Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+
odnośnie broni palnej, przez to że jest tylko dostępna dla łowcy śmieszy troche fakt iż można ładunki do umiejętności dystansowych znaleźć np w broniach butach czy pierścieniach. tyle że ładunki ów dla łowcy nie są potrzebne bo wszak to łowca a dla innych klas po co? wszak nei używa takiej broni ^^
odnośnie kurtyzany podobnie jak u bestii z RW gryzie to że w jej broni klasowej nie zrobi się porządnych RW. podobnie jak u bestii.
Rw dla wojowników sensowne sie zaczynają w okolicy gdzie w RW wchodzą hr i przynajmniej w ilości4.
może przysłałbym CI swojego save zobaczysz sobie jak sie wali taka kurtyzana złapiesz na łapke jakiś toporek klasowy unikat dla kurtyzany i dla odmiany sporobojesz z takim polatać zamiast tego co ma aktualnie.
dmg broni pomiędzy 200-250 a 1100 jako podstawa dla docelowego obrażenia postaci to spora różnica do tej pory znalazłem około 7 unikatów klasowych kurtyzany z piekła lub kosza. te które widziałem to moim zdaniem z punktu widzenia mojej postaci sam syf.
no z najemnikiem poki co na koszu sprawa wyglądała tak że jedyny którego można było uzyć to mag z 3 lub 4 aktu... wytrzymywał dłużej niż 3 minuty, wojownika trace za każdym razem przy pierwszej grupie mobków(golemom i ożywionym to nei przeszkadza choć rozdzielają uwage przeciwnika na całą mojązgraje i nic się nie zmienia) resy to najbardziej boląca sprawa najemników w genesis.
trzęsienie ziemi kapłana:
pod koniec koszmaru w twierdzy kamienia świata pociągając po razie trzęsieniem(max na aktualny lvl - około 10-12 poziomu(1k dmg magia chyba było) wybijałem wszystkie małe mobki w otoczeniu. na piekle sie okazuje że kapłan mając max skile w błyskawicach i dalej to trzęsienie nie radzi sobie z goblinami.
dąże do tego że błyskawice są bardzo osłbaione - główny skill "błyskawica" nie ma żadnych synergii. w D2 były seryjne i nowa i wiązka + mistrzostwo, teraz tylko wiązka + mistrzostwo. dmg "błyskawicy" przy drobnym bonusie z itemów sięga szalonch 10 tys. ale poczatek to 1-10000 co znaczy że średnie dmg jest ledwo 5k a rozwinąc się tego bardzo już nie da. mam tarczę +4 do skili kapłana i broń +4 do skili. hełm +2 pierścień +1
według mnie trzęsienie za mały przyrost obrażeń ma co poziom. moim zdaniem lepiej by się sprawdzało gdyby na początku miało mniejsze obrażenia - po zdobyciu skila przeszedłem dość znaczny kawałek gry nie używajac innych umiejętności prawie niż trzęsienie ziemi. ale co poziom przyrost powinien być znacznie większy - tak by skill docelowo mógł być używany na piekle z jakimkolwiek rezultatem.
grabki fakt, nie trafi choć utrudni. szlag trafi uniemożliwienie łączenia przemian. jako wojownik będe beznadziejnie słabą postacią teraz. bez IAS FRW i hp.
jedna jeszcze uwaga.
znalazłem zestaw który posiada dwie bronie dwuręczne - jak mniemnam pozostałośc po "klasowym" zestawie barbarzyńcy. tyle że... Bestia nie posiada umiejętności które pozwalają na korzystanie mu z takiego zestawu - obłęd działa tylko z kastetami a skile do mieczy działają tylko z "mieczem i tarczą"(w sumie przykre że tylko mieczem a nie np toporem czy buławą - to sprawia że 90% różnych rodzajów broni jest dostępna tylko dla kurtyzany bo reszta postaci ma ściśle wyznaczone bronie jakie ma używać?