Post 24 cze 2015, o 20:50

MonType.txt



Plik, w którym dodajemy nowe typy potworów jak Demon czy Nieumarły.

Źródło!




Type: Nazwa typu potwora. Odnośnik do pliku Monstats.txt do kolumny MonType.

Equiv1, Equiv2 and Equiv3: Kolumny które powiązują ze sobą typy potworów. Np 'undeadfetish' posiada 'lowundead' oraz 'demon'. Natomiast 'lowundead' zalicza się do 'undead' i dzięki temu gra traktuje 'undeadfetish' jako 3 typy potworów ('demon', 'undead', 'lowundead').

StrSing: Kolumna odpowiedzialna za wyświetlanie tekstu, jednak jest nie używana w grze.

StrPlur: Kolumna odpowiedzialna za wyświetlanie tekstu jeśli chodzi o funkcje takie jak Damage vs. MonType oraz Attack Rating vs. MonType. Uwaga jednak ponieważ wyświetlanie jest zbugowane (Blizzz -.-). Żeby się normalnie wyświetlało trzeba w pliku MonProp.txt dodawać linie dummy czyli puste (oczywiście nie całkiem puste). Plik MonProp.txt musi mieć tyle samo lub więcej linii niż MonType.txt.

*EOL: Koniec linii. Zawsze wstawiamy 0. Niezbędne żeby Excel nie uszkodził pliku.



Gdzie używane są wpisy z pliku MonType.txt?

W niewielu miejscach. Używane są np w pliku MonUMod.txt dzięki czemu możemy wykluczać otrzymanie specjalnych właściwości przez dany typ potworów. Inne miejsce to funkcje dmg-mon i att-mon w pliku Properties.txt tylko są one nieaktywne domyślnie.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic