FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 23 wrz 2016, o 19:50

Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Ogłaszam że zostanie wydana poprawka do Moda Genesis.

Daję na zgłaszanie propozycji lub bugów 2 tygodnie max chyba że będą posty żeby czas zmniejszyć lub zwiększyć. Po tym czasie pojawia się od razu poprawka.

Informuję przy okazji że jest to ostatnia poprawka ponieważ nie była nawet planowana.

Jest to dobry moment jeśli ktoś ma pomysły na wyzwania czy dodatki bo można dodać przy okazji patcha jakieś nagrody.


Z tego co pamiętam do poprawienia:
- niedziałające recepty z żywnością;
- bug nazwy Aren, wyświetla się Not Used Tell Ken;

Mam pomysł na dodanie mapy z jakimś dropem dobrym i bosem. Tylko nie wiem co miałoby tam padać więc można też pisać propozycje do tego.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

Kamilek

Newbie
Newbie

Posty: 2

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 15:48

Płeć: Mężczyzna

Post 27 wrz 2016, o 08:32

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Mam błąd do poprawy :)
3 do klątw (tylko dla kapłana) nie działa chyba że czegoś nie rozumiem

ObrazekObrazek
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 27 wrz 2016, o 11:47

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Dzięki za zgłoszenie. Przyjrzę się temu. Teoretycznie powinno to działać dobrze bo to dodaje punkty do zakładki skili no ale widać coś jest nie tak.

Przy okazji napiszę że zostanie też sprawdzony kompan Czerwony Smok, zostanie też coś zmienione w dropie specjalnych Kamieni które padają obecnie dosyć rzadko, sprawdzony będzie też exp w Dungeon'ie i Evencie Królewskim.

Muszę zapisywać wszystko bo potem zapominam także lepiej tu mi pisać w tym temacie jak ktoś ma pomysły ;)

Nowy Event to będzie nowa mapa, pierwsza sprawa że będę musiał poświęcić jakąś mapę żeby ją wstawić więc można pisać która by była zbędna, druga sprawa że myślę że jako wstęp trzeba będzie zebrać kilka przedmiotów więc można pisać skąd je zdobyć, przydałoby się coś gdzie się rzadko chodzi np kilku bosów stałych gdzieś pochowanych obecnie, no i trzecia sprawa to co by tam dać do dropu żeby się potem chciało chodzić.

(Muszę sprawdzić nową możliwość ulepszania przedmiotów, w sensie 'coś' max 5x bez podnoszenia lvla)
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 28 wrz 2016, o 16:21

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

1) nie da się kupować zwojów identyfikacji i miejskiego portalu tak aby całą księgę zapelnić naraz, to bardzo uciążliwe gdy używamy dużo portali i identyfikacji.

2) po wejściu na cmentarzysko bohaterów gra nie pozwala przez dłuższą chwilę na podniesienie jakiegokolwiek przedmiotu. tzn klikam i nic się nie dzieje, dopiero po paru min czy parudziesięciu kliknięciach zaczyna normalnie chodzić, problem wynika tylko w tej lokacji i przy każdym wejściu(na około 10-12 wejść w każdym wejściu był problem

3) uważam że część zwojów jest niepotrzebna w grze - nie działa l;ub jest nieużyteczna. np zwój odporności, ataku, niewidzialności a nad ideą używania lodowej zbroi czy ostrzanej bym się zastanowił, lodowa zbroja nie zwiększa obrony tak jak pierwotny skill tylko zmraża atakującego, w genesis jak sie dobrze przyjrze to co przedmiot to ma święty chłód podczas noszenia i zmraza wszystko co popadnie. ostrzana zbroja chyba też nie działa ale mogłem tylko nie zauważyć działania, powinna mieć spore obrażenia bo jej dmg jest zależny od broni jaką mam. może warto inne bonusy zamiast tych dać? np zwój uników ? szybkości biegania może byłby bardziej użyteczny ?

propozycje wyzwań.
przejście gry w poziomie trudnym a nie standardzie.

przejście np poziomu trudności normal w określonym czasie gry(licznik taki jak czasomierze tylko bez limitu czasowego byłby fajną opcją na mierzenie czasu) - tylko trzeba by wiedzieć ile czasu w grze trwa to w sposób realny. ktoś na forum pisal że w 14 godzin zrobił wyzwanie któres na normalu, gra na czas sprawia że nie ma czasu na expienie po drodze tylko trzeba cięgiem iść naprzód jak najszybciej się da.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 28 wrz 2016, o 17:40

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

1) Chodzi o to że jednym kliknięciem od razu napełniać całą księgę? No to da się dwoma kliknięciami, wystarczy ją sprzedać a potem kupić z powrotem :P Taki czit z D2 na uzupełnianie stacków że item jest na sprzedaż z pełnym stakiem cholera wie dlaczego, sprzedawcy widać uzupełniają :P

2) Nie mam pojęcia co może powodować błąd. Sprawdzę na pewno osobiście co się dzieje ale nie mogę stwierdzić że to zostanie poprawione.

3) Zwój niewidzialności jest przydatny. Jeśli nie do gry normalnej to może się przydawać do pvp do obserwacji walk lub tym podobnych rzeczy co by nie przeszkadzać graczom. No i w multi można np włączyć niewidzialność i ukraść komuś drop XD Założenie jednak było takie że będzie przydatny właśnie do obserwacji głównie a jak jeszcze gracze go sobie będą użytkować to już zależy od pomysłowości. Niewidzialną postać chyba nie można trafić. Co do zwojów z resami i atakiem to powinny działać. Jeśli twierdzisz że nie działają to je sprawdzę. Taki z resami raczej powinien być przydatny jako że wymaksowanie potem nie jest proste. Ten do ataku czyli skuteczności też powinien być przydatny jak czasem się macha i nie trafia w uber bosów np. Do szybkości poruszania się i balansu chyba są mikstury w akcie 3 do kupienia. Wolałbym nie powielać. Zwoje są za free o ile się znajdzie. Takie rzeczy jak szybkość ataku, biegania i balans to przydatne więc jest do kupienia. Z zimnem jest sporo przedmiotów ale ogólnie przedmiotów jest pełno i jednak nie każdy to posiada.

4) Nowe wyzwanie w trybie trudnym ok. Stare wyzwania żeby przerzucić na trudny to nie bardzo. W standardzie już jest trudno. Nowym graczom zwłaszcza, a takim co grają mniej to oni odpadają już na samym początku heh a co dopiero wyzwania robić. Ustalone są wyzwania na Standard i tak a nie na Łatwy. Jak coś to na trudny chętnie coś dodam tylko co. Samo przejście gry tylko? To gość by mógł na łatwym dobiec do Shaar i na trudnym ją tylko ubić. Musi być jakiś sposób na sprawdzenie tego też. To nie takie proste. Skąd wiedzieć że gra na trudnym cały czas. Znów by wchodziły w grę screeny i to na każdym poziomie trudności po każdym aktowym bosie czy jakoś tam. Coś by się ciekawszego przydało tylko co.

Licznik jedyny jaki udało mi się wymyślić to na podstawie przedmiotu tak jak z zegarkami. Można tam czas przyspieszyć no ale max na liczniku jest 512 więc co zrobić że 1 to 1 minuta? to wtedy co 500 minut trzeba by go zamieniać na kolejny z kolejnym numerem. To na czas można walić. W wyzwaniu z szamanką wojownikiem też się dostaje talik z licznikiem. W wyzwaniu przejścia hardcore też się dostaje licznik. Można się zawsze pochwalić ile się miało na liczniku. Ale kto udowodni że z tym licznikiem biegłeś akurat powiedzmy szamanką a nie że pobiegłeś sobie szybko kurtyzaną jakieś taxi i po robocie. Proste wyzwania można robić np zabić w trybie trudnym 10 razy pana swiata no i po kazdym ubiciu go screen z otwarta mapa gdzie pisze trudny i oknem statow gdzie widac liczbe ubitych. Coś z takich rzeczy to proste do wymyślenia.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

Kamilek

Newbie
Newbie

Posty: 2

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 15:48

Płeć: Mężczyzna

Post 30 wrz 2016, o 16:19

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Obrazek

zamiast 3 do klątw daje 3 do ognia już rozkminiłem ;)
<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 1 paź 2016, o 13:41

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

odnośnie doświadczenia na eventach. na poziomie 93 dostaję średnio 20-30 tys doświadczenia za stworki w akcie IV i V a w eventach takich jak królewski/dungeon grabarz dostaję średnio po 1k za potwora które są dużo mocniejsze, czyli eventy dla doświadczenia są kompletnie nieopłacalne, za rozbicie rady w travincal i w kazamatach dostaję więcej doświadczenia niż za przejście całego dungeonu. choć rozbicie rady trwa pare minut a rozbicie dungeonu pare godzin.

bonusy do doświadczenia w obu przypadkach mam te same więc porównanie dość dokładne.

sprawdziłem 3 razy zwoje odporności i ataku - efektu nie ma, skuteczność ataku nie rusza się nawet o 1. odporności gdy ustawię przedmiotami na poziomie około 0 to zwój odporności nic nie daje poza tym że postać się świeci jak choinka. efekty są tylko od zwojów ktore dodają punkty statystyk i zbroi, choć zbroja mrozu nie daje bonusu do obrony który skill daje.


edit

zestaw o nazwie niebiaństwo zawiera błąd - dysponuje on dwoma pierścieniami a w genesis użycie takowych jest niemożliwe co sprawia że skompletowanie zestawu jest niemożliwe.
jeden pierścień nazywa się upadek chwały a drugi opowiadanie zmarlego, mają zupełnie odmienne statystyki choć są na ten sam poziom.


Edit 2

po ra zkolejny zauważyłem jeszcze jeden problem.

starożytny tropiciel którego ubiłem 6 razy, podczas 2 walk nic nie robił - stal na środku pola walki i czekał aż go ubiję, ani przyzwań ani ataku ani czarów ani chodzenia, nie zauważyłem żadnego podobieństwa między walkami ale w takim przypadku zabicie tropiciela to żadna zabawa i sztuka. wystarczy umiejetnosc "uniemozliwia leczxenie potworów" i możn a sobie tłuc nawet pół dnia za pomocą pieści...


edit 3

medal za zabicie deheina ma nazwę starego bossa - nihlathaka. wiem dorabiam roboty ale jak pytasz o obserwacje to się staram ;)

medale mogłyby być częścią jakiejś recepty do tworzenia nowego medalu - mam na myśli wszystkie medale z bosów podstawowych - pomijając eventowe. - dużo tego więc może wszystko z aktu 1 = 1/5 wszystko z aktu 2 kolejna część itd.

nagrodą powinien być super unikalny medal - o stosunkowo wysokich parametrach tak by motywować graczy do walki o niego - pamiętajmy że ubicie setek bossów stałych dziesiatki razy to samo w sobie niezłe wyzwanie czasowe i siłowe(a przy okazji kto znajdzie wszystkich bossów stałych niektórzy są nieźle poukrywani...) w ten sposób każdy boss stały w pewnym sensie byłby wart odwiedzenia chociaż kilka razy ;)

statystyki takiego medalu powinny być bardziej atrakcyjne niż np z zbieracza, zasada jest w sumie podobna ale zbieracz jest latwiejszy bo zbiera się co popadnie a tutaj konkretne przedmioty w dużej ilości. jednocześnie powinien być to gażdżet dostępny zarówno dla maga wojownika jak i strzelca.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 5 paź 2016, o 22:03

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Obadam doświadczenie.

Zwoje też sprawdzę co z nimi jest. Zbroja mrozu tak ma działać, to nie skill.

Nie jestem pewny jak jest z zestawem z 2 pierścieniami bo kiedyś robiłem takie sety specjalnie co by trzeba było wybrać jeden pierścień z dwóch dostępnych. Sprawdzę ten set i może coś tam zmienię ale to mogło być celowe.

Co do starożytnego tropiciela to sprawdzę go jeszcze ale jest to wkurzający bug. Poprawiałem to już kilka razy bo to jest AI Diablo i coś to ma takiego że jak wstawie inną grafikę mobka to wykorzystując jakiś skill diablo to mobek się wtedy wiesza. I tak było też z mrocznym bosem z eventa i prawdopodobnie jest tak też ze smokiem którego ma krutyzana. Ustawiałem inne animacje do wykorzystania skilów i wywalałem niektóre skile przy których ewidentnie moby się wieszały a i tak widać to się zdarza. Stestuje to jeszcze. No chyba że może się to zdarza tylko na określonym poziomie trudności jak na piekle kiedy moby mają wysoki lvl skila.

Nazwę medala nihla obadam i jak coś to zmienię.

Jak coś to spoko obserwuj i każde info się przyda.

Co do zbierania medali to trzeba brać pod uwagę to że max składników w kostce jest jakoś 7 ile można wpisać na raz. W sensie 7 medali a bosów na akt jest więcej. Co za tym idzie wchodziłoby w grę jedynie coś stakowanego co by bosiarze dropili a co za tym idzie nie trzeba by wtedy chodzić na każdego skoro z każdego by padał ten sam item. Trzeba by wymyślić coś innego bo pomysł żeby chodzić żeby odszukać każdego jest spoko ale co wymyślić. Obecnie wymyśliłem zwoje z księgi przyzwań. Nie padają one z każdego stałego bosa bo do niektórych łatwo szybko dobiec ale z tych co są w podziemiach to jest większa szansa. Można wymyślić coś bardziej skomplikowanego. W sensie że jak jest np 10 bosów w akcie to zrobić że 5 składników się składa w item X a 5 w item Y i ten X i Y się miksuje i wychodzi aktowy item Z. Na końcu się składa 5 aktowych i wychodzi nagroda. Nagroda też by musiała być jakaś fajna to ja pomysłów na tą chwilę nie mam czy znów medal. Może coś innego ale co. Może coś klasowego. W sensie jaka postać połączy to dla niej będzie w itemie bonus do skili. Może też po zmiksowaniu wyłazić boss jakiś mocny. Może też się otwierać portal do mapy na której coś pada. Może ktoś z dobrą wyobraźnią i pomysłami coś wymóżdży.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

elfiasty

Forumowicz
Forumowicz

Posty: 52

Dołączył(a): 13 sie 2016, o 14:08

Płeć: Mężczyzna

Post 6 paź 2016, o 11:10

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

niewiem ile dokładnie w grze jest bossów stałych, ale opcja pt podzeielenie ich na grupy po 7 ?
7 kolejnych bossów od miasta zaczynając liczac lokacje poboczne zaraz po lokacji "głównej" która jest najbliżej)

i tak łączysz w kostce np:
dowódca goblinów + orlica + drzewiec + rzeźnik + griswold + diablo + hrabina = jakiś element łączący się dalej.
gałęzioręki + wódz jaszczurów i obok drugi wódz na sąsiedniej lokacji + kowal + ten z więzienia + popiół z kości + elenshi ....

i tak dalej, pewnie połowe bossów pominalem bo wielu nie znalazłem jeszcze nawet.
takich 7 wyjdzie pewnie więcej niż 7 więc łącza się one później w dwa kolejne elementy a te dwa kolejne mogą stanowić nagrodę końcową zbierania medali - taką która wymaga latania po wszystkich a nie po kilku wybranych którzy dropią np zwoje i są blisko bo rodzaje zwojów są 3 więc nie trzeba latać na wszystkich a na tych co są blisko i dropią. po co latać np do strażnika łupieżców który jest tak zakopany że odnaleźć go to niezłe wyzwanie.

co powinno być nagrodą?
moim zdaniem PAS.
dlaczego PAS? bo w Genesis wszędzie są nagrody w postaci medali. - po co mieć 500 różnych super medali skoro nosić można i tak tylko jeden? nawet na zmiane jak znajde dwa super medale które moge nosić na codzień to i tak uzywać mogę jednego. inne rodzaje broni i pancerzy są całkiem fajne w genesis... z eventów są zbroje, hełmy bronie różnego rodzaju... unikatowe buty i rękawice można znaleźć z genialnymi statystykami... a pas? masakra sam syf pada. nie ma nigdzie z żadnego eventu ani zadania dodatkowego paska który jest wszak wazna czesc garderoby, jakżeby czuł się super bohater zbawiający świat od pani shaar z spodniami które trzeba trzymać jedną ręką co by nie spadły? (wtedy broń dwuręczna lub używanie tarczy odpada:P
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 6 paź 2016, o 21:42

Re: Propozycje Patcha do Genesis z numerem 2.0+

Pomyślę nad tym pomysłem, może coś wymyślę. Trzeba będzie opracować co i jak będzie padać. Jest to bardzo możliwe że ten pomysł wykorzystam.

Co do nagrody to też myślałem o pasku bo to dla wszystkich lub ewentualnie coś z innej garderoby lub tarcza tylko wiadomo że wtedy trzeba będzie zrezygnować np z itemu setowego jeśli komuś wchodzi w zestaw także co by się nie wymyśliło to może tak być że będzie się podmieniać. Nom bo z medalami przykład to tak samo można by podać przykład np z butami, że po co dodawać skoro jest ich pełno w grze. Czy to medale czy inne to raczej chodzi o nagrodę za coś co się wykonało i to nie pada wszędzie więc to taki unikatowy unikat heh. Prócz medali jest też sporo nagród talizmanowych więc tego też bym nie chciał znowu dawać. Raczej coś z garderoby lub ewentualnie tarcza. Broni raczej nie. A propo to w evencie jednym jest w secie pas no i jest też unikatowy pas co wypada z jednego bosa w akcie 1, także jakieś tam paski są też.

Ze zwojami z księgi przyzwań to wiadomo że nie trzeba biegać do każdego bosa ich szukać. To jest tak przy okazji żeby była dodatkowa motywacja. Np biegniesz do jakiegoś tam bosa daleko schowanego po to żeby go farmić i sprawdzić czy coś z niego pada unikatowego no i przy okazji padają jakieś zwoje. To że żeby je zbierać wystarczy biegać na jednego nawet to ja wiedziałem od początku. To jest tylko jako dodatkowy bonus za ich zabijanie po drodze lub sprawdzając drop. Przynajmniej po farmieniu nie zostajemy z samym crapem :P
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

Następna strona

Powrót do Rozmowy!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron