FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 6 paź 2016, o 21:52

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

sporo tych poukrywanych rzeczy jest, niesposób to poodkrywać.

przywolania zwierzątek.... bladego pojęcia nie mam kto dropi, mnie sie udało tylko kure dropnac nawet niewiem gdzie bo ze to cos fajnego jest to sie zorientowalem pare tygodni pozniej :D lezalo w skrytce i nic.

jakies unikaty i sety które mają małą szanse paśc z trudno dostepnego bossa... chodzic na każdego po 50 razy nikt nie będzie miał zamiaru nie wiedząc że może coś tylko z danego bossa paść. to by zjadlo lata gry dla jednej postaci... litości ;)

tarczy już łowca nie założy :)


edit

coś znów nie działa.

słowo runiczne.

w spisie RW w folderze znalazłem to:

4) FORTUNE's FAVOR (2 miejsca)
Runy : Fal + Dol
Poziom : 46
Mods : Magic Find Based on Character Level (2% per level)
200% Extra Gold from Monsters
30 - 50 Life
10 Strength
10 Vitality
+1 All Skills
10% All Resistance

według spisu powinno działać w dowolnym przedmiocie o liczbie miejsc na klejnot 2.
znalazłem trójkątna tarcze w której chciałem ów RW sobie zrobić. runy wstawione w odpowiedniej kolejności. w helmie sprawdzilem dla pewnosci, tez nie wchodzi.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 7 paź 2016, o 20:11

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Itemy ze zwierzątkami dropią właśnie jacyś bosiarze stali. Jak się chce to trzeba odkryć kto dropi bo jest kilka. Spokojnie znajdą się tacy co będą sprawdzać dropy. Jedni przechodzą grę by tylko przejść bo do tego się przyzwyczaili że trzeba grę przelecieć a są i tacy co lubią zbierać i odkrywać.

Z tym słowem runicznym to musi być błąd w opisie lub błąd przy wpisywaniu w plik gry, to się poprawi tu albo tu. W pliku gry jest Fal + Io a reszta się zgadza.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 10 paź 2016, o 13:54

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

tylko jak boss taki który dropi ma szansę na drop rzedu 5% to sprawdzenie wszystkich bossów na te 20-30 runów zeby drop był specjalny to może życia zabraknąć jak to napisał Saloth ;)
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 10 paź 2016, o 15:23

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Zacząłem robić patcha. Tyle co wprowadziłem na początek z prostszych rzeczy:

- Brak tekstu 'Arena' w otwartej mapie został poprawiony.
- Recepty na mix jedzenia zostały naprawione.
- Poprawione teksty '+X do "zakładki"' dla Bestii.
- Poprawione teksty '+X do "zakładki"' dla Kapłana.
- Poprawione teksty '+X do "zakładki"' dla Tropicielki.
- Poprawione teksty '+X do "zakładki"' dla Zwiadowcy.
- Poprawiona literówka w nazwie 'Magiczny Zwój Zreczności'.
- Zmieniono nazwę 'Magiczny Zwój Odporności' na 'Magiczny Zwój Odporności na Magię'.
- Zmieniono nazwę 'Magiczny Zwój Ataku' na 'Magiczny Zwój Skuteczności Ataku'.
- 'Magiczny Zwój Lodowej Zbroji' oraz 'Ostrzanej Zbroji' dają od teraz także trochę obrony.
- Zwiększona została trochę obrona z 'Magicznego Zwoju Obrony'.
- Poprawiona nazwa Medalu 'Odznaczenie za zabicie Nihlathaka' na 'Deheina'.
- Przedmiot setowy 'Upadek Chwały' z 'Pierścienia' został zmieniony w 'Ciężki Pas'.


I tak, Zwój Odporności działa ale daje on odporność na magię to możliwe że nie patrzałeś na stronę z wypisanymi statami. Zwój ataku normalnie daje skuteczność ataku, w sensie że działa dobrze. Jeszcze taki drobiazg bo wspominałeś coś o Mefiście w Uber Tristram że był tekst że zabija Cię Mefisto. A czy tam przypadkiem nie biega boss Mefisto? Bo jakiś uber boss w grze właśnie ma taką nazwę, w sensie że biegają gdzieś właśnie Diablo, Mefisto, Baal itd. Sprawdzę to pewnie sam jeśli nie odpiszesz tylko na razie przerwa.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 10 paź 2016, o 15:30

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

dziwne z tym zwojem ataku sprawdzałem u siebie przy "zwykły atak" po użyciu zwoju skuteczność się nie zmieniała.

odnośnie odporności, fakt, nie sprawdzałem tego. z dmg od magii jest problem bo nie do końca wiadomo które obrażenia od potworów są jako Magia a które jako błyskawice czy inny żywioł, ale teraz rozumiem.

odnosnie mefista, nie. przy próbie walki z potworem było wyraxnie napisane że to biddtur. nie zdążyłem sprawdzić pozostałych uber bossów czy są yeseanwen i shaar. ale z drugiej strony potwór ktory wyglądał jak diablo biegal w tle już po moim zgonie więc może problem jest nie w tym że to mefisto tylko w tym że potwor jeden to biddtur...

diablo baala i mefisto już spotkałem, wszystkich w evencie królewskim. choć tam też spotykam bossy z losowymi nazwami które wyglądają jak np izual czy duriel czy właśnie np baal.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 10 paź 2016, o 16:00

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Wygląda na to że nazwy uber bosów w pandemonium queście są brane nie z listy stworów tylko z bosów aktowych. Ktoś to tak dziwnie rozwiązał. Znaczy nazwy nad mobkami. Za to tekst o śmierci bierze nazwy wpisane w liście mobków. Coś się na to poradzi bo nazwy medali które tam padają też nie pasują.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 11 paź 2016, o 14:24

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

odnosnie słów runicznych widzę jedną ogromną dysproporcję między 2 podobnymi klasowo postaciami.

szamanka a kapłan.

obie postacie dysponują golemami. golem żelazny potrafi przyjąć dowolną aurę z dowolnego przedmiotu.
szamanka w przeciwieństwie do kapłana (oboje korzystają z dokładnie tego samego schematu - przywołańcy + magia żywiołów

szamanka dysponuje RW klasowym dającym jej mega przewagę:


3) DAYLIGHT (3 miejsca)
Runy : Jah + Fal + Um
Poziom : 65
Mods : Level 4 Conviction Aura when Equipped
+3 Sorceress Skills
30% Faster Cast Rate
Ignore Targets Defense
25% Chance of Open Wounds
10 Strength
Increase Maximum Life 25%
Increase Maximum Mana 50%
Regenerate Mana 50%
33 Charges of Level 18 Lower Resist

obniżenie odporności? mimo iż w ładunkach to na mocnych przeciwników bardzo porządny dodatek, do tego 4 poziom przekonania 3 do skili sporo FCR mega bonus do many i porządny bonus do życia i drobny bonus w postaci siły i regeneracji many i to wszystko w 1 przedmiocie.

do tego postawie sobie golema z medytacją jednego i drugiego z aurą zbawienie albo śmiałość a sam wezmę zbawienie i moja szamanka może być mega trudnym przeciwnikiem.

kapłan jaki ma dostęp do broni?
najlepsze RW na różdźki jest kilkukrotnie słabsze od tego pięknego przedmiotu. w tarczach kapłana jest jedno RW dające spory bonus do skili ale poza skilami już takich kwiatków tam się nie znajdzie.

niewiem w którą stronę byłoby lepiej coś zrobić, czy coś podobnego dać kapłanowi czy coś oslabić szamance ale moim zdaniem to ogromne rozróżnienie 2 postaci które są do siebie bardzo podobne na ogromną niekorzyśc jednej z nich.



-----------
często zdaza sieże po zabiciu przeciwnika hp spada do 1 i wtedy dowolny inny mobek 1 strzałem dobić potrafi.

niewiem czy coś z tym da sie zrobić ale zdazyło mi sie kilka razy ze zabijała mnie jakaś pozostałość bo zabijanym potworku który już 1-2 sekundy wcześniej poległ. np przy zaklętych błyskawicach sięto zdaża często - wtedy mam napis że zabijam się sam... "Wipera zabija Cie Wipera" a samobójstwo niejest chyba możliwe ^^ wyjątkiem było to samo zjawisko w sali tronowej gdy podczas dobijania abishai dostałem napis że zabija mnie shaar mimo iż nie byłem nawet jeszcze w komnacie kamienia świata.

sam zaklęty ogień tego nie powoduje - wydaje mi sie że opływa wtedy za mało czasu od śmierci mobka i napis jest wtedy że zabija mnie dany potwór.

Edit.

jeszcze kwestia jedna.
wspomniałeś gdzieś że każdy stwór w grze ma drop stron rękopisów, - w różnych evetnach i lokacjach miały padać tak jak wszędzie...

czyszczę własnie chyba 12 raz lokację o nazwie "przeklęty grobowiec" przyznam że jest dość duża i mobków jest w zasadzie sporo za każdym razem a mimo to jeszcze nie padła ani jedna strona rękipisów. wychodzę z przeklętego grobowca i idę np w strone dziwnej jaskini co by troche na event technologiczny pozbierać i po drodze ubijam mobki na dojsciu do jaskini i co? padna 2 strony rękopisów czasem nawet na dojściu choć w samej jaskini też nie jestem pewien czy na pewno coś padło.

---------------

propozycja jakiejś zmiany starożytnego tropiciela.
różnice między poszczególnymi dropami są minimalne, ubiłem dziada około 10 razy i przyznam szczerze jak widzę że mi wyskakuej starożytny to lece go wywołać i wychodze z danej lokacji... z większym entuzjazmem reaguję na widok goblina skarbnika albo piekielnego najemnika. może jakiś dodatkowy drobny drop(np jak boss stały) by troszke urozmaicił starożytnego?


-----------

specjalne lokacje ukryte z poszczególnych eventów są dośc nieproporcjonalne.

na grabarzu i mroźnym dostawałem mapy do ukrytych lokacji, jednak na grabarzu zrobilem około 500-600 tokenów(raz medal za 100 raz za 300 i wyrzuciłem kilkaset tokenów bo latałem tylko po ukryte mapy w zasadzie i bonus z grabarza a ukryta mapa była raz. na mroźnym mam mało tokenów caly czas i nie mam ządnej nagrody ale mapa była raz a na złotym mapy mimo iż do lokacji dużo słabszej pod względem ilości dropu to sama mapa pada chyba za często.



--------------

w receptach mam to:


>> 5 Doskonałych Klejnotów + Buteleczka z Kwasem ---> Ostateczny Klejnot


zauważyłem że można dowolne 3 runy zmutować w kostce by uzyskać o jedną wyżej...

potrzebuję pilnie runę Zod oraz runę cham. zod mi nie padł ale mam 3x cham... chciałem zamienić 2 Chamy na Zod i zostawić jednego chama do pakietu RW któe chce zobie poukładać by wykorzystać mase run jaką dysponuję. by oszczedzić jedną rzadko spotykaną runę(mogę sobie mutować 3x shael czy sol ale nie bardzo widzi mi się cham...
nie jestem w stanie stworzyć ostatecznego klejnotu.

5 klejnotów... a w grze jest 9 rodzajów. próbowalem w różnej konfiguracji. nawet pomyślałemn że może chodziło o buteleczke zamiany a nie kwas ale też nie działa. probowałem wywalić jadeit tęczowiec czaszke topaz i inne... i nic. ciągle nie mogę trafić w cosco zadziała przez co nei jestem w stanie zweryfikować opcji pt klejenie run 2 w jedną wyższą. z recept z podstawowego diablo wiem że nie działaja już od dawna(te z kamieniami różnego rodzaju np 3x runa + szmaragd ze skazą itd)
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 15 paź 2016, o 11:17

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Odpowiem najpierw na ostatnią część posta o runach. Najwyżej potem jak będę miał czas to edytuje i napiszę o reszcie.

Jest:

>> 5 Doskonałych Klejnotów + Buteleczka z Kwasem ---> Ostateczny Klejnot

Ale trzeba patrzeć też na kategorię:

* Dotyczy poziomu trzeciego umiejętności 'Alchemia'

Co oznacza że trzeba mieć 3 poziom żeby to wykonać. Co do tego jakie kamyki użyć to oczywiście 5 z tego samego rodzaju. Tak to recepty działają. Raczej powinieneś mieć sporo kamyków więc 5 z rodzaju jednego nie powinno być problemem.





Stestowałem nowy upgrade itemów w sensie do nowego eventa gdzie będą nowe ulepszacze. Działa elegancko. Max ulepszeń ustawione na 5 a tu przykłady ulepszenia ac i dmg. Przedmioty przed i po.

Obrazek
Obrazek





Jeśli chodzi o słowa runiczne to już pisałem. Brak czasu na prześwietlenie ich więc jak coś zapewne zerknę tylko na te co wypisałeś. Jak ci się chce to przejrzyj listę i pisz co i jak, ja się w dodatku tak nie znam na tym jak ty. Natworzyłem itemów ale balans całości to samemu ciężko ustawić.





Hp spada do 1 i tak jest specjalnie zrobione żeby utrudnić grę bo nawet jak się zrobi nie wiadomo jakiego boga to i tak można zginąć przez spadek życia. Prócz życia jest też możliwy spadek many. Na hardcorze spadku hp do 1 nie ma. To że wyświetla Ci się tekst że zabił cie mobek który już był martwy może być spowodowane tym że rzucił na Ciebie coś co po jego śmierci wciąż działało. W przypadku Shaar to mogła być też zapewne klątwa którą rzuca w sali tronowej lub coś podobnego.

Co do stron rękopisów to masz racje. Gdzieś tam kiedyś zmieniłem żeby nie padały z każdego stwora bo stwierdziłem że to łatwo wtedy zdobyć i drop jest ustawiony na demony i nieumarłych. Różne wartości są tu i tu. Zbyt łatwo jest ubijać zwykłe stwory w modzie dlatego w sumie nie powinno być dropu zależnego od tego licznika.

Z dropem starożytnego to zobaczę co jest ustawione. Może jakoś to urozmaicę.

Zerknę jak jest z nagrodami w złotym. Pewnie jest mało nagród i dlatego mapa częściej się trafia.





Jeszcze co do Starożytnego Tropiciela to przywoływałem go sobie wiele razy no i ciągle atakował. Czy on od początku walki u Ciebie nic nie robił czy w trakcie się zawiesił? Może chodzi o lokalizację, może w jakimś miejscu się wiesza jak zastępuje któregoś bosa. Takie info by się przydało.

A tu lista co zostało jeszcze zrobione:

- Poprawka tekstów widocznych podczas śmierci z rąk Uber Bosów w Uber Tristram.
- Zmiana dźwięków wybierania postaci w menu ich tworzenia.
- 'Odnajdywanie Przedmiotów' z 'Grabek' od teraz będzie aktywne tylko na mapie Eventowej.
- Miksowanie przemian z umiejętności postaci została poprawiona i nie jest już możliwa.
- Zaludnienie na 'Cmentarzu Bohaterów' zostało zwiększone.
- Zmienione zostało AI przywołańca Kurtyzany żeby już nie zamierał w bezruchu.
- Przywołaniec Bestii dostał lekkie przyspieszenie.
- Drop 'Starożytnego Tropiciela' został poprawiony aby dropił także przedmioty z gry.
- Liczebność kozłoludów z klanów została zwiększona.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 15 paź 2016, o 17:12

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

odnośnie kapłana, jestem na piekle, bez takich kwiatków jak ma szamanka ciężko kapłanem jako magiem będzie przejść piekło, waląc błyskawicami na maxa w przeciwników bez dobrych odporności na błyskawice mam beznadziejnie niskie dmg a maga tak nie bonusuje sie później jak np wojownika bo w genesis jest limit bonusów do poziomu postaci z przedmiotów i on jest w zasadzie dośc szybki do wyczerpania. blyskawice mam wszystko na max a dmg mam 1-10k z sporą ilością itemów do skila... dmg z ognia mam większe przy tych samych przedmiotach tyle że ognień to równo 10k obrażeń a błyskawice to 1-10k tutaj dość mocno odczuwa się ogromny spadek synergii w blyskawicach. czarodziejka w D2 ma synergie z seryjnej i z nowy błyskawic, kapłan ma synergie do błyskawic tylko z wiązki..
co jak połączymy z dużo silniejszymi stworami w genesis niż w D2 sprawi że kapłan jest bardzo słaby na piekle.


odnośnie RW niewiem co z:
a) Kastetami? widzialem gdzieś kastety z 2 dziurami ale nie zrobiłęm żadnego RW, czy tu obowiązują te co na szpony czy coś innego?

bronie dawne amazonki klasowe- łuki włócznie i oszczepuy przeszły w sztylety miecze i topory kurtyzany - a więc RW z łuku klasowego nie będzie działać w broni dystansowej dla łowcy... czy tu sie liczy klasowe jakiekolwiek czy tylko bronie dystansowe?

odnośnie RW i broni - dużą krzywdą dla kurtyzany jest brak możliwości zrobienia porządnych RW w broniach klasowych --- marne unikaty ma kurtyzana klasowe a dodatkowo RW nie zrobi bo max dziur jest chyba 3x a porządne RW które mają szanse się równać z unikatami są od 4 do 6 dziur robione... to sprawia że bronie klasowe kurtyzany nie są w zasadzie warte podnoszenia z ziemi.


----------

najemnicy - moje zdanie jest takie że na normie są zbyt potężni... ale na piekle to strata kasy i czasu - nawet dystansowy najemnik na piekle jest tak beznadziejnie słaby że szkoda dawac mu cokolwiek do ubrania.
powód? resy ma tak samo ustawiane jak my - tylko gracz ma dużo szerszy asortyment przedmiotów dających resy - i mamy umiejetność z odpornościami - wrodzone odporności(ewentualnie np zniknięcie również jest dostepne) - i cały plecak talizmanów... a najemnik ma tylko hełm pancerz bron tarcze pas rękawice buty pierścień amulet i medal. ogromna masa potworów ma ataki powiązane bezpośrednio z żywiołami... te ataki dla najemnika są śmiertelne.

jednocześnie nie jestem pewien czy z doświadczeniem najemnika jest dobrze rozwiązany temat. na koszu kapłanem biegalem z jednym najemnikiem. przebiegłem z nim prawie cały akt 5. i co? ja zrobiłem 7 poziomów a on 0. w efekcie co chwile trzeba najemników wymieniać bo zostają w tyle i co chwile zdychają.

odnośnie RW ja też nie patrze na wszystko - ciężko patrzeć np na słowa runiczne dla zwiadowcy skoro nie wiem jak się nim gra i co potrzebne jest...

odnośnie kapłana jeszcze jedna uwaga co do poziomu trudności piekło.
trzęsienie ziemi na piekle przestaje być użytecznym skilem, balans skila uważam za niedopracowany, na normalu i koszu skil jest zbyt potężny, mam hełm który daje mi jako skil medytacje, na zmiane odpalam medytacje i trzęsienie ziemi co pare chwil i tylko zbierałem sobie łupy... na piekle sie okazuje że musze 3 flaszki many wydoić żeby ukatrupic choćby goblina.


'Odnajdywanie Przedmiotów' z 'Grabek' od teraz będzie aktywne tylko na mapie Eventowej.
- Miksowanie przemian z umiejętności postaci została poprawiona i nie jest już możliwa.

ojjj i kurtyzane szlag trafił ^^
bez frw ias i odrobinki hp postać na 95 poziomie nie daje rady w połowie lokacji na piekle w miare swobodnie. ^^
ciekawe czy dalej pod przemianami nie będzie można korzystać z 90% skili z przedmiotów. tylko aury działają, ani klątwy ani czaru ani przyzwania z przedmiotu nie da się rzucić z przemianami.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 15 paź 2016, o 23:57

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Nie wiem ale wydaje mi się że już to komuś pisałem. Kastety są klasą szponów więc RW wchodzą ANY WEAPON, MELEE WEAPON i ASS CLAWS. Nie zapomnę to może tam coś pogrzebię żeby zamiast skilów dla Tropicielki dać po prostu all skills bo nie wiem czy dam radę rozdzielić tą klasę na dwie kategorie.

Co do broni łowcy to do palnych wchodzą z łuków i kusz, klasowe amki nie mogą wchodzić w broń palną. W zbroje dla łowcy wchodzą te z tarcz palka.

Broń palna nie była od początku klasowym przedmiotem. Została przydzielona dla Łowcy ze względu na to że ma spore obrażenia i szybkość ataku. Jak sobie ktoś wziął broń palną pod przemianą niedźwiedziołaka to napierał z prędkością wilkołaka a obrażenia były spore. Dlatego została zblokowana broń palna.

Ja nie uważam że Kurtyzana ma aż takie słabe te unikaty klasowe. To zależy jakich statów się szuka bo jak szukasz jakichś aur czy zamrażania, które jest niby wszędzie, i tu go nie ma to nie znaczy że są słabe. Zerknąłem na jej unikaty, przy okazji wyłapałem coś takiego jak 'spear mastery' w jakimś mieczu :P Zwiększyłem dmg na lvl w tych unikatach odrobinkę bo wcześniej jakoś mało się wydawało dodane. Zwiększyłem też prędkość ataku dla jej broni tak żeby była chętniejsza ich używać ;) No ale porównałem jej broń z 80 lvlu z bronią nie klasową na 80 lvl to od razu bije w oczy to że broń klasowa amki ma 2 razy większy dmg. Reszta to już mix statów wiadomo kto co woli, się nie będę zagłębiał w oglądanie dokładne bo bym siedział z miesiąc nad itemami z moda :P

Najemnicy to ogólnie jest kiepska sprawa. Jako że mod jest pod patchem 1.10 a gdzieś tam w nowszym dopiero się tym zajęli że najmując twój kompan ma jakiś bliższy lvl czy jakoś lepiej mu się expi czy coś nie pamiętam już bo nie grałem wieki w nowszą wersję gry. To tutaj sobie można na sztywno jedynie ustawiać. Tyle co wywnioskowałem patrząc w plik najemników że o ile resy na normie mają sporo to no jak dostaną te -300 na piekle to mają mocno :P I nie jest tak że równo z postaciami bo najemnicy nie startują z 0. Chyba że kilku z norma. Ci z piekła startują z czymś bliżej setki. Doszedłem do wniosku że sposób żeby to rozwiązać jest taki, zmniejszyłem wszystkim res bazowy o połowę i tym z kosza dodałem +100 a tym z piekła +300. Finalnie jak się najmie na piekle to będą coś tam na plusie dzięki temu zamiast grubo na minusie. Nie rozwiązuje to expienia od początku gry no ale można sobie zamienić po drodze i mieć z większymi resami co powinno myślę im pomóc. Nie dało się dodać im tego tak żeby wchodząc na piekło dostali +300 resów. Sprawdzałem i powinno to działać ale nie działa. Ja wzmacniając ich dałem im aurę i coś jeszcze i ustawiłem im na kosza i piekło większe wartości przy tym a tu się okazuje że wchodząc na kosza korzystają z tego co ustawiłem na norma nie wiem dlaczego. Działa ta opcja na wszystkie moby w grze a na najemników nie działa. Tak że zwiększam resy bazowe i tyle. Możesz napisać co o tym sądzisz. Teoretycznie jak wbiją trochę leweli to powinni osiągnąć max bez itemów wtedy. A co do expienia to nie mam pojęcia czemu nie expi najemnik. Pewnie musi też zabijać albo przynajmniej trafiać mobka którego ty wykończysz a ten pewnie nawet nie daje rady dotknąć i zdycha :P Tego nie wiem.

Co do trzęsienia ziemi to co jest według Ciebie nie tak dokładnie. Chodzi o piekło. Masz max lewel i za niskie są obrażenia czy jak jest? Bo wiesz piekło to piekło no ale porównanie z jakimś skilem może że z jakiegoś ubijasz goblina jednym hitem a trzęsieniem za 10 hitem. Bo jak piszesz mi że na piekle się męczysz żeby ubić a na koszu padają gobliny jak muchy to żadne porównanie chyba rozumiesz. To tak jakbym ja z kosza się cofnął na norma i bym ubijał gobliny i mówił że tam mi padają jak muchy a na koszu nie. Jeśli jakiś wczesny lvl miał sporo dmg i tam lałeś wszystkich na koszu to może za wcześnie się dostaje tego skila jako że Kapłanem ponoć jest łatwo i tak. Gdyby tak było mógłbym powiedzmy zrobić na późniejszy lvl ale zwiększyć dmg.

"'Odnajdywanie Przedmiotów' z 'Grabek' od teraz będzie aktywne tylko na mapie Eventowej." - To nie trafi szlag kurtyzany ;) Powinno to być od początku zrobione no ale jak teraz już robię te poprawki to niech już będzie, przysiadłem i wymóżdżyłem sposób. Będzie się każdy bardziej cieszył z tego co padnie podczas gry bo co za dużo przedmiotów to nudniej.

A z miksowaniem przemian to ogólnie było namieszane jak tam zerknąłem w pliki. Trzeba było to rozdzielić jakoś normalnie bo patrzeć się nie dało. Ten mob się mógł zmieniać w to a tamten w tamto. Nie no nie mogło tak głupio być. Z używaniem skilów to chodzi ci o skile z itemów? W sensie że np przemiana Strażnika używa klątw z itemu jakiegoś? To by się dało jeszcze odblokować bo skile z d2 w większości zostały to bym tylko musiał im tam poustawiać że pod przemianą można ich używać.

Dopisane:

- Odporności bazowe Najemników odpowiednio na poziomy trudności zostały zmienione.
- Broń klasowa Kurtyzany dostała większą szybkość ataku.
- Małe poprawki unikalnych broni klasowych Kurtyzany.


Aha co do nowych ulepszaczy to będą działać oczywiście z każdym armorem i bronią a to były przykłady tylko bo tam akurat nie było % dodanych tylko gołe wartości. Do broni będzie można dodać dmg który jeszcze zwiększę, a do pancerzy (wszystkie elementy) będzie można dodać ac. I tu jest pytanko, bo to dmg i ac to się przyda wojownikom, a co by się przydało magom? Tylko nie że tu zaraz ktoś napisze allskills bo to akurat każdy se może wbić, to żadne wyróżnienie. Przykładowo może ulepszacz co będzie zwiększał powiedzmy +% do obrażeń od umiejętności błyskawic. Może to by się przydało magom coś w tym stylu? Jak jakieś inne propozycje co im może pomóc co by mogli wbić w itemy ale żeby akurat im to bardziej pomogło, bo ma to być też możliwe dla wszystkich postaci wbicie statu, to pisać. Myślałem żeby to coś wbijać w broń tylko jeśli by to zwiększało te obrażenia od umiejętności, ale może być też coś wymyślone dla amorów tylko trzeba brać pod uwagę że garderoby części jest kilka więc to musi być coś słabszego. To że allskills czy inne by się chciało to ja wiem, tu pytam o coś dla magów konkretnie co porównać by można z dmg. Chyba że dmg magom wystarczy :P
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Rozmowy!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron