FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Propozycje zmian/poprawek do Moda!

<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 12 sty 2015, o 19:33

Propozycje zmian/poprawek do Moda!

W tym temacie można pisać własne propozycje zmian lub poprawek oraz napotkane błędy do poprawy. Można też wypisywać własne pomysły które wpadną do głowy, może coś zostanie wprowadzone w patchach. Będę tu umieszczał loga patcha ze zmianami aktualnymi.

[ Genesis v 1.1 ]

- Postać 'Bestia' została odblokowana.
- Do gry zostały dodane Kastety tylko dla Bestii.
- Postać 'Zwiadowca' została odblokowana.
- Do gry zostały dodane Oszczepy i Włócznie tylko dla Zwiadowcy.
- Nowe przedmioty klasowe zostały dodane do Dungeon'u.
- Kapłan od teraz startuje ze zbroją +1 do 'Ognisty Piorun'.
- Mapa 'Tron Zniszczenia' została pomniejszona do samej sali tronowej.
- Wejście do '???' w 'Komnacie Kamienia Świata' zostało przesunięte w róg mapy.
- Zwiększone zostało natężenie potworów w Akcie 1 na terenach zewnętrznych.
- Zwiększona została szansa na trafienie mapy z Królową Pająków.
- W Tristram zamiast na Griswold'a można trafić na Rzeźnika.
- Poprawiony został błąd z Mefistem przyzywanym z karty na Arenie.
- Cain nie powinien się już pojawiać w miejscu skrzyni w Akcie 1 w mieście.
- Ze ścieżki do Megreta w mieście zostały usunięte blokujące postać pola.
- Otwarty został dostęp do Mapy z Krowami.
- Dodana została recepta na wykonanie 'Księgi Bram Świata'.

(Skile Bestii są ukłonem dla pracy Kicksaw'a który porzucił modowanie D2)


[ Genesis v 1.0 ]

- Postać 'Szamanka' została odblokowana.
- Deaktywowany został Event Walentynkowy!
- Zmieniony wygląd i ustawienia Boss'a w Evencie Przeszłości.
- Boss w Evencie Przeszłości dropi inny, nowy talizman.
- Wygląd Idauli został zmieniony na inny.
- Wygląd Drehyi został zmieniony na inny.
- Poprawki tekstów synergii w skilach Kapłana.
- Poprawione błędne teksty statów wskazujące złe zakładki skili.
- Zwój Horadrimów przerobiony na Tajemny Skarb Horadrimów.
- Skarb Horadrimów zamieniamy w kostce na Księgi z Zaklęciami.
- Zmieniony został wygląd dużych talizmanów z Dungeon'u.
- Dodane zostały nowe zwierzęta spotykane w miastach.
- Cain od teraz sprzedaje także Księgi z Zaklęciami.


[ Genesis v 0.9 ]

- Dodany Event Przeszłości!
- Poprawiona wymiana Czasomierza w Evencie Ponadczasowym.
- Sfery od teraz będzie można znaleźć tylko poprzez Białego Królika.
- Poprawki w ostatnich Eventowych przedmiotach które można używać z pasa.
- Poprawka wyglądu talizmanów padających z bosa w Dungeon'ie.
- Odrobinę zwiększona szansa na drop Pasa z Królowej Pająków w 1 akcie.
- Defiler z aktu 5 został lekko wzmocniony.
- Małe modyfikacje mapy z Shaar.
- Poprawki Setów ze zbroją Łowcy.
- Gildia i Arena w akcie 5 zostały zlikwidowane na rzecz nowych map.
- Sekretna Arena została zlikwidowana.
- Poprawka Npc'a 'Raka' i już nie wskrzesza najemników.
- Dodany nowy Npc w 1 akcie w krypcie do wskrzeszania najemników.


[ Genesis v 0.8 ]

- Aktywowany został Event Ponadczasowy!
- Aktywowane zostało wyzwanie poziomu Hardcore!
- Zmieniona została recepta na zbieranie zielonych Kamieni Szlachetnych.
- Poprawione recepty wymiany przedmiotów "Low i High Quality".
- Dodane zostały recepty na wymianę Klejnotów (Jewel).
- Drop kart w akcie 4 został obniżony.
- Poprawione wypadanie Młota w 4 akcie.
- Zwiększone zostało HP na lvl robaków Kurtyzany.
- Od teraz Kurtyzana może używać po przemianie skilów nie zależnych od przemiany.
- "Wiedźma Wojowniczka" Kurtyzany została wzmocniona.
- Poprawka tekstu w synergii "Wiedźmy Wojowniczki" Kurtyzany.
- Mała poprawka w "Koncentracji" Kurtyzany.
- Umiejętności Błyskawic Kapłana mają synergie podwyższone do 10%.
- Zmieniony wygląd NPC'a od Eventa Słonecznego.
- Od teraz wszystkie Unikaty mogą pojawiać się w tej samej grze wielokrotnie.
- Plus drobne zmiany w rozgrywce i nie tylko.


[ Genesis v 0.7 ]

- Aktywowany został Event Walentynkowy!
- Dodany został specjalny drop Królowej i Króla pajaków w akcie 1.
- Wywierny od teraz potrafią latać.
- Biały Smok z podziemi aktu 3 został wzmocniony.
- Przedmioty Starożytne nadają postaci kolor Pomarańczowy.
- Dodane zostały recepty do wymiany przedmiotów.
- Osłabione zostały przedmioty z Bosa w Dungeon'ie.
- Osłabione zostały Nagrody za Tokeny z Dungeon'u.
- Kilka prefixów w przedmiotach magicznych zostało wyrzuconych.
- Trochę statów w unikatach zostało osłabionych.
- Staty Setu Mikołaja zostały zmienione/osłabione.
- Punkt WP w Travincal został usunięty.
- Tatuaże zostały wycofane ze sprzedaży oraz z dalszego rozwoju.
- W Dungeon'ie do zdobycia dodane zostały Medale.
- Klątwa 'Iron Maiden' z potworów ma od teraz wszędzie lvl taki jak na Normalu.
- Prócz klątwy 'Iron Maiden' od teraz można dostać także 'Weaken' lub 'Confuse'.
- Spadek punktów życia do 1 nie obowiązuje już na Hardkorze (HC).
- Do spadku życia do 1 dodano również możliwość spadku many do 1.
- Zmieniona została grafika obramowań okien w rozdzielczości 800x600.
- Aktywowana została opcja Reset Punktów Umiejętności!


[ Genesis v 0.6 ]

- Aktywowany został Event Słoneczny!
- Łóżko z miasta w 2 akcie zostało wyrzucone.
- 'Ekstraktor Run Jo' zmienił nazwę na 'Ekstraktor Run Jah'.
- Zmienione zostało w worku 'Run Jo' na 'Run Jah'.
- Yuan-Ti Pół Krwi zostały odrobinkę wzmocnione.
- Problem z unikami Łowcy został naprawiony.
- Od teraz broń palna jest bronią tylko dla Łowcy.


[ Genesis v 0.5 ]

- Cain w akcie 2 sprzedaje już teraz zwoje indentyfikacji.
- Wszystkie klucze do skrzynek Dungeon'u można kupować wielokrotnie.
- Drop w Dungeon'ie został obniżony.
- Do Dungeon'a został dodany dodatkowy przedmiot do zbierania.
- Złote skrzynie zostały wyrzucone z Dungeon'u.
- Dodany został mniejszy boss na mapach w Dungeon'ie.
- Kilka statów zostało osłabionych w unikatach.
- Poprawka w wymaganiach na kartach skilów Kurtyzany.
- Animacja uników Łowcy została zmieniona na o wiele krótszą.
- Najemnicy dostali dodatkowe wzmacniające właściwości.


[ Genesis v 0.4 ]

- Aktywowany został Dungeon!
- Aktywowany został Event Alchemic!
- Deaktywowany został Event Świąteczny!
- Deaktywowany został Event Noworoczny!
- W 1 zadaniu już nie wypada Kostka Horadrimów.
- Wskrzeszanie Najemników zostało wyłączone.
- Powiększone zostały staty na lvl Najemników.
- Cain nie identyfikuje już przedmiotów.
- Zwoje identyfikacji do nabycia są tylko u Caina.
- Poprawione ceny u specjalnych Npc'ów.
- W jaskini po Dungeon'ie dodany został NPC z naprawą.
- Dodany został NPC sprzedający magiczne tatuaże.
- Poprawione zostały niewyświetlane nazwy kilku unikatów.
- Poprawki animacji wypadania przedmiotów z Eventów Świątecznych.
- Poprawki w opisach przedmiotów z Eventów Świątecznych.
- Zmieniona została muzyka w Dungeon'ie na taką którą wykonał Miki.


[ Genesis v 0.3 ]

- Tarcze Łowcy zostały zmienione w Zbroje.
- Mały nerf i poprawki skilów Tropicielki.
- Broń dla Kurtyzany została zmieniona na prawidłową.
- Kurtyzana od teraz atakuje szybciej tak jak powinna.
- Zatrute Ostrze Kurtyzana może teraz używać także po przemianie.
- Wartości Gold Find w Unikatach zostały mocno zmniejszone.
- Wartości Magic Find w Unikatach zostały mocno zmniejszone.
- Młot w Piekielnej Kuźni dropi na każdym poziomie trudności.
- Szansa na drop lepszych run została podniesiona.
- Wejście do Kazamatów wróciło na swoje miejsce przy kuli.
- Wejście do Eventa Ostatecznego zostało zlikwidowane.
- Postawiony został punkt na mapie '???'.
- Anddal nie sprzedaje już zwojów przenoszących do '???'.
- Punkt do grobowca Tal Rasha został usunięty z listy.
- Złota skrzynia z pierwszej mapy z Goblinami zlikwidowana.
- Jadeit i Tęczowiec zostały leciutko osłabione.
- Komenda '/players' ograniczona do max '1'.
- Dodane zostały krótkie opisy przedmiotów Eventowych.
- Zlikwidowany został zapomniany bug obecnych Eventów.


[ Genesis v 0.2 ]

- Aktywowany został Event Noworoczny!
- Postać 'Kurtyzana' została odblokowana.
- Amunicja do broni palnej wypada tylko Łowcy.
- Staty w unikatowych broniach palnych zostały poprawione.
- Poprawki w statach magicznych broni palnych.
- Postacie zostały spowolnione.
- Annatel poprawiona i jej handel powinien już działać.
- Ilość bosów na mapie z Elinshi została zmniejszona.
- Elinshi została odrobinę spowolniona i wzmocniona.
- Zmniejszono ilość wypadania mikstur w grze o połowę.
- Naprawione wyświetlanie lecących noży do rzucania.
- Nagrodą Drehyi i Gunira od teraz jest sprzedaż przedmiotów.
- Gunir nie tworzy już gniazd w przedmiotach.
- Drehya nie nasyca już przedmiotów.
- Poprawiono nazwę kotołaka z 'Kurtyzana' na 'Łowczyni.


[ Genesis v 0.1 ]

- Aktywowany został Event Świąteczny!
- Tymczasowo na czas Eventu kostka wypada z bosa w 1 zadaniu.
- Stare postacie z NN nie będą działać w tej modyfikacji.
- Skile do walki Łowcy zostały zmienione na okrzyki.
- Zmniejszony został exp ze smoczyc przed Elinshi.
- Wyłączone zostały wszystkie Eventy.
- Usuniętych zostało sporo dropów specjalnych przedmiotów.
- Usuniętych zostało tymczasowo sporo recept do kostki.
- Najemnicy wrucili do lvl'i i statów z D2.
- Trochę zmian co do Npców i ich Najemników w aktach.
- Łowczyni, Berserker, Kapłanka i Tropiciel zostali zablokowani.
- Zamiast Gwiezdnego Odkrywcy potwory rzucają obniżenie odporności.
- Gwiezdny Odkrywca został wyłączony.
- Tarcze tylko dla Łowczyni zostały zlikwidowane.
- Woskowe Tunele zostały skrócone o jedną mapę.
- Dungeon został zamknięty.
- Dodane zostały nowe pluginy.
- Nowa grafika postaci w menu wyboru.
- Nowe tła w menu.
- Nowa nazwa Moda.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

Lauviach

Avatar użytkownika

Donator
Donator

Posty: 18

Dołączył(a): 16 kwi 2015, o 17:11

Płeć: Mężczyzna

Post 26 lip 2015, o 11:26

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

Proponuję:

- dodać event z mrocznym, nadać bossa i inną nagrodę za ukończenie (pamiętam sa 2 wersje, wersja zwykła i wersja hard)
- zmienić mrocznego łowcę (tego co diablo clone) - dać inną nagrodę, może zamiast wyglądu bossa (tego fioletowego heh na smoka jakiegoś czy coś innego)
- dodać coś w stylu pojawienia się dart vadera w określonych miejscach
- zmodyfikować słowa runiczne i dowalić sporo nowych (stare słowa runiczne prawdopodobnie nie wszystkie odpowiednio będą wyważone względem zmian klasy i skilli)
- narobić trochę kluczy i dodać bonusowe mapki jak w nn - (wioska przeklętych, i kupa innych)

co do bugów - grałem w hc 3 dni postacią znaną już - więc nie znam bugów nowych.
jedynie co zdziwiłem się czemu minotaur w kazmatach się pokazuje - tam go nigdy nie było.

nowe postacie w pełni przetestuje za jakiś dłuższy czas, obecnie zaliczyłem 1 dzień zwiadowcą i doszedłem do koszmaru - grając pod skille związane z furią i nie tylko.
Innych skilli nie testowałęm tak więc nie wiem czy są zabugowane czy też nie.
Lauviach Zantenstaken
PORADNIK NEW NIGHTMARE WERSJA OSTATECZNA https://drive.google.com/file/d/0B0WQLXFlKdmvOVViRWFkYnNlQmc/view
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 27 lip 2015, o 16:37

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

Eventy czy mapki sekretne bądź taki Diablo Klon to są podstawy. Tak samo nie wspomniane Uber Tristram. To zostanie wprowadzone z czasem tak samo jak z czasem zostały dodane postacie. Będzie na bank tylko w swoim czasie. Nie mogę dodać wszystkiego na raz bo by pół roku zajęło heh. Zapisuje sobie propozycje jak coś do poprawki. Reszta tu będzie więc będę widział. Daje listę nowego patcha.

[ Genesis v 1.2 ]

- Aktywowany został Event Mroczny!
- Poprawiona została lista potworów zaliczanych do licznika Bossów.
- Jered w akcie 1 od teraz nie stoi tylko w miejscu ale się porusza.
- Mona w akcie 3 od teraz nie stoi tylko w miejscu ale się porusza.
- Zmiany w sklepach:
* Drehya nie sprzedaje już kluczy.
* Megret sprzedaje teraz także klucze.
* Feanol nie sprzedaje już kluczy.
* Malimin sprzedaje teraz także klucze, granaty i gwiazdki.
* Kuliadoc nie sprzedaje już kluczy.
* Annatel nie sprzedaje już amunicji i granatów.
* Lava sprzedaje teraz klucze, amunicje, granaty, gwiazdki i kastety.
* Senas nie sprzedaje już gwiazdek oraz żadnych pancerzy i broni.
* Hallfahrt sprzedaje teraz także gwiazdki.
* Gunir nie sprzedaje już kluczy.
* Mysia sprzedaje teraz także klucze i amunicje.
- Poprawiony został opis 'Mistrzostwa we władaniu Zwierzyną' Zwiadowcy.
- Zmiany w umiejętnościach Łowcy:
* Synergie ognistych pocisków zwiększone do 15.
* 'Skumulowany Pocisk' wybucha obejmując większy obszar.
* Poprawione wymagania 'Lodowej Rakiety' i jest ona już dostępna.
* Zasięg obrażeń pocisków wybuchających został powiększony.
* Synergia 'Pocisku Zarazy' podniesiona do 12.
* Trujące opary pocisków z trucizną od teraz normalnie zatruwają.
* Opóźnienie umiejętności 'Wymiatanie' zostało zwiększone.
- Na HC na Normalu w Akcie 1 jest dodatkowa szansa na drop większych mikstur HP.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

Lauviach

Avatar użytkownika

Donator
Donator

Posty: 18

Dołączył(a): 16 kwi 2015, o 17:11

Płeć: Mężczyzna

Post 10 sie 2015, o 16:43

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

przy toporach (rzucane) - widać tylko i wyłącznie jeden damag = 0-1 przez to nie wiadomo jaka jest siła nowego lepszego bądź słabszego toporka

BUG podstawowy przy toporach rzucanych (nie pamiętam czy we wszystkich skillach czy wybranych) - gdy skończą się ładunki - nasza postać znika (zniknięcie można odblokować przez zdjęcie i założenie eq - kiedy się zniknie nie można atakować biegać itd itp)

SPIRALNY RZUT - Postać znika na 1 sekundę. Używanie skilla co 5 sekund - do walki raczej odpada
PIĘŚĆ NIEBIOS - Skilla nie rozumiem, niby zwiększa prędkość ataku, ale każde uderzenie jest silnie zwolnione - wykonuje sie co jakieś 3 sekundy - nie da sie tym atakować grupki wrogów. (testowałem toporem, bez skilla toporem walę 8 razy tyle ciosów)
OCZYSZCZENIE DUSZ - Skill za wolny - daje mało widoczną różnicę do szybkości ale opóźnienie do wykonania kolejnego ataku jest za długa.
OGŁUSZENIE MIECZEM - Opóźnienie do wykonania kolejnego ataku jest za długa (1 sek)
NAZNACZENIE ZŁA - Pożera stanowczo za dużo many, opóźnienie do wykonania kolejnego ataku jest za długa (1.5 sek)
SALWA LODU - Przydałoby się powiększyć zasięg pierścienia lodu
TANIEC MIECZY - Pożera stanowczo za dużo many - zwłaszcza że to pod ciągły atak mamy. Nie da się tym grać na wyższych poziomach umiejętności bez wysysania many co najmniej 25
RZĄDZA ZEMSTY - Pożera stanowczo za dużo many, opóźnienie do wykonania kolejnego ataku jest za długa (1.5 sek)

Propozycje zmian dla genesis:
- Zbalansować skille Bestii, zwłaszcza w sensie poboru many i opóźnienia delay skilli
- Zmienić startową exploracje 3 aktu - zamiast wychodzić z kanałów na dżunglę łupieżców to na LAS PAJĄKÓW
- Ponownie zwiększyć drop wyższych run, nadal ciężko wylosować te rzadkie
- Nadać nowe słowa runiczne! Albo podjąć jakiś wielki krok w tym temacie i zmienić naprawdę wszystko względem run, wypadalności i słów oraz samych grafik dla genesis.
- Koniecznie zrobić coś z kartą liczników zabić - kiedyś nadać liczniki pod bossów aktowych i nie tylko
- Zmienić imiona najemników na imiona bohaterów np najemników z książek diablo (np Zayl, Gorst itd itp)

Wnioski.
Bestia w opóźnieniu tych skilli nie nadaje się w większości do szybkiej walki. Bardzo wolny jest przez opóźnienie. Trzeba to zmienić.
Jedyne użyteczne skille to okrzyki, bierne, miecz wiary i podstawowy rzut toporem (1 skill) uderzenie magią fajna rzecz ale za dużo many połyka.
Bestia praktycznie musiałaby być magiem by mogła na całego korzystać ze skilli na wysokim poziomie.
Testowałem niektóre skille, to są takie wielkie pobory many że szok..
Koniecznie trza to zbalansować i będzie ok.
Lauviach Zantenstaken
PORADNIK NEW NIGHTMARE WERSJA OSTATECZNA https://drive.google.com/file/d/0B0WQLXFlKdmvOVViRWFkYnNlQmc/view
<<

BowWow

Początkujący
Początkujący

Posty: 22

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 19:23

Płeć: Mężczyzna

Post 10 sie 2015, o 18:58

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

Ja od razu wiedziałem że skille Bestii mi się nie podobają i się nie sprawdzą. Mało pasywnych dobrych skilli i/lub jakiejś aury. Nie dla mnie taki hard heh.
<<

Lauviach

Avatar użytkownika

Donator
Donator

Posty: 18

Dołączył(a): 16 kwi 2015, o 17:11

Płeć: Mężczyzna

Post 11 sie 2015, o 10:08

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

No wiesz BowWow, to nowa postać, wymaga balansu ale głównie pod zwględem opóźnienia i many. Bugów to nawet nie liczę bo to norma i szybko Bisho zlikwiduje (znikanie).
To czy ma za mało Aur czy innych skilli jeszcze nie przekresla tej postaci. Jest nawet lepsza od zwiadowcy. ;)
Za to powiem, że taki "Miecz Wiary" skill ów jest mega - daje 10 ataków i nie ważne jaką szybką masz broń - bo atakuje bardzo szybko.
A skill "Antyczna Rzeź" dodaje potężny ładunek do maksymalnych - błyskawice - na poziom trudności piekło będzie bajeczka. Mamy jeszcze skilla ratunkowego co dodaje obrażenia od magii. Ta postać nadaje sie na przejście całego piekła i sobie poradzi lepiej od Tropicielki - z tego to względu, że Tropicielem przejść piekło nie jest łatwo z braku obrażeń od żywiołów pod fizycznie niewrażliwych jeśli mielibyśmy grać pod przemiany wilkołaka czy niedźwiedziołaka.

Jestem niemal pewny, że Bestia jest lepsza od zwiadowcy - bo jakbym miał starcie Zwiadowca vs Bestia to wygra Bestia (Furia błyskawic vs Miecz Wiary)
Co Do Tropiciela - mimo że na piekle ma ciężko - to bardzo potężna postać pod walki pvp. W starciu z Bestią - Tropiciel wygra na bank ponieważ jest najszybszą postacią w grze.
Moim ulubieńcem pozostaje jednak Łowca - uniwersalna postać, może nie jest najszybsza i nie ma mega damagu, ale wali na dystans, łamie wszystkie immuny i nie ma na niego wroga na którym się zatrzymasz.
Lauviach Zantenstaken
PORADNIK NEW NIGHTMARE WERSJA OSTATECZNA https://drive.google.com/file/d/0B0WQLXFlKdmvOVViRWFkYnNlQmc/view
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 26 mar 2016, o 12:29

Re: Propozycje zmian/poprawek do Moda!

Poprawki Bestii zostaną wprowadzone w kolejnym Patchu z nr 1.4. W tym patchu obecnym dodałem sporo itemów które mogą wydropić czyli Medale. Dodałem też wasze sety na piekle z propozycji. Wreszcie też utrudniłem troszkę piekło co miałem zrobić już dawno tylko zapominałem. Zrobiłem też pewne kroki w kierunku dodania Eventów które dojdą w przyszłości.

Bardzo chętnie poznam kolejne propozycje zmian/poprawek i inne pomysły. W swoim czasie, bo nie od razu, może się wszystko pojawić w patchach i nikt nie zabrania pisać.

Do Bow: Bardzo to jest nieprzemyślana decyzja, nie grać i nie testować postaci która dopiero co się ukazała i zostanie dzięki testom poprawiona bądź coś się zmieni, przez co wogóle się nie pozna jak się nią gra i jej umiejętności a wiadome jest to że reset punktów skili nie istnieje na wieczność tylko na czas testów postaci.

[ Genesis v 1.3 ]

- Aktywowane zostało Wyzwanie Wojownika!
- Bestia od teraz startuje z Kastetami.
- Bazowa odporność na Piekle zwiększona do -300.
- Lekko podniesiony poziom trudności na Piekle.
- Bosiarze aktowi mają podwyższony lvl.
- Dodane zostały 2 sety dropiące z Bossów aktowych na Piekle.
- Od teraz z każdego stałego mniejszego i aktowego Bosa może wypaść Medal.
- Uber Quest z Mrocznym Łowcą na Piekle został tymczasowo wyłączony.
- W Travincal usunięte zostały złote skrzynki.
- Poziom 1 Kazamatów Nienawiści zmieniony na wygląd Katakumb z aktu 1.
- Na poziomie 2 Kazamatów Nienawiści nie spotkamy już Minotaura.
- Na poziomie 2 Kazamatów Nienawiści dodane wejście do Ostatecznej Drogi.
- W Komnacie Ciszy dodany został ostatni punkt aktu 3.
- W komnacie Ciszy usunięte zostały złote skrzynki.
- Anddal od teraz sprzedaje Magiczne Mikstury.
- Na Niezbadanych Terenach dodani zostali dwaj nowi Starożytni Strażnicy.
- Węże znowu dropią Kawałki Wężowej Skóry.
- Dodano receptę na wykorzystanie Kawałków Wężowej Skóry.
- Zwiększono zaludnienie oraz ilość losowych Bossów na Niezbadanych Terenach.
- Dodane zostały Medale które mogą wypaść z przyzywanych z kart potworów.





Jednak zmiany co do Bestii zostaną wprowadzone w późniejszym patchu ponieważ będzie trochę więcej roboty z tym. Puki co wprowadziłem dwa stare Eventy z czego survival zostanie jeszcze powiększony. Doszło też sporo mniejszych zmian takich bardziej kosmetycznych ponieważ trzeba się zbliżać coraz bliżej ku końcowi moda Genesis. Ostatecznie ma to być najlepsza wersja z trójcy Alchemic/New Nightmare/Genesis ;)

[ Genesis v 1.4 ]

- Aktywowany został Event Technologiczny!
- Aktywowany został Event Survival!
- Event Survival został ulokowany w akcie 3.
- Boss w Lodowej Piwnicy w akcie 5 pojawia się teraz zawsze i jako singiel.
- Kowal w akcie 1 od teraz ma szansę dropnąć także Młot z Kuźni.
- Zbrojmistrz z aktu 4 od teraz ma szansę dropnąć także Kowadło Dusz.
- Zmieniony został wygląd Młota z Kuźni oraz Młota z Piekielnej Kuźni.
- Zmieniony został wygląd Kowadła Dusz.
- Zmieniony został dźwięk upuszczania Kowadła Dusz i Kowadła Horadrimów.
- Wróciły stare recepty z wykorzystaniem Kowadła Dusz i Młota z Kuźni.
- Na kartę liczników dodany został licznik Zabitych Bossów Aktowych.
- Na kartę liczników dodany został licznik zabić potworów o wyższym lvl'u niż postać.
- Cena przedmiotu z opisem Eventa Alchemic została obniżona.
- Do Eventa Mrocznego dodane zostały nowe recepty na upgrade Mrocznego Hełmu.
- Zmniejszone zostały ceny Magicznych Mikstur u Anddala.
- 'Veilo' zmienił imię na 'Lecter'.
- Wygląd i nazwa Berga z aktu 4 zostały zmienione.
- Wioska '???' w akcie 4 zmieniła nazwę na 'Ransim'.
- Npc'e związani z Eventami są teraz oznaczeni chmurką z wykrzyknikiem nad głową.
- Poprawiony został wymagany lvl Medali z przyzywanych z kart potworów.
- Tło startowe i tło w menu zostały zmienione na inne.
- Muzyka startowa została troche zmieniona.
- Plus trochę małych poprawek tu i tam.





Kolejny Patch i kolejna dawka Eventowa jak i trochę zmian od strony graficznej. Poprawki grafiki jak i zmiany na nowe. Coraz bliżej końca.

[ Genesis v 1.5 ]

- W akcie 3 dodany został ukryty Event Mroźny!
- Dodany został nowy, mały, lekko ukryty Event w akcie 1!
- W Evencie Survival Aktywowany został element z Uber Workami.
- Uber Worki nie powodują już spadku życia tylko staminy do 1, na HC także.
- Poprawiony został wymagany lvl Medali z Eventa Survival.
- W Evencie Survival dodane zostały nowe dodatkowe Medale.
- Małe zmiany ułatwiające w Evencie Technologicznym.
- Poprawiona nazwa jednej z części w Schematach z Eventa Technologicznego.
- Naprawiona recepta na Medal z Eventa Mrocznego.
- Do listy recept dodana została brakująca recepta dla Pancerzy i Kowadła Dusz.
- W wewnętrznym Monastyrze usunięte zostało większość złotych skrzynek.
- Sporo zmian co do graficznej strony tła menu, paneli i okien w grze itp.
- Plus trochę drobnych zmian.





Mega Patch. Od razu napiszę że najlepiej od nowa wrzucić Alchemic i na to Genesis 1.6 ponieważ zostało trochę przebudowane w plikach i konfigurator nie jest kompatybilny z wersją starszą i na odwrót. Żeby uniknąć jakichś dziwnych rzeczy i braków w grze lepiej wrzucić na nowo a nie na wersję 1.5.

[ Genesis v 1.6 ]

- Aktywowany został Event Grabarza!
- Aktywowany został Event Piekielny!
- W akcie 2 dodany został ukryty Event Złoty!
- Aktywowany został Pandemonium Quest (Uber Tristram).
- Spore zmiany w Evencie Alchemic.
- Dodana została dodatkowo unikalna zbroja do dropu Eventa Alchemic.
- Na terenach zewnętrznych w aktach można spotkać czasem Goblinów Skarbników.
- Na niektórych terenach zewnętrznych można spotkać czasem dodatkowego Bosa.
- Zagęszczenie potworów na Krwawym Wrzosowisku zostało zwiększone.
- Brakujący punkt w akcie 2 został dodany w Zapomnianej Świątyni.
- Mapa "nie do przejścia" została poprawiona i przygotowana już do gry.
- Zwój przyzwania Uber Worka nr 1 będzie do kupienia na wszystkich poziomach trudności.
- Z opisów przedmiotów z Eventa Survival zlikwidowany dopisek - DafNe -.
- Recepta na Medal za Tokeny z Eventa Survival dopisana do opisu od sprzedawcy.
- Dodany został dodatkowy Medal w Evencie Mroźnym.
- Małe poprawki lokacji Ransim.
- Silin (Natalya) wruciła z Ransim z powrotem do miasta w akcie 3.
- NPC'e w akcie 4 od teraz wszyscy spacerują w mieście zamiast stać.
- Do aktu 5 dodany został NPC sprzedający mikstury barwiące do potyczek drużynowych.
- Drop Pana Świata został ustawiony/zmieniony.
- Zmieniony został wygląd zwojów z opisami Eventowymi.
- Zmniejszone zostało Rarity (rzadkość) przedmiotów setowych.
- Panel dolny w grze został zmieniony pod względem kul zdrowia i many.
- Kolor przycisków dodawania statów zmienił kolor na szary.
- Obramowanie okien w grze zostało zmienione.
- Do gry zostały dodane pewne pliki graficzne które zapobiegają psuciu się kolorów map.
- Liczba stron w skrzyni została powiększona do 20!
- Zmiany w umiejętnościach Bestii:
* Do używania umiejętności rzucanych toporków wymagane są teraz toporki do rzucania.
* Zmniejszona została wymagana ilość many do używania umiejętności rzucanych toporków.
* Delay/opóźnienie umiejętności rzucanych toporków został zmniejszony.
* Zmniejszona została wymagana ilość many do używania umiejętności walki kastetami.
* Delay/opóźnienie umiejętności walki kastetami został zmniejszony.
* Zmniejszona została wymagana ilość many do używania innych bojowych umiejętności.
* Delay/opóźnienie innych bojowych umiejętności został zmniejszony.
* umiejętności 'Straż Dusz', 'Pogrom Heretyków' i 'Płonąca Krucjata' zostały zlikwidowane.
* Dodane zostały 3 umiejętności przemiany.
- Bestia dostaje +1 punkt many więcej co poziom.





Prace troche zwolniły tempa ale nie stoją w miejscu. Aktywowałem Event Świąteczny więc zapraszam do grania!

[ Genesis v 1.7 ]

- Event Świąteczny został aktywowany!
- Event Alchemic zmienił nazwę na Event Diablomon.
- Naprawiony błąd z wejściem do Wieży z 1 aktu.
- Troche poprawek miasta w 1 akcie.
- Wskrzeszenie najemników zostało wyłączone a lokacja z NPC'em zlikwidowana.
- W Ransim przybył nowy NPC sprzedający księgi.
- Umiejętności Alchemia od teraz trzeba odblokować księgami zanim się doda w nie punkt.
- Nazwy "Alchemia - Poziom I,II,III" zmienione zostały na "Alchemia - Poziom 1,2,3".
- Zwiększona szansa na drop Kastetów dla Bestii.
- Poprawiony bug najemników - z Nekromanty nie powinien się robić Druid i na odwrót.
- Poprawiony bug najmu najemników - w akcie 3 jest ogień a w 4 jest zimno i błyskawice.
- Uber Bosiarze z Pandemonium Questa dodani zostali do licznika zabić bosów.
- Nazwy klejnotów i run zostały pokolorowane aby były lepiej widoczne na ziemi.
- Przedmioty rzucające skile dostały ostrzeżenie w opisie o używaniu poza miastem.
- Okna wyświetlanych statystyk i liczników zostały przebudowane.
- Poprawiono błąd gry Diablo 2 losujący złe potwory na koszmarze i piekle.
- Dodany został dodatkowy plugin (by Majdan99) i poprawiono Konfigurator.





Ostatnio prywatne życie troche przeszkadza mi w modowaniu ale na pewno nie przestanę tego robić. Wstawiam mniejszy Patch ale coraz bliżej ostatecznej wersji którą to będzie wersja 2.0. Aktywowałem Event Noworoczny i informuję że w następnym Patchu świąteczne Eventy zostaną wyłączone.

[ Genesis v 1.8 ]

- Aktywowany został Event Noworoczny!
- Aktywowany został nowy Event Alchemic!
- Talizmany z Petami zostały dodane do dropu wybranych bosów.
- Mapa do składania została dodana do dropu ogólnego.
- Dodatkowi pojawiający się Bosowie mają szanse upuścić teraz Medal.
- Wszystkie karty Promo jakie miały się znaleźć w grze zostały dodane.





Dwa miesiące przerwy ale to nie znaczy że nic nie było robione bo było robione sporo. Nie ma się co rozpisywać, jest lista zmian, drobnicy nie wypisywałem całej. Świąteczne Eventy stare zostały wyłączone a zamiast tego aktywowane zostały Event Wielkanocny i Event Walentynkowy. Walentynkowy aktywowany na prośbę jednego z graczy. Jest trochę nowych sekretów i sporo dodanego dropu. Miłej gry i prosze pisać jak ktoś ma propozycje poprawek.

[ Genesis v 1.9 ]

- Aktywowany został Event Wielkanocny!
- Aktywowany został Event Walentynkowy!
- Dodany został Event Królewski!
- Event Świąteczny i Event Noworoczny zostały wyłączone.
- Dodany został 'Pan Wiesiu' czyli ukryty NPC ze sklepem.
- Dodana została nowa ukryta lokacja z nowym NPC'em sprzedającym.
- Wygląd NPC'a 'Raka' został zmieniony.
- Od teraz 'Trysh' sprzedaje tylko 'Worek na Rośliny' i ich ekstraktory.
- W akcie 2 postawiony został nowy NPC sprzedający 'Worek na Runy' i ich ekstraktory.
- W akcie 3 postawiony został nowy NPC sprzedający 'Worek na Klejnoty' i ich ekstraktory.
- Do dropu dodane zostały 2 nowe Magiczne Zwoje.
- Do dropu dodanych zostało kilka starych specjalnych przedmiotów.
- Do dropu dodanych zostało kilka usuniętych w Alchemic'u przedmiotów typu mikstury.
- Do gry dodanych zostało kilka niskolevelowych Pierścieni i Amuletów.
- Jedna z nazw 'Mięso' zmieniła nazwę na 'Stek'.
- Lista recept do kostki została powiększona o stare zaktualizowane recepty.
- Dodano nowe recepty na miksowanie jedzenia.
- Dodana została nowa recepta na wykorzystanie 'Czarnego Tuszu' i 'Mikstury Zamiany'.
- Obrazki Run zostały zmienione na inne.
- Ilość kluczy w pęku została zmniejszona z 12 do 10.
- Klucze pojawiają się teraz w mniejszych ilościach.
- 'Mikstura Wytrzymałości' odnawia teraz normalnie 30% wytrzymałości.
- Zlikwidowano przyrost wytrzymałości względem punktów żywotności.
- Zwiększony został spadek wytrzymałości x2.
- Zwiększona została szansa na spotkanie 'Goblina Skarbnika'.
- Ulepszony został drop Goblinów Skarbników i Piekielnych Najemników.
- Tunele 'Robaczego Gniazda' zostały poszerzone.
- 'Arena' aktu 1 została lekko zmodyfikowana.
- Na poziomie Normal przejście z 'Kopalni' na powierzchnie jest teraz o jedną mapę krótsze.
- Na poziomie Koszmar i Piekło wyjście z podziemi 'Gnoli' znajduje się w innym miejscu niż na Normalu.
- Skill 'Trzęsienie Ziemi' Kapłana zabiera od teraz mniej many za używanie go.
- Kurtyzana została leciutko wzmocniona pod względem umiejętności i prędkości.
- Prędkość zdobywania doświadczenia powyżej poziomu 90 została zmniejszona.
- Liczba stron w skrzyni została powiększona do 25!
- Poprawione błędne pojawianie się jako bosów, potworów które nie powinny być bosami.
- Poprawiony został tekst w zadaniu aby zanieść 'Zwój Horadrimów' do 'Lectera'.
- Poprawiony bug z wejściem do 'Ransim', teraz można tam wchodzić bez robienia zadań 3 aktu.
- Poprawiony bug choinek z Eventa Świątecznego na poziomie Piekło.
- Poprawiona grafika kul życia i many w rozdzielczości 640x480.
- Poprawionych zostało kilka literówek w polskich tekstach Diablo 2.
...oraz sporo różnych drobnych zmian, poprawek i rzeczy których nie chcę zdradzać.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic


Powrót do Rozmowy!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron