Post 24 cze 2015, o 20:52

PetType.txt



Plik odpowiadający za wszelkich naszych towarzyszy. Można tu ustawić ich ikony które wyświetlają się u góry ekranu oraz kilka opcji tylko dla towarzyszy.

Źródło!




pet type: Nazwa towarzysza. Wykorzystywana w pliku Skills.txt w kolumnie pettype.

idx: Numer porządkowy.

group: Określa czy towarzysz należy do grupy. Jeżeli kilku towarzyszy należy do jednej grupy to możesz mieć tylko jednego z nich naraz jak w przypadku Druida i jego zwierzaków.

basemax: Tu ustawiamy ilu towarzyszy możemy mieć maksymalnie. '0' oznacza że skill reguluje tą wartość.

warp: Czy towarzysz przenosi się razem z tobą przez portal, punkt, przejścia itp. '1' oznacza 'tak'.

ranged: Czy towarzysz używa ataku z dystansu. '1' oznacza 'tak'.

partysend: Jeżeli ta opcja jest ustawiona na tak, ikona towarzysza będzie się wyświetlać u góry ekranu ponieważ będzie go traktować jako że jest dodany do naszej drużyny. '1' oznacza 'tak'.

unsummon: Czy towarzysz może zostać odesłany. '1' oznacza 'tak'.

automap: Czy gra ma pokazywać towarzysza na mapie. '1' oznacza 'tak'.

name: Tekst wyświetlany pod ikoną towarzysza. Wpis z pliku .tbl.

drawhp: Czy pod ikoną ma wyświetlać poziom życia towarzysza. '1' oznacza 'tak'.

icontype: Nie do końca pewne do czego służy. Prawdopodobnie do ustawienia kolejności wyświetlania ikon towarzyszy. '1' po lewej, '2' w środku i '3' po prawej.

baseicon: Nazwa pliku .dc6 z obrazkiem ikony towarzysza. Obrazki znajdują się w folderze Data\Global\Ui\Hireables\.

mclass1-4: Alternatywni towarzysze z tego samego typu np golemy.

micon1-4: Ikony alternatywnych towarzyszy.

eol: Koniec linii. Zawsze 0.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic