przedmiot można znaleźć w klasycznym D2 czy tylko w dodatku. 0 oznacza obie wersje, a wpisując 100 znajdziemy przedmiot tylko w dodatku LoD.
enabled: Czy przedmiot dropi. 0 oznacza 'nie', 1 oznacza 'tak'.
ladder: Czy przedmiot można znaleźć tylko w grach ladderowych. 0 oznacza 'nie', 1 oznacza 'tak'.
rarity: Rzadkość przedmiotu.
nolimit: Jeśli wpiszemy tu '1' wtedy przedmiot ten będzie mógł nam dropnąć więcej niż jeden raz w danej grze.
lvl: Poziom unikatu. Wskazuje np jaki poziom musi mieć mobek żeby wydropić ten przedmiot.
lvl req: Poziom jaki musi posiadać postać żeby móc użyć tego przedmiotu.
code: Trzyznakowy kod przedmiotu np z pliku Armor.txt.
*type: Nazwa przedmiotu bazowego. To jako informacja dla nas, nie dla gry.
*uber: Nie używana kolumna.
carry1: Wstawiając tu '1' będziemy mogli nosić jedynie jeden taki przedmiot przy sobie.
cost mult: Wpisując tu jakąś liczbę gra zwiększy koszt kupna/sprzedaży/naprawy unikatu względem bazowego itemu.
cost add: Wpisując tu jakąś liczbę gra zwiększy koszt kupna/sprzedaży/naprawy unikatu względem bazowego itemu.
chrtransform: Kolor grafiki jaki będzie posiadał przedmiot kiedy będzie wyświetlany na postaci.
invtransform: Kolor grafiki przedmiotu w ekwipunku.
flippy file: Nazwa pliku z grafiką upadania przedmiotu.
invfile: Nazwa pliku z grafiką przedmiotu kiedy jest w ekwipunku.
dropsound: Dźwięk przedmiotu kiedy go upuszczamy.
dropsfxframe: Długość odtwarzania dźwięku w klatkach na sekundę.
usesound: Dźwięk przedmiotu kiedy go używamy.
prop1-12: Magiczny modyfikator.
par1-12: Parametr używany przez modyfikator.
min1-12: Minimalna wartość modyfikatora jaką może dostać przedmiot.
max1-12: Maksymalna wartość modyfikatora jaką może dostać przedmiot.
*eol: Koniec. Zawsze wpisujemy 0.