Administrator
Posty: 294
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19
Lokalizacja: Trzebież
Płeć: Mężczyzna
PetType.txt
Plik odpowiadający za wszelkich naszych towarzyszy. Można tu ustawić ich ikony które wyświetlają się u góry ekranu oraz kilka opcji tylko dla towarzyszy.
Źródło!
pet type: Nazwa towarzysza. Wykorzystywana w pliku Skills.txt w kolumnie pettype.
idx: Numer porządkowy.
group: Określa czy towarzysz należy do grupy. Jeżeli kilku towarzyszy należy do jednej grupy to możesz mieć tylko jednego z nich naraz jak w przypadku Druida i jego zwierzaków.
basemax: Tu ustawiamy ilu towarzyszy możemy mieć maksymalnie. '0' oznacza że skill reguluje tą wartość.
warp: Czy towarzysz przenosi się razem z tobą przez portal, punkt, przejścia itp. '1' oznacza 'tak'.
ranged: Czy towarzysz używa ataku z dystansu. '1' oznacza 'tak'.
partysend: Jeżeli ta opcja jest ustawiona na tak, ikona towarzysza będzie się wyświetlać u góry ekranu ponieważ będzie go traktować jako że jest dodany do naszej drużyny. '1' oznacza 'tak'.
unsummon: Czy towarzysz może zostać odesłany. '1' oznacza 'tak'.
automap: Czy gra ma pokazywać towarzysza na mapie. '1' oznacza 'tak'.
name: Tekst wyświetlany pod ikoną towarzysza. Wpis z pliku .tbl.
drawhp: Czy pod ikoną ma wyświetlać poziom życia towarzysza. '1' oznacza 'tak'.
icontype: Nie do końca pewne do czego służy. Prawdopodobnie do ustawienia kolejności wyświetlania ikon towarzyszy. '1' po lewej, '2' w środku i '3' po prawej.
baseicon: Nazwa pliku .dc6 z obrazkiem ikony towarzysza. Obrazki znajdują się w folderze Data\Global\Ui\Hireables\.
mclass1-4: Alternatywni towarzysze z tego samego typu np golemy.
micon1-4: Ikony alternatywnych towarzyszy.
eol: Koniec linii. Zawsze 0.