---- Level 1 Alchemic ----

* Dotyczy poziomu pierwszego umiejętności 'Alchemia' :



> Broń + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2)

> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats

> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac + 25% hp

> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 100% ac

> Broń + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2)
> Pancerz + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2)

> Broń Magiczna + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% dmg
> Pancerz Magiczny + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% ac

> Broń Rzadka + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% dmg
> Pancerz Rzadki + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% ac

> Broń Setowa + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% dmg
> Pancerz Setowy + Magiczna Sfera (od 1 do 2) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 1 do 2) + 25% ac

> Broń (zwykła) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Broń wyższej klasy (zwykła)
> Pancerz (zwykły) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Pancerz wyższej klasy (zwykły)

> Żaba + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> losowy Klejnot

> Klejnot + Młot z Kuźni ---> 2 mniejsze Klejnoty

>> Pusta Księga + Czarny Tusz + Buteleczka z Magią + Mikstura Zamiany + Kamień Duszy (kogoś) ---> Księga Bram Świata

>> 1 Ostateczny Klejnot + 2 identyczne Runy ---> 1 Runa o poziom wyższa

> Przedmiot + Grzyb + Buteleczka z Kwasem ---> Przedmiot z dodaną odpornością na trucizny +1 oraz wymaganym poziomem o +1

> Jabłko + Gruszka + Grzyby ---> Zmiksowany Koktajl
> Mięso + Stek + Jajka ---> Zmiksowany Koktajl
> Gruszka + Grzyby + Stek + Jajka ---> Zmiksowany Koktajl

>> Czarny Tusz + Mikstura Zamiany + Mikstura Pełnego Wzmocnienia ---> Czarna Mikstura


---- Level 2 Alchemic ----

* Dotyczy poziomu drugiego umiejętności 'Alchemia' :



> Broń + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4)

> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats

> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac + 25% hp

> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 100% ac

> Broń + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4)
> Pancerz + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4)

> Broń Magiczna + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% dmg
> Pancerz Magiczny + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% ac

> Broń Rzadka + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% dmg
> Pancerz Rzadki + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% ac

> Broń Setowa + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% dmg
> Pancerz Setowy + Magiczna Sfera (od 3 do 4) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 3 do 4) + 25% ac

> Przedmiot z zajętymi miejscami na klejnoty + Kamień Likwidacji ---> Przedmiot z wolnymi miejscami na klejnoty

> Broń wyższej klasy (zwykła) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Broń elitarna (zwykła)
> Pancerz wyższej klasy (zwykły) + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> Pancerz elitarny (zwykły)

> Broń + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadka Broń (żółta)
> Pancerz + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki Pancerz (żółty)
> Pierścień + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki Pierścień (żółty)
> Amulet + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki Amulet (żółty)
> Talizman + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki Talizman (żółty)
> Tatuaż + Magiczny Kryształ + Magiczna Buteleczka ---> Rzadki Tatuaż (żółty)

> Jajo + Młot z Kuźni + Kowadło Dusz ---> 2 losowe Klejnoty

> Pancerz + Kawałek Wężowej Skóry + Buteleczka z Kwasem ---> Pancerz ze zwiększoną obroną (0-2) oraz wymaganym poziomem (1-2)

>> Magiczny Klej + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magią + Buteleczka z Kwasem ---> Magiczna Buteleczka

>> Księżycowy Kamień + Buteleczka z Kwasem ---> Kamień Przemian


---- Level 3 Alchemic ----

* Dotyczy poziomu trzeciego umiejętności 'Alchemia' :



> Broń + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6)
> Pancerz + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6)

> Broń Magiczna + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg + 25% hp + 10 do all stats
> Pancerz Magiczny + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac + 25% hp + 10 do all stats

> Broń Rzadka + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg + 25% hp
> Pancerz Rzadki + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac + 25% hp

> Broń Setowa + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% dmg
> Pancerz Setowy + Kamień Dusz (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 100% ac

> Broń + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6)
> Pancerz + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6)

> Broń Magiczna + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% dmg
> Pancerz Magiczny + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% ac

> Broń Rzadka + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% dmg
> Pancerz Rzadki + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% ac

> Broń Setowa + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Broń z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% dmg
> Pancerz Setowy + Magiczna Sfera (od 5 do 6) ---> Pancerz z miejscami na klejnot (od 5 do 6) + 25% ac

> Rzadki przedmiot (żółty) + Magiczny Kryształ + Nasycona Magiczna Buteleczka ---> Rzadki przedmiot (żółty) o wyższym poziomie

> Broń + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowa Broń (złota)
> Pancerz + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Pancerz (złoty)
> Pierścień + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Pierścień (złoty)
> Amulet + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Amulet (złoty)
> Talizman + Kamień Przemian + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Unikatowy Talizman (złoty)

>> 5 Doskonałych Klejnotów + Buteleczka z Kwasem ---> Ostateczny Klejnot

> Klucz Terroru + Demon w Słoiku + Księga Bram Świata ---> Portal
> Klucz Nienawiści + Demon w Słoiku + Księga Bram Świata ---> Portal
> Klucz Zniszczenia + Demon w Słoiku + Księga Bram Świata ---> Portal
> Klucz do Piekła (Nr 1 + Nr 2 + Nr 3) + Demon w Słoiku + Księga Bram Świata ---> Portal do Uber Tristram

>> Księżycowy Kamień + Młot z Kuźni ---> 2 x Magiczny Kryształ + Kamień Dusz

> Magiczna Buteleczka + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magią ---> Nasycona Magiczna Buteleczka

> Broń + Nasycona Magiczna Buteleczka + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Broń ze zwiększonym Dmg (0-2) i poziomem przedmiotu (1-2)

>> Przedmiot + Serce Demona + Buteleczka z Magią ---> Przedmiot z nadanym imieniem


---- Any Other New ----

* Dotyczy pozostałych recept nie zależnych od umiejętności 'Alchemia' :



> Worek na Klejnoty + Klejnot ---> Worek na Klejnoty + dodany Klejnot
> Worek na Klejnoty + Ekstraktor Klejnotu ---> Worek na Klejnoty + wyjęty Klejnot

> Worek na Runy + Runa ---> Worek na Runy + dodana Runa
> Worek na Runy + Ekstraktor Runy ---> Worek na Runy + wyjęta Runa

> Worek na Rośliny + Roślina ---> Worek na Rośliny + dodana Roślina
> Worek na Rośliny + Ekstraktor Rośliny ---> Worek na Rośliny + wyjęta Roślina

> Zwykły Przedmiot (biały) ---> Odłamek Kamienia Szlachetnego (jasny niebieski)
> Magiczny Przedmiot (niebieski) ---> Odłamek Kamienia Szlachetnego (niebieski)
> Rzadki Przedmiot (żółty) ---> Odłamek Kamienia Szlachetnego (żółty)
> Unikalny Przedmiot (złoty) ---> Odłamek Kamienia Szlachetnego (czerwony)
> Setowy Przedmiot (zielony) ---> Odłamek Kamienia Szlachetnego (zielony)

> 500 Odłamków Kamienia Szlachetnego (jasno niebieskich) ---> Kamień Szlachetny (jasny niebieski)
> 400 Odłamków Kamienia Szlachetnego (niebieskich) ---> Kamień Szlachetny (niebieski)
> 300 Odłamków Kamienia Szlachetnego (żółtych) ---> Kamień Szlachetny (żółty)
> 200 Odłamków Kamienia Szlachetnego (czerwonych) ---> Kamień Szlachetny (czerwony)
> 100 Odłamków Kamienia Szlachetnego (zielonych) ---> Kamień Szlachetny (zielony)

> Broń + Kamień Szlachetny (jasny niebieski, niebieski, żółty, czerwony) ---> Broń +1-5 DMG +1 wymagany lvl przedmiotu
> Pancerz + Kamień Szlachetny (jasny niebieski, niebieski, żółty, czerwony) ---> Pancerz +2-5 AC +1 wymagany lvl przedmiotu

> Broń + Kamień Szlachetny (zielony) ---> Broń +1-10 DMG +1 wymagany lvl przedmiotu
> Pancerz + Kamień Szlachetny (zielony) ---> Pancerz +2-10 AC +1 wymagany lvl przedmiotu

>> 5 Kamieni Szlachetnych (po jednym z każdego typu) ---> Medal

> 4 kawałki mapy + Magiczny Klej ---> Mapa
> Mapa + Księga Miejskiego Portalu ---> Portal do ...

>> Skarb Horadrimów ---> Księgi Magicznych Zaklęć

>> Karta Alchemic ---> Powiększona Karta Alchemic
>> Powiększona Karta Alchemic ---> Karta Alchemic


---- Związek z Naturą ----

* Dotyczy recept zależnych od umiejętności 'Związek z Naturą' :



> Liść/Kwiatek/Kwiat/Koniczyna + Mikstura Życia/Many/Wzmocnienia + Worek z Magicznym Proszkiem ---> Eliksir Życia lub/i Many