---- Level 1 Alchemic ----
* Dotyczy poziomu pierwszego umiejętności 'Alchemia' :
> Broń + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2)
> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats
> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac + 25% hp
> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac
> Broń (zwykła) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Broń wyższej klasy (zwykła)
> Przedmiot + Grzyb + Buteleczka z Kwasem -> Przedmiot z dodaną odpornością na trucizny oraz wymaganym poziomem o 1%
> Tatuaż + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadki Tatuaż (żółty)
> Żaba + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> losowy Klejnot
> Księżycowy Kamień + Buteleczka z Kwasem ---> Kamień Przemian
> Pusta Księga + Czarny Tusz + Buteleczka z Magią + Mikstura Zamiany + Kamień Duszy (kogoś) ---> Księga Bram Świata
>> Tatuaż + Dziwny Talizman + Buteleczka z Magią + Buteleczka z Kwasem ---> Dominium (w zależności od klasy postaci)
>> 1 Ostateczny Klejnot + 2 identyczne Runy ---> 1 Runa o poziom wyższa
---- Level 2 Alchemic ----
* Dotyczy poziomu drugiego umiejętności 'Alchemia' :
> Broń + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4)
> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats
> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac + 25% hp
> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac
> Broń wyższej klasy (zwykła) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Broń elitarna (zwykła)
> Przedmiot z zajętymi miejscami na klejnoty + Kamień Likwidacji ---> Przedmiot z wolnymi miejscami na klejnoty
> Broń + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadka Broń (żółta)
> Pancerz + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadki Pancerz (żółty)
> Talizman + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadki Talizman (żółty)
> Magiczne Strzały + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadkie Magiczne Strzały (żółte)
> Magiczne Bełty + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią ---> Rzadkie Magiczne Bełty (żółte)
> Tatuaż + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Rzadki Tatuaż (żółty) o wyższym poziomie
> Jajo + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> 2 losowe Klejnoty
> Talizman + Runa (od 1 do 33) + Magiczna Buteleczka ---> Talizman + jedna z umiejętności jednej z postaci
> Talizman + 2 identyczne Runy (od 1 do 33) + Magiczna Buteleczka ---> Talizman + jedna z umiejętności jednej z postaci
> Broń + Magiczna Buteleczka ---> Broń ze zwiększonymi obrażeniami oraz wymaganym poziomem o 1%
> Magiczny Klej + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magią + Buteleczka z Kwasem ---> Magiczna Buteleczka
> Pancerz + Kawałek Wężowej Skóry + Buteleczka z Kwasem ---> Pancerz ze zwiększoną obroną oraz wymaganym poziomem o 1%
---- Level 3 Alchemic ----
* Dotyczy poziomu trzeciego umiejętności 'Alchemia' :
> Broń + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6)
> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats
> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac + 25% hp
> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac
> Rzadki przedmiot (żółty) + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki przedmiot (żółty) o wyższym poziomie
> Broń + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowa Broń (złota)
> Pancerz + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Pancerz (złoty)
> Pierścień + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Pierścień (złoty)
> Amulet + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Amulet (złoty)
> Talizman + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Talizman (złoty)
> Tatuaż + Magiczna Buteleczka + Worek z Magicznym Proszkiem + Kamień Przemian ---> Unikatowy Tatuaż (złoty)
> Broń + Kamień Przemian + Demon w Słoiku + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowa Broń (złota) o wyższym poziomie
> Pancerz + Kamień Przemian + Demon w Słoiku + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Pancerz (złoty) o wyższym poziomie
> Przedmiot + Serce Demona + Buteleczka z Magią ---> Przedmiot z nadanym imieniem
> Magiczna Buteleczka + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magią ---> Magiczna Buteleczka
> Księżycowy Kamień + Młot z Kuźni ---> 2 x Magiczny Kryształ + Kamień Dusz
>> 5 Doskonałych Klejnotów + Buteleczka z Kwasem ---> Ostateczny Klejnot
---- Any Other New ----
* Dotyczy pozostałych recept nie zależnych od umiejętności 'Alchemia' :
> Worek na Klejnoty + Klejnot ---> Worek na Klejnoty + dodany Klejnot
> Worek na Klejnoty + Ekstraktor Klejnotu ---> Worek na Klejnoty + wyjęty Klejnot
> Worek na Runy + Runa ---> Worek na Runy + dodana Runa
> Worek na Runy + Ekstraktor Runy ---> Worek na Runy + wyjęta Runa
> Worek na Rośliny + Roślina ---> Worek na Rośliny + dodana Roślina
> Worek na Rośliny + Ekstraktor Rośliny ---> Worek na Rośliny + wyjęta Roślina
>> Czarny Tusz + Magiczne Zaklęcia dla Ciała + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Tatuaż
> Sekretny Klucz (od 1 do 3) + Księga Bram Świata ---> Portal do odpowiedniego poziomu
> Zwój Magicznego Portalu ---> Portal do ???
> 4 kawałki mapy + Magiczny Klej ---> Mapa
> Mapa + Księga Miejskiego Portalu ---> Portal do ...
> Królewski Przedmiot + Glif + Buteleczka z Magią ---> Królewski Przedmiot z dodanymi właściwościami Glifu +1 lvl przedmiotu
> Klucz Terroru (/Nienawiści/Zniszczenia) + Demon w Słoiku + Kamień Duszy Zapomnianego Zmarłego + Księga Bram Świata ---> Pandemonium 1 (/2/3)
> 3 Klucze do Piekła + Demon w Słoiku + Kamień Duszy Zapomnianego Zmarłego + Kamień Duszy Wirta + Księga Bram Świata ---> Pandemonium (Finał)
> Tatuaż + Wzór(ze zwierzątkiem) + Buteleczka z Kwasem ---> Tatuaż z dodaną możliwością przyzwania zwierzątka
---- Doświadczenie ----
* Dotyczy recept zależnych od umiejętności 'Doświadczenie' :
> Tatuaż + Worek z Magicznym Proszkiem + Buteleczka z Magią + Mikstura Zamiany ---> Dusza (tylko dla Berserkera)
> Dusza + Dziwny Talizman + Buteleczka z Kwasem ---> Dusza + dodany Dmg (zależny od ilości zabić potworów)
> Dusza + Mózg Demona + Buteleczka z Kwasem ---> Dusza + Dmg (zależny od ilości zabić demonów)
> Dusza + Serce Nieumarłego + Buteleczka z Kwasem ---> Dusza + Dmg (zależny od ilości zabić nieumarłych)
> Dusza + Śledziona Boss'a + Buteleczka z Kwasem ---> Dusza + Dmg (zależny od ilości zabić boss'ów)
---- Związek z Naturą ----
* Dotyczy recept zależnych od umiejętności 'Związek z Naturą' :
> Liść/Kwiatek/Kwiat/Koniczyna + Mikstura Życia/Many/Wzmocnienia + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Eliksir Życia lub/i Many