Nie wiem ale wydaje mi się że już to komuś pisałem. Kastety są klasą szponów więc RW wchodzą ANY WEAPON, MELEE WEAPON i ASS CLAWS. Nie zapomnę to może tam coś pogrzebię żeby zamiast skilów dla Tropicielki dać po prostu all skills bo nie wiem czy dam radę rozdzielić tą klasę na dwie kategorie.
Co do broni łowcy to do palnych wchodzą z łuków i kusz, klasowe amki nie mogą wchodzić w broń palną. W zbroje dla łowcy wchodzą te z tarcz palka.
Broń palna nie była od początku klasowym przedmiotem. Została przydzielona dla Łowcy ze względu na to że ma spore obrażenia i szybkość ataku. Jak sobie ktoś wziął broń palną pod przemianą niedźwiedziołaka to napierał z prędkością wilkołaka a obrażenia były spore. Dlatego została zblokowana broń palna.
Ja nie uważam że Kurtyzana ma aż takie słabe te unikaty klasowe. To zależy jakich statów się szuka bo jak szukasz jakichś aur czy zamrażania, które jest niby wszędzie, i tu go nie ma to nie znaczy że są słabe. Zerknąłem na jej unikaty, przy okazji wyłapałem coś takiego jak 'spear mastery' w jakimś mieczu
Zwiększyłem dmg na lvl w tych unikatach odrobinkę bo wcześniej jakoś mało się wydawało dodane. Zwiększyłem też prędkość ataku dla jej broni tak żeby była chętniejsza ich używać
No ale porównałem jej broń z 80 lvlu z bronią nie klasową na 80 lvl to od razu bije w oczy to że broń klasowa amki ma 2 razy większy dmg. Reszta to już mix statów wiadomo kto co woli, się nie będę zagłębiał w oglądanie dokładne bo bym siedział z miesiąc nad itemami z moda
Najemnicy to ogólnie jest kiepska sprawa. Jako że mod jest pod patchem 1.10 a gdzieś tam w nowszym dopiero się tym zajęli że najmując twój kompan ma jakiś bliższy lvl czy jakoś lepiej mu się expi czy coś nie pamiętam już bo nie grałem wieki w nowszą wersję gry. To tutaj sobie można na sztywno jedynie ustawiać. Tyle co wywnioskowałem patrząc w plik najemników że o ile resy na normie mają sporo to no jak dostaną te -300 na piekle to mają mocno
I nie jest tak że równo z postaciami bo najemnicy nie startują z 0. Chyba że kilku z norma. Ci z piekła startują z czymś bliżej setki. Doszedłem do wniosku że sposób żeby to rozwiązać jest taki, zmniejszyłem wszystkim res bazowy o połowę i tym z kosza dodałem +100 a tym z piekła +300. Finalnie jak się najmie na piekle to będą coś tam na plusie dzięki temu zamiast grubo na minusie. Nie rozwiązuje to expienia od początku gry no ale można sobie zamienić po drodze i mieć z większymi resami co powinno myślę im pomóc. Nie dało się dodać im tego tak żeby wchodząc na piekło dostali +300 resów. Sprawdzałem i powinno to działać ale nie działa. Ja wzmacniając ich dałem im aurę i coś jeszcze i ustawiłem im na kosza i piekło większe wartości przy tym a tu się okazuje że wchodząc na kosza korzystają z tego co ustawiłem na norma nie wiem dlaczego. Działa ta opcja na wszystkie moby w grze a na najemników nie działa. Tak że zwiększam resy bazowe i tyle. Możesz napisać co o tym sądzisz. Teoretycznie jak wbiją trochę leweli to powinni osiągnąć max bez itemów wtedy. A co do expienia to nie mam pojęcia czemu nie expi najemnik. Pewnie musi też zabijać albo przynajmniej trafiać mobka którego ty wykończysz a ten pewnie nawet nie daje rady dotknąć i zdycha
Tego nie wiem.
Co do trzęsienia ziemi to co jest według Ciebie nie tak dokładnie. Chodzi o piekło. Masz max lewel i za niskie są obrażenia czy jak jest? Bo wiesz piekło to piekło no ale porównanie z jakimś skilem może że z jakiegoś ubijasz goblina jednym hitem a trzęsieniem za 10 hitem. Bo jak piszesz mi że na piekle się męczysz żeby ubić a na koszu padają gobliny jak muchy to żadne porównanie chyba rozumiesz. To tak jakbym ja z kosza się cofnął na norma i bym ubijał gobliny i mówił że tam mi padają jak muchy a na koszu nie. Jeśli jakiś wczesny lvl miał sporo dmg i tam lałeś wszystkich na koszu to może za wcześnie się dostaje tego skila jako że Kapłanem ponoć jest łatwo i tak. Gdyby tak było mógłbym powiedzmy zrobić na późniejszy lvl ale zwiększyć dmg.
"'Odnajdywanie Przedmiotów' z 'Grabek' od teraz będzie aktywne tylko na mapie Eventowej." - To nie trafi szlag kurtyzany
Powinno to być od początku zrobione no ale jak teraz już robię te poprawki to niech już będzie, przysiadłem i wymóżdżyłem sposób. Będzie się każdy bardziej cieszył z tego co padnie podczas gry bo co za dużo przedmiotów to nudniej.
A z miksowaniem przemian to ogólnie było namieszane jak tam zerknąłem w pliki. Trzeba było to rozdzielić jakoś normalnie bo patrzeć się nie dało. Ten mob się mógł zmieniać w to a tamten w tamto. Nie no nie mogło tak głupio być. Z używaniem skilów to chodzi ci o skile z itemów? W sensie że np przemiana Strażnika używa klątw z itemu jakiegoś? To by się dało jeszcze odblokować bo skile z d2 w większości zostały to bym tylko musiał im tam poustawiać że pod przemianą można ich używać.
Dopisane:
- Odporności bazowe Najemników odpowiednio na poziomy trudności zostały zmienione.
- Broń klasowa Kurtyzany dostała większą szybkość ataku.
- Małe poprawki unikalnych broni klasowych Kurtyzany.
Aha co do nowych ulepszaczy to będą działać oczywiście z każdym armorem i bronią a to były przykłady tylko bo tam akurat nie było % dodanych tylko gołe wartości. Do broni będzie można dodać dmg który jeszcze zwiększę, a do pancerzy (wszystkie elementy) będzie można dodać ac. I tu jest pytanko, bo to dmg i ac to się przyda wojownikom, a co by się przydało magom? Tylko nie że tu zaraz ktoś napisze allskills bo to akurat każdy se może wbić, to żadne wyróżnienie. Przykładowo może ulepszacz co będzie zwiększał powiedzmy +% do obrażeń od umiejętności błyskawic. Może to by się przydało magom coś w tym stylu? Jak jakieś inne propozycje co im może pomóc co by mogli wbić w itemy ale żeby akurat im to bardziej pomogło, bo ma to być też możliwe dla wszystkich postaci wbicie statu, to pisać. Myślałem żeby to coś wbijać w broń tylko jeśli by to zwiększało te obrażenia od umiejętności, ale może być też coś wymyślone dla amorów tylko trzeba brać pod uwagę że garderoby części jest kilka więc to musi być coś słabszego. To że allskills czy inne by się chciało to ja wiem, tu pytam o coś dla magów konkretnie co porównać by można z dmg. Chyba że dmg magom wystarczy