FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 16 paź 2016, o 07:19

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

no jako że szpony to bestia ma dużuy minus nie dośc że jego bronie mają do 2 sox to jeszcze korzysta z RW dla innej klasy :D

odnośnie broni palnej, przez to że jest tylko dostępna dla łowcy śmieszy troche fakt iż można ładunki do umiejętności dystansowych znaleźć np w broniach butach czy pierścieniach. tyle że ładunki ów dla łowcy nie są potrzebne bo wszak to łowca a dla innych klas po co? wszak nei używa takiej broni ^^

odnośnie kurtyzany podobnie jak u bestii z RW gryzie to że w jej broni klasowej nie zrobi się porządnych RW. podobnie jak u bestii.
Rw dla wojowników sensowne sie zaczynają w okolicy gdzie w RW wchodzą hr i przynajmniej w ilości4.

może przysłałbym CI swojego save zobaczysz sobie jak sie wali taka kurtyzana złapiesz na łapke jakiś toporek klasowy unikat dla kurtyzany i dla odmiany sporobojesz z takim polatać zamiast tego co ma aktualnie.
dmg broni pomiędzy 200-250 a 1100 jako podstawa dla docelowego obrażenia postaci to spora różnica ;) do tej pory znalazłem około 7 unikatów klasowych kurtyzany z piekła lub kosza. te które widziałem to moim zdaniem z punktu widzenia mojej postaci sam syf.

no z najemnikiem poki co na koszu sprawa wyglądała tak że jedyny którego można było uzyć to mag z 3 lub 4 aktu... wytrzymywał dłużej niż 3 minuty, wojownika trace za każdym razem przy pierwszej grupie mobków(golemom i ożywionym to nei przeszkadza choć rozdzielają uwage przeciwnika na całą mojązgraje i nic się nie zmienia) resy to najbardziej boląca sprawa najemników w genesis.

trzęsienie ziemi kapłana:
pod koniec koszmaru w twierdzy kamienia świata pociągając po razie trzęsieniem(max na aktualny lvl - około 10-12 poziomu(1k dmg magia chyba było) wybijałem wszystkie małe mobki w otoczeniu. na piekle sie okazuje że kapłan mając max skile w błyskawicach i dalej to trzęsienie nie radzi sobie z goblinami.

dąże do tego że błyskawice są bardzo osłbaione - główny skill "błyskawica" nie ma żadnych synergii. w D2 były seryjne i nowa i wiązka + mistrzostwo, teraz tylko wiązka + mistrzostwo. dmg "błyskawicy" przy drobnym bonusie z itemów sięga szalonch 10 tys. ale poczatek to 1-10000 co znaczy że średnie dmg jest ledwo 5k a rozwinąc się tego bardzo już nie da. mam tarczę +4 do skili kapłana i broń +4 do skili. hełm +2 pierścień +1

według mnie trzęsienie za mały przyrost obrażeń ma co poziom. moim zdaniem lepiej by się sprawdzało gdyby na początku miało mniejsze obrażenia - po zdobyciu skila przeszedłem dość znaczny kawałek gry nie używajac innych umiejętności prawie niż trzęsienie ziemi. ale co poziom przyrost powinien być znacznie większy - tak by skill docelowo mógł być używany na piekle z jakimkolwiek rezultatem.

grabki fakt, nie trafi choć utrudni. szlag trafi uniemożliwienie łączenia przemian. jako wojownik będe beznadziejnie słabą postacią teraz. bez IAS FRW i hp.



jedna jeszcze uwaga.

znalazłem zestaw który posiada dwie bronie dwuręczne - jak mniemnam pozostałośc po "klasowym" zestawie barbarzyńcy. tyle że... Bestia nie posiada umiejętności które pozwalają na korzystanie mu z takiego zestawu - obłęd działa tylko z kastetami a skile do mieczy działają tylko z "mieczem i tarczą"(w sumie przykre że tylko mieczem a nie np toporem czy buławą - to sprawia że 90% różnych rodzajów broni jest dostępna tylko dla kurtyzany bo reszta postaci ma ściśle wyznaczone bronie jakie ma używać?
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 16 paź 2016, o 11:34

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Ale pamiętasz co pisałem że RW nie były ruszane od moda Alchemic (prócz może drobnych modyfikacji statów chociaż co do tego nie mam też pewności bo nie pamiętam) a tam były postacie z D2. To raczej wyjaśnia wszystkie rzeczy. Np to że kastety zrobione na podstawie szponów korzysta z RW szponów. Tylko w sumie wystarczyłoby tam zmienić nazwę z ASS CLAWS na BEAST & TRACKER CLAWS i to by rozwiązało sprawę, plus tam zmiana +do skili. To akurat jest mały problem w porównaniu z tym że ktoś by miał w ogóle brak RW do klasowego bo tutaj akurat one są.

Kastety z piekła mają ustawione max 4 dziury. Skąd masz info że 2?

Wszelkie skile jakie można znaleźć w itemach to są skile z D2, wszystko co mają postacie było dodawane pod nimi więc w itemach zostało to z D2 więc te ładunki znalezione po części się różnią od tego co mają postacie.

Save możesz podesłać. Jako że masz piekło odkryte całe to pomogłoby mi to w testach. Mógłbym sprawdzić jak sobie najemnik radzi itp. Bo nie wiem jak z tą zmianą co wprowadziłem. Może za dużo tego bazowego resa?

I co z tymi ulepszaczami, pomysł z +% do obrażeń od umiejętności ognia itp dobry?

Z tym łączeniem przemian to bez przesady, są w grze różne mikstury itp rzeczy, przynajmniej będziesz miał co z kasą robić ;)

A jeszcze to z tym zestawem. Jakiś czas temu nowy gracz który grał sobie z kimś napisał mi że po przemyśleniu ze znajomym doszedł do wniosku że da się grać bestią z dwoma broniami (bo ten gość właśnie tak lubił grać) no i miał grać ale to był kontakt mailowy i tylko pytał o parę rzeczy więc nie wiem co i jak poszło ale coś wymyślili. Dlaczego zabierać z gry takie ciekawostki. Skoro jest wyzwanie grania Szamanką Wojownikiem to niech ludzie sobie próbują grać na różne sposoby. Ja kiedyś w D2 jak grałem to przeszedłem Amazonką wszystkie poziomy wbijając punkty tylko w bierne i biegając z mieczem i tarczą heh. Da się dać 2 bronie Bestii więc jest ok.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 16 paź 2016, o 23:03

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

tak, odnośnie RW pamiętam.

hmmm sporo kastetów mi wypadało i sporo szponów dla asski, innych klasowych mniej troche zawsze 1 i 2 sox.

4 sox to niestety i tak mizeria, RW w bronie które mają sens na 4 sox to tylko feniks dla bestii wychodzi chyba

do broni widzę w grze 2 sensowne RW.


12) BROKEN PROMISE (5 miejsc)
Runy : Cham + Vex + Amn + Shael + Lo
Poziom : 82
Mods : Crushing Blow Based on Time (1% - 100%)
18% Chance to cast Level 18 Bone Spear on Striking
+2 All Skills
20% Increased Attack Speed
350% - 400% enhanced Damage
Maximum Damage based on Character Level (+3 per Level)
7% Life & Mana Leech
20% Deadly Strike
Freezes Target +3
-5% to Experience Gained

i BOTD choć złamana obiednica wygląda w sumie troche lepiej mega bonus do max dmg, skill wysysanie
ale BOTD wciąż całkiem nieźle się prezentuje ale tylko w eterykach.

ewentualnie sens ma feniks ale feniks jest też w tarczy.

dla magów, albo takie coś albo fcr ale fcr nie da się niewiadomo jakiefgo robić wiec chyba obrażenia od żywiołów są jedyną opcją która sens ma.

tylko małą uwaga. paw ferrita po upgradowaniu ma 22 obrony a przed 5.
bonus 105% z 5 to na oko wychodzi około 10 obrony? 22 obrony to jakieś 400% poprawiona obrona, ciekawi mnie jak to zadziała z dobrą unikatową zbroją ;)

czy te mistyczne artefakty działają z dowolnym typem przedmiotów?(broń pancerz pas buty rekawice hełm amulet pieścień medal? czy tylko pancerze i bronie?
działają z RW czy tylko niebieskie zielone białe żółte i złote?
działaja dodatkowo z eventowymi przedmiotami?(takimi jak np drop z uber worków treningowych czy z dungeonu) ??

mapy są u mnie zakryte bo przewalałem itemy i odkryte są tylko dojścia do lokacji gdzie niedawno byłem.


mikstury? szczerze, próbowałem kiedyś kilka z nich użyć, w praktyce nie zauważyłem specjalnej różnicy, diabli wiedzą ile mikstura działa, latanie po nie jest męczące drogie a efekty mizerne.

moim zdaniem zaleta genesis może stać się jej wadą, ciągłe dążenie ku przekonaniu ażeby gra byłą jak najbardziej wymagająca może sprawić że gra będzie nudna i zbyt męcząca, czasem w grze potrzeba właśnie czegoś takiego jak dojście do swobody w rozgrywce, moja kurtyzana byłą blisko... po około 3 miesiącach w sumie ciągłej gry mniej więcej swobodnie biegałem po większości stałych lokacji choć ... starych na piekle próbowałem kilka razy ubić i nawet teraz miałem problemy, raz mnie z ww pociągnął jeden i leżalem na glebie bo miałem przekleństwo a mobki aure fanatyzm i wyjątkową siłe.

sytuacja gdy po 3 miesiącach gry postać dalej jest kulawa w zasadzie sprawia że kompletnie nie chce mi się dalej kurtyzaną grać, bo po co? fajną motywacja jest radzenie sobie płynnie w najtrudniejszych chwilach w grze im więcej siętrzeba natrudzić tym lepsze efekty... ileż mam grać jedną postacią? jak wtedy sprawdzić pozostałe postacie ?
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 17 paź 2016, o 01:35

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Bonus wchodził stopniowo a nie jednorazowo przez co to wyświetlane jako stat wprowadza w błąd. Ogólnie staty nie są jeszcze w ogóle pewne. Tam nic nie jest pewne prócz tego że będzie DMG i AC. Wiem tyle że ulepszacze będą padać w evencie ale jeszcze go nie ma. Będzie można ulepszać wszystkie bronie i elementy pancerza. DMG w broń, AC w pancerze. Jeśli będzie %dmg dla żywiołów to będzie dla broni. Może coś jeszcze do pancerzy się wymyśli. Nie wiem jeszcze czy 5 slotów to będzie max czy będzie coś jeszcze, bo myślę nad tym, co będzie można wbijać ponad 5 jakieś może inne staty. Wartości nie są jeszcze ustalone. Tyle wiem że chcę żeby to w połączeniu wszystkich innych ulepszeń wzmacniało przedmioty i postacie. Nie chcę też tworzyć nie wiadomo ile statów bo w przedmiotach lista statów wyświetlana jest ograniczona. W pewnym momencie po najechaniu na item będzie wywalało z gry. Nie wiem ile jest linii dokładnie bo nie pamiętam. Można sobie stestować wbijając kamyki w worek nadkruszone itd ile się da rodzajów to się w końcu worek spsuje. Tak więc im więcej tym lepiej w itemie to akurat się w d2 nie sprawdza :P Dlatego nie ma właśnie wielu ulepszeń dla wszystkich itemów tylko kilka, a nie jak u powiedzmy eventowych itemów. Saloth się złapał na bug z workiem to wie że coś takiego istnieje :P

Mapy w postaci to tam mi mało potrzebne. Bardziej chodzi o sprawdzenie obecnie tych najemników bo bym mógł sobie nająć w 5 akcie na piekle i zobaczyć jak gość szaleje itd, lub jakichś bosów. Droga do jakichś miejsc to mi zbędna.

W sumie dopiszę. Ta broń co pisałeś że jest taka super to co to za broń, z eventa czy normalny unikat, możesz mi nawet na PW napisać żeby nie pisać wszystkim, chyba że tego save'a prześlesz. Chciałoby się żeby coś tam z eventów czy klasowe też mogły sięgać dobrej jakości dmg itp więc bym sobie mógł porównać. Myślę też o wprowadzeniu drugiego ulepszacza w drugim nowym evencie, może by zrobić że będzie działać tylko na klasowe itemy żeby je podrasować.



Znalazłem dziś coś bardzo ciekawego. Otóż to co znalazłem wyjaśniałoby dlaczego nie mogę ustawić najemnikom resów na piekle lub to że padają Ci na piekle itemy z niskim lvlem. Mod jakoś dziwnie działa. Przykład taki, nigdy nie zrobisz w itemie max dziur. Także kto uważa że teraz się dobrze gra i patch tylko popsuje grę to jest w wielkim błędzie bo właśnie ją naprawi, o ile uda mi się, przynajmniej ile będę potrafił tyle naprawię bo to dosyć nietypowa rzecz, po prostu gra dziwnie działa bo próbowałem wyłączać pluginy wszystkie i wywalać pliki z gry i nic nie pomagało, także nie mam pojęcia o co chodzi, no ale da się coś nie coś poprawić w tym, jakieś dropy na poziomy, te ilości dziur na poziomy, jakieś staty mobków w tym najemnikom zmienię resy i co tam jeszcze będzie dało radę. Sporo pierdzielenia się będzie.

Tak postać z piekłem by się przydała do testów tego całego szajsu. Im więcej o tym myślę to zdaje mi się że sporo rzeczy na koszu i piekle nie działa jak należy. Ciekawostka że nie wszystko bo ceny sprzedawców są ok. Być może to jest spowodowane tym że sporo w plikach już rzeczy dodałem i się zaczęły jakieś trzaski. Patrząc na to że drop mobów jest brany z pliku gdzie są wszelkie staty mobów to jeśli drop jest brany z norma to czuje że reszta statów też. Tylko wtedy lvl mobów by był też brany stamtąd i powiedzmy jakaś Shaar by na hellu miała np 35 a nie 90 to by chyba było to widoczne.

Jeszcze przy okazji to co Ci pada z tego Starożytnego Tropiciela za każdym razem konkretnie?
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 20 paź 2016, o 15:14

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

z workiem ja sam się nadziałem kilka razy już, nie mutowałem kamieni bo wydawalomi się że mogą być w dowolnym momencie przydatne nawet nadkruszone. a jak wywalało grę przy dokładaniu kolejnych kamieni myślałem że mam worek "pełny" i kupilem nowy ^^ teraz stopniowo z nudów wolnych chwilach proboję sobie wyjmować kamyczki i mutować tak by pgm wkladać osobno i zbierać tak żeby syfu nie potęgować dalej :D

może na hamachi bysmy wbili to wszystko mozna dogadac na grze ;)
ja latam z unikatowa włócznia, nadziurowana... i tu widzę błąd - receptura żeby zwiększyć dmg broni o 1-2 kosztem dodatkowego poziomu wymaganego nie działa z unikatową bronią z dziurami robionymi przezemnie, z RW próbowałem i dziala, tylko z ta moja fajna broń nie działa. broń nazywa się światło duszy.(eteryka noszę)
te z eventów ile razy nie oglądam tyle razy dochodzę do wniosku że nie mają szans dorównywać normalnym unikatom po przeróbkach.. 6x ohm w takie światło duszy dałoby mi dużo lepszy efekt :) pech chciał że ohmy mam dopiero teraz a broń od dawna, planuje przesiąśc się na broń jednoręczną tylko musze znaleźć odpowiednio mocną broń żeby RW które chcę zrobić po doszlifowaniu mogłobyć troche mocniejsze od aktualnej zabawki.(plusem będzie uzyskanie bloku i zwiększona obrona dzięki tarczy - wadą mniejszy zasięg broni więc w sumie się wacham)

patch popsuje i naprawi wobec tego jednocześnie ;P moim zdaniem dodanie przemian pozwala na pewną płynność i ułatwia dojście kiedykolwiek postacią do możliwości swobodnego przmeieszczania się po piekle, ale powinno to być po dużej ilości pracy włożonej w postać - jednak możliwe, kurtyzana z swoimi przemianami i skilami jest silna tylko jak walczy - co znaczy że z magami i łucznikami nie ma szans bo zdechnie nim dojdzie przy ślimaczym tempie wojownika.
jedyne co uważam że może być przegięciem to łączenie przemian np po 3 lub więcej(niedźwiedziołakiem z RW można zostać bez trudu - jak dowale do tego wilkołaka i własną przemiane to moge przegiąć


znaczy itemy normalowe powinny padać - proszę nie zmieniaj tego. pamiętaj że ZAWSZE można znaleźć naprawde świetnej klasy unikaty z normala. przypomnij sobie zwykle diablo, żwawe ostrogi perf ed i def po upgradowaniu potrafiły osiągać ceny lepsze niż niektóre niezłe unikaty na piekle, pięść maga, czy pięść krwi, rękawice z zwykłego diablo które były niezwykle porządane przez wiele postaci, mimo iż można było je zdobyć w 1 akcie na normalu , to nosić je mogły postacie nawet na 98 poziomie. z dropem się troszke naprawiło, miałem po prostu pecha gdy przechodziłem grę, gdy już skończyłem piekło kurtyzaną normalne przedmioty zaczely lecieć ;)

starożytny rzuca mi tylko dwa talizmany - serce mechaniczne i maly unikatowy talizman, za każdym razem staty są podobne więc mniej więcej się orientuje jakie ma max i minimalne staty, dużo lepszego już raczej nie dorwę więc po co latać na dziada dalej?
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 20 paź 2016, o 16:03

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Recepta ulepszająca zapewne nie działa z przedmiotem który ma dziury. Kiedyś tak ustawiałem, nie wiem czy wszędzie.

Broń masz pewnie dwuręczną i tak właśnie myślałem gdzie tu porównywać jedno ręczną o których ja pisałem z tą dwuręczną którą nosisz.

Patch naprawi tylko i wyłącznie. Nigdy nie było w planach mixowania przemian. To że obecnie jest to dostępne to nie oznacza że tak miało być. Spoko da się rade bez łączenia, Kurtyzana i tak nie miała być szybko przedzierającą się postacią bo nazwy postaci mają odzwierciedlać ile się da ich funkcje, mixy raczej psują koncepcję.

Z dropem to po prostu wprowadziłeś w błąd pisząc że padają same na niski lvl. Myślę że jednak miałeś pecha i tyle. Na piekle mogą padać wszystkie przedmioty. To że padają też na wyższy lvl to już zostało sprawdzone.

Drop Starożytnego już zmieniłem.

No i jak pisałem patch naprawi kilka rzeczy które stestuję sobie na koniec jak już wszystko dodam co chce nowego, bo np przemiany obecne prawdopodobnie nie dostają bonusów które miały dostawać w dalszej części gry, jest kilka takich bugów ale nie będę pisał jakie.

Tematy wyżej wymienione uważam za wyczerpane więc żeby nie robić tu nabijania postów prosze pisać nowe propozycje lub znalezione błędy. Potem w gąszczu tekstu nie będę szukał pojedynczych zgłoszeń.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 24 paź 2016, o 14:15

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

a jak tam kwestia kamieni księżycowych magicznych kryształów itd ?

przy takim rzadkim wystepowaniu nikt nigdy nie zrobi 90% rzeczy które alchemia pozwala robić. zdecydowanie za rzadko jest w ogóle SZANSA na wydropienie takowych zabawek... może jakaś lokacja ukryta z takimi przedmiotami byłaby fajną opcją tak jak np na runy czy kamienie szlachetne, albo po prostu zamiast co 50 czy 100 tys zgonów mieć losowaną SZANSE na wydropienie czegoś specjalnego zmienić na np 5 tys. jesli co 50 tys zabic mam miec 30% szansy na kamien ksiezycowy to zeby zrobic sobie 6 dziur z bonusem +100% do dmg to musze zabic troche ponad milion stworów... wątpie zeby ktokolwiek tak długo grął jedna postacią, a jak juz będzie grał to te +100% do dmg nie bedzie mu nic zmieniało bo juz bedzie miał taki poziom i tak duza ilosc bonusów dobrych(chociazby bdb wersje talizmanów broni i pancerzy ze ten bonus nie bedzie nic zmieniał ...

lokacja która jest zbędna moim zdaniem to zasypana jaskinia bez npc. po aktywowaniu biletu wstepu mozna sie odrazu przeniesc do wejsia w piwnicach mrozu, tak jak w kazdej innej ukrytej lokacji.

fajna zmiana moim zdaniem utrudniająca nieco grę byłoby wprowadzenie roznych modyfikacji do bossów aktowych. tak jak ma pani shaar. np zaklęte błyskawice czy kamienna skóra wyjątkowa szybkosc zaklęta aura pani shaar za kazdym razem jest inna, wyjątkowa i raz bije się ją bajecznie łatwo a raz nie sposób podejść(przekonanie + wyjątkowa szybkość + seryjny strzał + niewrazliwośc na fizyczne = dla wojownika mega trudny stwór,
elenshi obgurth biddtuir czy yesenwen tez mogliby miec takie bonusy. to by fajnie gre utrudniło i urozmaiciło, tylko bez przesady z iloscią ów bonusów zeby dało się akty jakoś zaliczać ;)

jestem dosc zawiedziony wieloma przedmiotami które dotychczas na eventach znalazłem lub zdobyłem,
medale oba za event czasowy w A2. medale za złoty(oba) i za grabarza(i z tokenów i z grabarza)0. za dówódcę model A.1.00 i za pana świata.. te z eventów nie są nawet warte noszenia na piekle, te za najtrudniejsze stwory nie warte trzymania w skrytce, jedyny medal który dla wojownika znalazlem który poki co uważam cały czas za w miare dobrą zabawkę to ten za zbieracza, dla maga jeszcze fajny moze byc medal za przejscie gry, o ile zmniejszanie odpornosci innym potworom będzie działać w ogóle.

z eventu piekielnego znalazłem poki co tarcze amulet i hełm, hełm i tarcza to złom ogromny, amulet to jedyny przedmiot eventowy którego w ogóle używałem. reszta nazbyt użyteczna też chyba nie jest, no może talizmany z przeszłości używam aktualnie sztuk 1 choć znalazłem 2 ale nie jest tak źle.


coraz większym problemem jest moim zdaniem uniemożliwianie korzystania z skili innych postaci przy przemianie(działają tylko ładunki i aury) a w genesis takowych skili jet masa dostepna tylko uzywac ich moze zaledwie kapłan szamanka i łowca, reszta postaci ma przemiany i pod przemianami nie poużywają sobie...
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 24 paź 2016, o 20:07

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Dropem się zajmę pod koniec.

Prośba, nie wyolbrzymiajmy małych braków. Patrzałeś dokładnie na listę recept? Chyba nie 90% tylko chciałeś napisać 10% no i nie 'nigdy' bo te przedmioty w dropie są. Popatrzmy może na to inaczej, przedmioty do robienia dziur są dostępne w evencie dosyć łatwo, no to przedmioty które robiąc dziury jeszcze dodają jakieś staty chyba nie mogą być łatwo dostępne prawda bo inaczej nikt nie będzie używał tamtych a istnieją. Rozumiem że chcesz sobie zrobić super przedmioty ale nie ustawię dropu ich w konkretne miejsce bo ich drop ma być i tak rzadki, jedyne co to go zwiększę. A co do tego że ktoś nie będzie tyle grał jedną postacią i nie znalazłby iluś tam kamieni no to w sumie zachęcające bo to lepiej jeśli wytrwali mają więcej niż Ci co tylko przejdą raz grę.

Jeśli chodzi o mapę od Dungeon'a to odpada. Tak było planowane żeby to wyglądało i Npc ma być poza miastem właśnie tam gdzie jest Dungeon. Kiedyś tam było normalne wejście do Dungeon'u ale zmieniłem na kupno wejściówek. Wywaliłem mapę jedną w Kopalni Tristram. Takie przejścia mogą być akurat zbyt długie jeśli idzie się powiedzmy przez 4 mapy do jakiegoś bosa który to nie jest celem żadnego zadania. Będę musiał jeszcze jedną mapę gdzieś uciąć bo będę potrzebował coś zrobić innego więc nadal to jest aktualne.

Shaar jest akurat specjalnie postawiona nie jako mobek. Tyle że z nią było sporo testowania i poprawiania. Nie wiem czy bym chciał się tak bawić z resztą bosów aktowych. Sprawdzę może da radę coś im jeszcze ustawić ale nie tak jak u Shaar.

Wieloma przedmiotami z eventów to mowa o jakich itemach bo napisałeś jedynie o Medalach. One akurat są tak zrobione że nie dają dużo statów i tak ma być. Te z poza eventów są słabe i mało dają a te z eventów mają dawać więcej i o ile to możliwe różne staty. Jeśli to jest problem że mało statów to się nic nie zmieni bo jeśli balans jest nie tak między eventowymi to coś można ustawić. Bo wiesz jeśli porównujesz medale do jakiegoś innego typu itemów to nie ma tematu. Jeśli mowa konkretnie o tym typie itemów czyli o Medalach no to patrząc na zwykłe co padają z bosów a na eventowe to raczej eventowe dają więcej.

"znalazłem poki co tarcze amulet i hełm" w sensie że znalazłeś je na piekle, ale to nie są przedmioty na piekło akurat. Zerknę na nie ale nie jest to główny cel tego eventa, to raczej właśnie jakiś dodatkowy złom.

"reszta nazbyt użyteczna też chyba nie jest" czyli o jakiej reszcie mowa bo "chyba" oznacza że nie wiesz.

- Poprawka niewidocznego tekstu w opisie przedmiotu 'Kurczok'.
- 'Kopalnia Tristram' została zmniejszona z 4 do 3 poziomów.
- Dodany został nowy Event Starożytny!
- Do miast aktu 1 i aktu 4 dodani zostali dwaj nowi eventowi Npc.
- Miasto aktu 4 doznało małej modyfikacji.
- Uber Bosy ze 'Zwojów z Księgi Przywołań' dostały do dropu także runy.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 25 paź 2016, o 17:40

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

jak nie poplątalem sięz liczeniem wyszło mi 40 recept powiązanych z magicznym krysztalem i kamieniem księżycowym które istnieją w niezwykle ograniczonym zakresie a poza tym dzięki umiejętności "Alchemia" można wykonać jeszcze 30 innych recept. masz racjęz 90% zdrowo przesadziłem, ale 10% to dośc duże niedoszacowanie ;)


nie zaprzeczam że takie cudeńka nie powinny być łatwo dostepne ale niewiem ile Ty oczekuejsz od graczy Genesis, około 150-200 tys zabić to będzie poziom około 98-99 w zalezności od tego co będziem bić... mając taki poziom jeśli dobrze pamiętam rozpiski odnosnie kamieni księżycowych to gracz ma "SZANSĘ" uzyskać 1 kamień księżycowy. podejrzewam że przy tak rzadkim dropie nikt go nawet nie użyje żeby na głupstwo nie zmarnować... ale na 99 poziomie w zasadzie każda postać powinna radzić sobie dośc płynnie z całą grą już więc dalsza gra na takim etapie jest już bezsensowna.

nie chodzilo mi o mape do dungeonu. pytałeś czy ktoś sie orientuje która mapa jest zbędna - niewiem jak to z punktu widzenia technicznego wygląda ale ja jako gracz widzę 2 mapy - zasypana jaskinia z npc i zasypana jaskinia bez npc z wyjściem do piwnic mrozu - taka sama nazwa dwie mapy. jeśli to tak jest moim zdaniem zbędna mapa gdyż po użyciu biletu do dungeonu mogłoby nas przenosić odrazu do piwnic mrozu - tak samo jak w innych ukrytych mapach.

nie jestem programista ani "tworzycielem" modów, nie znam się na tym, ja proponuję tylko jako gracz to co wydaje mi się ciekawą zmianą. a mod jest Twój więc Twoją wolą jest i tak zrobienie lub nie czegoś ;)

medale - ale te z eventów. na grabarzu nagrodą główną nie mam pojęcia co jest, amulety pierścienie talizmany i medale mam z grabarza... wszystko leży w zakładce"złom pamiątkowy"
z takich moim zdaniem trudniejszych do zdobycia medali - pan świata dowódca z dungeonu pani shaar medal za przejście gry czy medale z eventów - szczególnie ten co trzeba trzymać czasomierz licnzik 500 max przez 20x to efekt końcowy taki bym powiedział marny. z calej zakładki medali używam tylko ten co trzeba było złom na odłamki kanieni przerabiać. oczywiście jeszcze nie wszystkie zdobyłem, pewnie ledwo połowe pierdół poodkrywalem, ale mówię co widze z punktu widzenia gracza który pare miesięcy w genesis gra dośc intensywnie.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 294

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 25 paź 2016, o 19:22

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Chodzi Ci o mapę Dungeon'u. Nie można się jej pozbyć. Tej z Npc'em to już napisałem. Tej po drugiej stronie po przeniesieniu się też nie można bo te lodowe mapy z 5 aktu co są wstawione w Dungeo'n to one muszą mieć zawsze 2 przejścia. Więc tam i tak musi być mapa, nie można jej odciąć.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Rozmowy!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron