Post 9 sie 2015, o 10:01

MonMode.txt



Plik raczej do wykorzystania informacyjnie np do tworzenia sekwencji dla potworów bądź samych potworów.



name: Nazwa czynności którą wykonuje potwór.

token, code: Kod czynności. Wykorzystywane przy tworzeniu animacji bądź w plikach tekstowych. Identyczne w dwóch kolumnach, wyjątkiem jest knockback czyli odepchnięcie gdzie potwory przeważnie używają animacji gethit czyli otrzymania ciosu w sensie że używamy jako knockback kodu KB w plikach tekstowych ale animacja która będzie wykorzystana to i tak GH.

death (DT, DT): animacja śmierci
neutral (NU, NU): stanie w miejscu
walk (WL, WL): chodzenie
gethit (GH, GH): otrzymanie ciosu
attack1 (A1, A1): atak pierwszy
attack2 (A2, A2): atak drugi
block (BL, BL): blok
cast (SC, SC): użycie czaru
skill1 (S1, S1): użycie umiejętności 1
skill2 (S2, S2): użycie umiejętności 2
skill3 (S3, S3): użycie umiejętności 3
skill4 (S4, S4): użycie umiejętności 4
dead (DD, DD): zwłoki
knockback (GH, KB): odrzucenie
sequence (xx, xx): sekwencja, one posiadają własne nazwy
run (RN, RN): bieganie


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic