FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Ogólne porady

<<

rafix999

Newbie
Newbie

Posty: 3

Dołączył(a): 19 lip 2015, o 08:45

Płeć: Mężczyzna

Post 20 paź 2015, o 18:38

Ogólne porady

Ma ktoś jakieś porady co do gry? Zacząłem znowu, tym razem bestią i gra wydaje mi się jeszcze trudniejsza niż przedtem. Niektóre potwory mają mnie na kilka ciosów, a w dodatku po zmianie drzewka umiejętności jeszcze trudniej się przyzwyczaić.
<<

BishoYo

Avatar użytkownika

Administrator
Administrator

Posty: 297

Dołączył(a): 9 sty 2015, o 15:19

Lokalizacja: Trzebież

Płeć: Mężczyzna

Post 20 paź 2015, o 18:49

Re: Ogólne porady

Bestia to prawdopodobnie jest jeszcze małą zagadką ze względu na skile które nie są kopiowane ze starych kropka w kropkę. Lauviach już grał tą postacią trochę. Już niezły kawałek czasu temu to było jak wkroczył na koszmar a dla niego poziom trudności to zapewne kilka godzin gry. Jak będzie to może Ci coś napisze. Zerknij też w temat z propozycjami bo coś tam pisał odnośnie tego które skile są warte uwagi. Tylko miej na uwadze że to pisał przed 1.6 więc skile mogą być bardziej używalne ;)

A przy okazji to gdzie jest trudniej niż było? Na normalu? Ostatnio jak grałeś to grałeś w Genesis czy w NN? Które potwory są takie mocne?

Z moich krótkich obserwacji jednej postaci mogę powiedzieć że pod przemianą i ze skilem walki kastetami Bestia nieźle lata.
Motto:
Spoiler:

Grupa

Alchemic

<<

rafix999

Newbie
Newbie

Posty: 3

Dołączył(a): 19 lip 2015, o 08:45

Płeć: Mężczyzna

Post 20 paź 2015, o 21:22

Re: Ogólne porady

Najdziwniejszą zmianą w Bestii jest według mnie ograniczenie w niektórych skillach co do używanej broni. Raz trzeba używać miecza, raz tarczy, a raz kastetów (których mi de facto najbardziej szkoda bo chciałem się skupić na tym, a prawie w ogóle nie wypadały mi kastety). W pasywkach nie ma też Mistrzostwa we władaniu kastetami, ale to raczej ze względu na balans. Z tego co napisał Lauviach i przejrzeniu całego drzewka skilli dochodzę do wniosku, że Bestia się "rozkręci" bo Miecz wiary jest na 32, a Antyczna Rzeź na 40.
Co do trudności to w NN było trochę łatwiej, ale ze względu, że można było jeszcze używać broni palnej. Na razie skończyłem akt pierwszy na normalu, ale idzie mi to bardzo opornie. Najgorsze były w sumie 2 miejsca: droga na Krwawą Wronę i te Mroczne Łotrzyce, które po śmierci zmieniały się w szkielety i droga na Elinshi z pół-smoczycami, które szarżą negują atak Bestii. Ogólnie mod zwiększa poziom trudności, a w dodatku Bestia to taka klasa, gdzie głównie trzeba podejść do wroga żeby go zabić; denerwuje to trochę, kiedy męczysz się wybijając pojedynczo potwory, podczas gdy łowcą mógłbyś spokojnie wybić z dystansu.
<<

Lauviach

Avatar użytkownika

Donator
Donator

Posty: 18

Dołączył(a): 16 kwi 2015, o 17:11

Płeć: Mężczyzna

Post 21 paź 2015, o 11:01

Re: Ogólne porady

Jak chcesz dobrze grę przejść w miarę łatwo - to proponuję Ci łowcę, bo wali na odległość i to chyba najlepsza postać do eliminacji mobków (zwłaszcza jak build pod wymiatanie masz)
A jak chcesz diabelnie szybko atakować - to zagraj tropicielką pod wilka - i furię. są takie szpony że na 1 sekundę będziesz walił całe serie ciosów a szybkość ataku zyskasz nawet 120. No i kupę życia wilkołakiem masz.

Bestia to skomplikowana klasa ale realna.

Ja już tyle razy grę przeszedłem - że nie czuję już poziomu trudności bo wiem co gdzie i jak robić i co dropić od najmniejszego lvl by znacząco podnosić łatwość przechodzenia
Lauviach Zantenstaken
PORADNIK NEW NIGHTMARE WERSJA OSTATECZNA https://drive.google.com/file/d/0B0WQLXFlKdmvOVViRWFkYnNlQmc/view
<<

rafix999

Newbie
Newbie

Posty: 3

Dołączył(a): 19 lip 2015, o 08:45

Płeć: Mężczyzna

Post 21 paź 2015, o 14:22

Re: Ogólne porady

Póki jeszcze mam zacięcie do grania Bestią, to niech tak pozostanie. Grałem trochę łowcą i faktycznie jest o niebo łatwiejszy, ale z sentymentu do Barbarzyńcy jak i wszystkich wojowników z innych gier chyba zostanę przy Bestii. Wydaje mi się też, że ta klasa ma największy potencjał (Ze względu na np. Duszę; Przynajmniej w starym NN, nie wiem jak tu).

EDIT: Drugi akt poszedł mi całkiem dobrze, najgorzej było z Kościanym Strażnikiem (regeneracja zdrowia + zaklęte błyskawice = bardzo ciężko pokonać) i Okgurthem (załatwiłem Gromem Terome bo inaczej bym musiał uderzać raz i uciekać) W trzecim akcie obawiałem się jednego i miałem rację - znowu utknąłem na Gnollach. :evil:
<<

Havath

Donator
Donator

Posty: 16

Dołączył(a): 4 maja 2016, o 15:04

Płeć: Mężczyzna

Post 2 lip 2016, o 00:50

Re: Ogólne porady

O, jak fajnie, że jest ten temat, to już nie będę drugiego zakładał, tylko się tu podepnę.

Prośba wielka – zapewne do Ciebie Lauviach, bo to Ty jesteś pierwszym oblatywaczem modów BishoYo – o build do Bestii pod dwuręczny miecz… a może nawet mały poradnik ;)

Ewentualnie, jeśli build to za duży kłopot, to choć napisz parę słów, które ataki główne najlepiej by się sprawdziły przy dw mieczu i ogólnie co u Bestii najcenniejsze w skillach ?

Czytałem Twoje posty w uwagach ale dziś jest nowsza wersja, to może się sporo zmieniło ?

Pozdrowienia :)
<<

Saloth

Tester
Tester

Posty: 67

Dołączył(a): 27 cze 2016, o 14:57

Płeć: Mężczyzna

Post 4 lip 2016, o 04:39

Re: Ogólne porady

Siema, bestia praktycznie nie gralem, ale gdybys potrzebowal porad na temat gry/builda kapelanem lub lowca to mozesz na mnie liczyc 8-)
<<

Havath

Donator
Donator

Posty: 16

Dołączył(a): 4 maja 2016, o 15:04

Płeć: Mężczyzna

Post 8 lip 2016, o 06:30

Re: Ogólne porady

Cześć Saloth,

przepraszam, że późno odpowiadam :)
Bestią gra mój kumpel, w imieniu którego pytam o pewne rzeczy; ja gram kapłanem.

W NN poszedłem prócz przywołań w meteor ale to się stało strasznie nudne i wizualnie męczące :)

teraz jest reset skilli, to super – mam dopiero 20 poz. i nie wydałem nic jeszcze we własne ataki, bo małe rany w porównaniu do szkieletorów – docelowo myślę jednak o błyskawicach (no, trzeba samemu tłuc, żeby się magic find liczył – prawda? )

Wydaję też po punkcie w klątwy.

A Ty jak myślisz błyskawice będą ok na późniejszym etapie ?
I którego golema brałeś – kiedyś czytałem, że najmocniejszy na bossów jest gliniany i z takim chodzę, choć żelazny, to imo okrutna frajda, że z przedmiotów… ale golem to chyba support, przy tylu szkieletach i tak się ledwo dopcha ?

Jakiego builda Ty używałes ?
A, no i staty, póki co wszystko w życie wydaję ale trzymam trochę na siłę w zapasie – to ok ?

Dzięki za pomoc :)

PS co do taktyki, to stosuję jedną - podprowadzam armię pod moby, a potem to już tylko "Protect the Master !!!'' ;D - ale może jest jakaś bardziej rozbudowana wersja ?
<<

Shadow113

Początkujący
Początkujący

Posty: 12

Dołączył(a): 1 sie 2015, o 10:22

Lokalizacja: Sosnowiec

Płeć: Mężczyzna

Post 8 lip 2016, o 12:35

Re: Ogólne porady

Havath napisał(a):I którego golema brałeś – kiedyś czytałem, że najmocniejszy na bossów jest gliniany i z takim chodzę, choć żelazny, to imo okrutna frajda, że z przedmiotów… ale golem to chyba support, przy tylu szkieletach i tak się ledwo dopcha ?

Żelazny niezależnie od moda jest ważny dzięki jego aurom lub jeśli jest immunem, gdy zwykłe szkielety wymiękają (tankuje, a ty spamisz swoim meteorytem)
W każdym razie, mam kilka pytań, jako że dawno nie grałem:
Czy genesis się już uruchamia normalnie, są dalej lokacje ciągnące się kilometrami? ;D Oraz czy wszyscy na tym forum grają własnie w genesis > jest jakiś serwer do moda, gracie na hamahi, gameranger (...).
<<

Saloth

Tester
Tester

Posty: 67

Dołączył(a): 27 cze 2016, o 14:57

Płeć: Mężczyzna

Post 8 lip 2016, o 16:06

Re: Ogólne porady

Havath napisał(a):Cześć Saloth,

przepraszam, że późno odpowiadam :)
Bestią gra mój kumpel, w imieniu którego pytam o pewne rzeczy; ja gram kapłanem.

W NN poszedłem prócz przywołań w meteor ale to się stało strasznie nudne i wizualnie męczące :)

teraz jest reset skilli, to super – mam dopiero 20 poz. i nie wydałem nic jeszcze we własne ataki, bo małe rany w porównaniu do szkieletorów – docelowo myślę jednak o błyskawicach (no, trzeba samemu tłuc, żeby się magic find liczył – prawda? )

Wydaję też po punkcie w klątwy.

A Ty jak myślisz błyskawice będą ok na późniejszym etapie ?
I którego golema brałeś – kiedyś czytałem, że najmocniejszy na bossów jest gliniany i z takim chodzę, choć żelazny, to imo okrutna frajda, że z przedmiotów… ale golem to chyba support, przy tylu szkieletach i tak się ledwo dopcha ?

Jakiego builda Ty używałes ?
A, no i staty, póki co wszystko w życie wydaję ale trzymam trochę na siłę w zapasie – to ok ?

Dzięki za pomoc :)

PS co do taktyki, to stosuję jedną - podprowadzam armię pod moby, a potem to już tylko "Protect the Master !!!'' ;D - ale może jest jakaś bardziej rozbudowana wersja ?


Witaj ponownie. A propo szkieletow i w ogole summonow to odechce ci sie grania armia szybciej niz myslisz:) Szczegolnie, jak zobaczysz marny drop na dluzsza mete, gdzie nie ty killasz osobiscie mobki, a o tym wielokrotnie mnie ostrzegal Bisho. Bolty sa o tyle kiepawe, ze gwarantowany min. dmg masz zalosnie niski, wiec ja bym je bral jedynie w ostatecznosci, jak zacznie sie immune to lightning u mobasow... No i pozostaje kwestia, czy chcesz wygodnymi seriami walic, czy zwyklymi. Jak bieda z mana, to lepiej te zwykle, jak wiecej mobow, to sie mozna przelaczac, ale czy na dluzsza mete jest tu kolosalna roznica takim graniem... Zaczna sie niewrazliwosci to bedzie cyrk na kolkach.

Klatwami przestalem sie przejmowac, jak sie okazalo, ze meteor jest jak to mowi Bishoyo - "przebolosowany", czyli OP czy nawet ten drugi, lepszy fireball. Bishoyo w 2.0 potem to obnizyl, wiec w drodzy kaplani, mozecie w razie czego wieszac teraz psy na mnie, ze juz nie jest czy nie bedzie z fire tak fajnie, hehe :lol:

Napalilem sie jak ruski na rower inwestujac w fire golemy, (nie wiem czy wiesz, ze mozna je brac po 2, z tym ze u mnie dziwnie wyglada gra kaplanem, albo myszka zawodzi, albo jest cos zbugowane, ze nawet w miescie czy to poza kapelan chce sam rzucac klatwy, summony, ogolem casty), koniec koncow gliniaki sa najwytrzymalszymi tankerami no i najtanszymi. ale sama droge na koncu kosza i poczatku hell torowal mi i bedzie to dalej robil specjalny ice golem.

Koniecznie napisz, czy tobie sie to samo zdarza, ze postac, sama sobie cos czaruje, przywoluje. Niejednokrotnie slysze "nie w miescie", jak kwiczy mi, bo chce cos zrobic, a ja akurat nic nie klikam. Z lowca juz tak nie jest, a gram tez na lapku i ta sama zryta myszka, to sie juz nic takiego nie dzieje. :? :?

Btw bylem podjarany zawsze graniem summonami w praktycznie kazdym rpg czy tam hack'n'slash, lecz tu wolalem postac z Horriganem (skleroza, zabij, nie pamietam ktory char to ma), jako ze wielki ze mnie oddany fan serii Fallout.

W strength pakuj, jak ci sie pojawia jakies unikaty, ktorych nie mozesz zalozyc. Mozesz tez przycebulic i sprobowac dropic/nosic taliki z boostem do sily itd, co tam twoj gear bedzie konkretnie wymagal, ale ja zrobilem ten blad, ze nie docenilem urokow tarczy energetycznej, to przyjaciel kazdego castera, wiec po pewnym czasie zacznij inwestowac troche w energie (cieplo daj 1pkt najlepiej, bo potem ze sprzetu to gratis dostaniesz moze i z 10 do skilla za free), patrz pod katem znosnego regen many.

I co do podprowadzania armii, to ja sie zawsze wsciekam, jak nie zdaze wykonczyc ostatni minibossa (najlepiej tak ustawic moby swe, by atakowaly zwykle scierwo, to sie zajma nimi, a ty skup sie na bosiarzach, to ci beda itemy lepiej dropic). Przykladowo na mef runy i rade jak szedlem, to dla spokoju odsylalem wszystkie summony, jak boss ledwo zipial, a po pewnym czasie to i moglem spokojnie solowac. Bishoyo sie nieraz smial, jak pol dnia walczylem z Shaar czy tym drugim jopem zamiast Duriela, poszedlem do kibla, zrobic se zarcie, kawe, wypic piwo, cos przeczytac, podrapac sie po dupie, wracam, a tam po prostu trza dorobic nowe golemy czy szkielety i od nowa cyrk buehehe :P ale potem jak sie nie upilnowalo, ze trza wykonczyc samemu bossa, to byl placz i lament.

No i nie przepraszaj - lepiej pozno niz pozniej ;) A builda srednio pamietam, bo czasem zmieniam, ale glownie ogien, jak brak many to sie przelaczalem na najtansze fireballe, tarcza energetyczna, lodowy golem no i to glowny nacisk na moja postac. Na hellu trzeba bedzie oslabic fire i inwestowac w kazdy zywiol, chyba ze na multi bysmy sie zgadali kiedys, to jeden moze tluc fire, drugi lightning, a nasze lodowe golemy tluc tych, co da sie zimnem wykonczyc.

Krotki z deka moj post, bo jeszcze dzis nic nie pilem, EOT.

Shadow113 napisał(a):
Havath napisał(a):I którego golema brałeś – kiedyś czytałem, że najmocniejszy na bossów jest gliniany i z takim chodzę, choć żelazny, to imo okrutna frajda, że z przedmiotów… ale golem to chyba support, przy tylu szkieletach i tak się ledwo dopcha ?

Żelazny niezależnie od moda jest ważny dzięki jego aurom lub jeśli jest immunem, gdy zwykłe szkielety wymiękają (tankuje, a ty spamisz swoim meteorytem)
W każdym razie, mam kilka pytań, jako że dawno nie grałem:
Czy genesis się już uruchamia normalnie, są dalej lokacje ciągnące się kilometrami? ;D Oraz czy wszyscy na tym forum grają własnie w genesis > jest jakiś serwer do moda, gracie na hamahi, gameranger (...).


Moze chodzi ci np o te eventowe typu 5 akt i megabitwa? Ja w inne mody Bisha bardzo krotko gralem, bo mi doradzil, ze Gienek jest jego poki co najlepszym dzielem, jakie stworzyl no i trudno mu w tym polu nie przyznac racji. Rzeklbym, ze ingerencja w skille z animacjami i umiarem wyglada czytelniej niz taki Median, gdzie na ekranie potem nic nie widac co sie dzieje sie, jak to mowi Kononowicz, nasz niedoszly prezydent :mrgreen: A jak cie irytuje zbyt dlugie latanie po mapie to bucisze, taliki do speeda i robisz sobie autotaxi. Ja omijam to co znam na pamiec i mnie znudzi, to potem zaczynam inne eventy itd.

Shadow, widze zes panie z s-ca, moze zrobimy kiedy wstepny mini pijacki zlot genesis? jestem z dg. EOT2.
Następna strona

Powrót do Pomoc!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości