Post 9 sie 2015, o 09:42

MonSeq.txt



W tym pliku tworzymy sekwencje animacji dla potworów, które można wykorzystać np w pliku MonStats.txt podstawiając do umiejętności i tworząc unikalne sekwencje ruchów.

Źródło




sequence: Nazwa czyli ID sekwencji oraz jednocześnie grupa ponieważ każdy wpis do sekwencji musi posiadać taką samą nazwę.

mode: Rodzaj animacji potwora (Jest to ID z pliku MonMode.txt).

frame: Klatka animacji czyli tutaj wstawiamy nr klatki która ma być wzięta z animacji.

dir: Kierunek animacji. Potwory zwykle posiadają w animacjach 8 kierunków.

0 = południowy zachód
1 = północny zachód
2 = północny wschód
3 = południowy wschód
4 = południe
5 = zachód
6 = północ
7 = wschód

event: Zdarzenie czyli wykonywana czynność.

0 = Brak zdarzenia
1 = Atak bronią sieczną
2 = Atak pociskiem
3 = Odtworzenie dźwięku
4 = Użycie czaru, umiejętności

eol: Koniec linii. Zawsze wstawiamy 0.


Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic