odnośnie doświadczenia na eventach. na poziomie 93 dostaję średnio 20-30 tys doświadczenia za stworki w akcie IV i V a w eventach takich jak królewski/dungeon grabarz dostaję średnio po 1k za potwora które są dużo mocniejsze, czyli eventy dla doświadczenia są kompletnie nieopłacalne, za rozbicie rady w travincal i w kazamatach dostaję więcej doświadczenia niż za przejście całego dungeonu. choć rozbicie rady trwa pare minut a rozbicie dungeonu pare godzin.
bonusy do doświadczenia w obu przypadkach mam te same więc porównanie dość dokładne.
sprawdziłem 3 razy zwoje odporności i ataku - efektu nie ma, skuteczność ataku nie rusza się nawet o 1. odporności gdy ustawię przedmiotami na poziomie około 0 to zwój odporności nic nie daje poza tym że postać się świeci jak choinka. efekty są tylko od zwojów ktore dodają punkty statystyk i zbroi, choć zbroja mrozu nie daje bonusu do obrony który skill daje.
edit
zestaw o nazwie niebiaństwo zawiera błąd - dysponuje on dwoma pierścieniami a w genesis użycie takowych jest niemożliwe co sprawia że skompletowanie zestawu jest niemożliwe.
jeden pierścień nazywa się upadek chwały a drugi opowiadanie zmarlego, mają zupełnie odmienne statystyki choć są na ten sam poziom.
Edit 2
po ra zkolejny zauważyłem jeszcze jeden problem.
starożytny tropiciel którego ubiłem 6 razy, podczas 2 walk nic nie robił - stal na środku pola walki i czekał aż go ubiję, ani przyzwań ani ataku ani czarów ani chodzenia, nie zauważyłem żadnego podobieństwa między walkami ale w takim przypadku zabicie tropiciela to żadna zabawa i sztuka. wystarczy umiejetnosc "uniemozliwia leczxenie potworów" i możn a sobie tłuc nawet pół dnia za pomocą pieści...
edit 3
medal za zabicie deheina ma nazwę starego bossa - nihlathaka. wiem dorabiam roboty ale jak pytasz o obserwacje to się staram
medale mogłyby być częścią jakiejś recepty do tworzenia nowego medalu - mam na myśli wszystkie medale z bosów podstawowych - pomijając eventowe. - dużo tego więc może wszystko z aktu 1 = 1/5 wszystko z aktu 2 kolejna część itd.
nagrodą powinien być super unikalny medal - o stosunkowo wysokich parametrach tak by motywować graczy do walki o niego - pamiętajmy że ubicie setek bossów stałych dziesiatki razy to samo w sobie niezłe wyzwanie czasowe i siłowe(a przy okazji kto znajdzie wszystkich bossów stałych niektórzy są nieźle poukrywani...) w ten sposób każdy boss stały w pewnym sensie byłby wart odwiedzenia chociaż kilka razy
statystyki takiego medalu powinny być bardziej atrakcyjne niż np z zbieracza, zasada jest w sumie podobna ale zbieracz jest latwiejszy bo zbiera się co popadnie a tutaj konkretne przedmioty w dużej ilości. jednocześnie powinien być to gażdżet dostępny zarówno dla maga wojownika jak i strzelca.