FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 4 lis 2016, o 20:35

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

recepty do kostki:


> Broń + Kamień Szlachetny (jasny niebieski, niebieski, żółty, czerwony) ---> Broń +1-2 DMG +1 wymagany lvl przedmiotu
> Pancerz + Kamień Szlachetny (jasny niebieski, niebieski, żółty, czerwony) ---> Pancerz +2-4 AC +1 wymagany lvl przedmiotu



> Broń + Nasycona Magiczna Buteleczka ---> Broń ze zwiększonymi obrażeniami 1-2 oraz wymaganym poziomem przedmiotu o 1

> Pancerz + Kawałek Wężowej Skóry + Buteleczka z Kwasem ---> Pancerz ze zwiększoną obroną (1-3) oraz wymaganym poziomem o 1


co z tego wnioskuje? że duzo łatwiej zrobic nasycona buteleczke lub zdobyc kawałek wężowej skóry niż poskładać choć 1 kamień szlachetny... a efekt zdaje się jest ten sam ;)P

proponuję zwiększyć efekt od kamieni szlachetnych np do 3-4 albo 4-5 tak by było wyraźnie nagradzane pracowanie nad tym, można na szybko podciagnąć dmg broni ale oznacza to mniejszy efekt.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 6 lis 2016, o 18:08

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Dziś się zajmowałem akurat tymi wartościami ulepszaczy.

- Błędne wyświetlanie kolejności nowych klejnotów w Worku została poprawiona.
- Dodany został nowy Worek na Doskonałe Klejnoty.
- Poprawki tekstów 'Normal' na 'Poziom Normalny'.
- Dodany został nowy Event Pogromców.
- Kilka stworów z kart zostało zmienionych na inne.
- Trochę poprawek stworów z kart.
- Dodany został nowy Event Poszukiwacza.
- Popsute dwa przejścia w akcie 3 na piekle zostały naprawione.
- Kilka stworów ma zwiększony exp na piekle.
- Trochę wybranych unikatów eventowych zostało ulepszonych co do statów.
- Szansa na trafienie mapy w Evencie Złotym została trochę zmniejszona.
- Kilku bosów z gry, w tym aktowych, dostało nowe wzmocnienie.
- Bosiarze którym na piekle życie samo spadało zostali poprawieni.
- 'Anihilator Oma' i 'Pochodnia Piekielnego ognia' mają zmodyfikowane staty.
- 'Pani Shaar' w formie smoka została poprawiona aby się nie wieszała po ataku.
- Ogień z portali z Areny w akcie 1 został usunięty.
- Kilka poprawek portali z Aren w akcie 1 i 2.
- Ulepszacze przedmiotów z Dungeon'u mają zmienione wartości.
- Ulepszacze z wymiany przedmiotów mają zmienione wartości.
- Ulepszacze z Eventa Mrocznego mają zmienione wartości.
- Ulepszacz Kawałek Wężowej Skóry ma zmienione wartości.
- Ulepszacz Laleczka z Eventa Piekielnego ma zmienione wartości.
- Ulepszacz Sfera z Eventa Grabarza ma zmienione wartości.
- Umiejętność 'Trzęsienie Ziemi' Kapłana zostało zmienione co do obrażeń.
- Dodane zostały 3 nowe sety klasowe.


Jak widać wyjście patcha przeciąga się nie bez powodu. Jeszcze kilka rzeczy jest do roboty, a miał być mały patch. Staram się wszystko testować cały czas żeby nie było baboli ale co będzie to się okaże.





Ok zakończyłem raczej wszystko co sobie spisałem. Sporo poprawiałem jakichś drobiazgów napotykając je w plikach i ich nie wypisywałem. Wolałbym jednak zakończyć będąc pewnym że nic już nie wyjdzie więc jak coś ktoś jeszcze znalazł to pisać bo nie będzie więcej takiej szansy. Ja na chwilę obecną nie mogę na nic wpaść co tam jeszcze mogło być.

- Dodany został mini ukryty Event.
- Dodane zostały do kilku unikatów na powrót usunięte dźwięki z Alchemic.
- Do każdego aktu dodani zostali nowi losowi bosiarze.
- Szansa na drop kilku przedmiotów specjalnych została zmieniona.
- Dodane zostały 4 Areny do rozgrywek drużynowych.
- Wprowadzono trochę poprawek w słowach runicznych.
- Kilka przedmiotów Eventowych ma zmienione ceny na Koszmarze i Piekle.
- Oraz wiele drobnych poprawek po drodze których już nie pamiętam lub nie chcę zdradzać.


Godzina po 20, właśnie przypomniała mi się jedna rzecz która trochę mocno przeszkadzałaby w paru miejscach cieszyć się grą także jeszcze to poprawię. Nie ma co raz dwa moda pakować i wrzucać. Lepiej na spokojnie zastanowić się co jeszcze można by zrobić.

Jak coś to przez poniedziałek czekam a potem będzie pakowanie moda już.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 7 lis 2016, o 17:06

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

wydaje mi się że drobny błąd znalazlem w współpracowaniui ze sobą aur.

w zwykłym diablo to tak nie działało.

konkretnie.
gdy mam aktywną jednocześnie medytację i modlitwę to medytacja nie działa(medytacje nosi golem a przedmiot dający modlitwę ja sam - buty unikatowe mroczna macka)

oraz mam wrażenie że kapłan ma całkowicie zniszczone drzewko błyskawic.

przy maksymalnym poziomie skili z drzewka błyskawic i sporej ilości przedmiotów zwiększających poziom umiejętności błyskawice najsłabszych potworów na piekle nie są w stanie położyć.

porównanie obrażeń przy tym samym bonusie do skili i przy max poziomie umiejętności

błyskawice mają obrażenia do 10k (od 1) a np kula ognia ma obrażenia 10k każdym strzałem. balans pomiędzy poszczególnymi rodzajami magii byłby lepiej zachowany gdyby były podobne obrażenia, a tak raz na 1000 ataków błyskawicą będziemy mieli podobne obrażenia jak kulą ognia.



oraz aury - najemnicy.
niewiem czy to tak zaplanowałeś czy to przypadkowy efekt ale najemnicy nie korzystają z aur z przedmiotów które noszą...

wojownicy są bardzo potężnymi najemnikami szczególnie na normie ale magowie są dużo slabsi, możliwośc korzystania z aur dla drużyny byłaby dla najemnika - maga bardzo fajnym bonusem wspierającym drużynę i ułatwiającym grę magiem - wszak nie chodzi chyba tylko o to by grać wojownikiem i klikać te 100 tysięcy zabić każdego potworka pokolei ^^
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 8 lis 2016, o 13:06

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Co do obrażeń od żywiołów to raczej tylko takie wrażenie. Nie da się jedną miarą ustawić każdego żywiołu bo każdy działa inaczej. Np trucizny zabierają życie cały czas a ogień może palić się pod stopami, zimno spowalnia i tak sobie można opowiadać o tym. To raczej żywioły są tak skonstruowane. Testując ulepszacze ustawiałem dla przykładu powiedzmy 100% bo równo dawałem i nie podnosiło to dmg każdego żywiołu tak samo. Np zimno które ma chyba najmniej dmg w skilach to podnosi 100%=100% a błyskawice które mają najwięcej to już się tak ładnie nie równa. Dmg pocisków jest ustawiony w missiles czyli w pociskach a ja tam raczej nie grzebałem bo to by zaburzyło grę, nie tylko skile by się zmieniły ale mogłoby to wpłynąć też na stwory dlatego wolałem tam nie grzebać w obrażeniach.

Temat już zamykam. Błędy można będzie pisać na Forum.

Sporo pracy włożyłem w ten patch więc mam nadzieje że docenicie to i nie będzie zbyt wiele narzekania.

Miłej gry wszystkim życzę.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

Poprzednia strona

Powrót do Rozmowy!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron